Złoty Żółw (1) | 6 - Wyspa Tannera Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Złoty Żółw cz. 1
![Wewnątrz obadaj sarkofag Carmine, jest na nim coś wyryte, ale ciężko przeczytać co, gdyż wszystko poryte jest kurzem - Złoty Żółw (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436940296.jpg)
Wewnątrz obadaj sarkofag Carmine, jest na nim coś wyryte, ale ciężko przeczytać co, gdyż wszystko poryte jest kurzem.
![Pasowałoby usunąć go przy pomocy wody, której w podziemiach nie brakuje - Złoty Żółw (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436940312.jpg)
Pasowałoby usunąć go przy pomocy wody, której w podziemiach nie brakuje. Przyda się do tego jakieś naczynie, na przykład kamienny kubek, który stoi przy platformie Bucka.
![Wróć po niego, po czym w katakumbach nabierz do niego wody z małego wgłębienia po lewej, w którym bije źródełko - Złoty Żółw (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436940328.jpg)
Wróć po niego, po czym w katakumbach nabierz do niego wody z małego wgłębienia po lewej, w którym bije źródełko.
![Wylej wodę na sarkofag - Złoty Żółw (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436940343.jpg)
Wylej wodę na sarkofag. Okaże się, że na jego froncie znajduje się szklana tablica, pod którą ukryte jest złote berło. Jego koniec ma kształt żółwia.
![Spróbuj odsunąć tablicę gołymi rękoma - nie da się - Złoty Żółw (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436940359.jpg)
Spróbuj odsunąć tablicę gołymi rękoma - nie da się. Użyj do jej podważenia żelaznego sworznia ze smarem, pozostałością po rybie z rusztu.
![Następnie potraktuj ów niestandardowy łom małym młotkiem - Morgane wyjmie żółwie berło - Złoty Żółw (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436940375.jpg)
Następnie potraktuj ów niestandardowy łom małym młotkiem - Morgane wyjmie żółwie berło.
![W tym momencie w podziemiach pojawią się Buck i Briscoe - Złoty Żółw (1) - 6 - Wyspa Tannera - Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1253/436940390.jpg)
W tym momencie w podziemiach pojawią się Buck i Briscoe. Pokaż żółwie berło najpierw Thomasowi, a potem Buckowi. Dowiesz się, że miał on osobie, która wydostanie ten artefakt, przekazać wiadomość od ojca. Otóż Morgane powinna teraz udać się na Wyspę Atabey i porozmawiać z przyjacielem Tannera. Niestety, Buck nie pamięta jego nazwiska, nie wie też, gdzie leży owa wyspa.