Zamordowanie Jorge Franco w misji Trzygłowy wąż w Hitman 2 Hitman 2 solucja, poradnik
Ostatnia aktualizacja: 18 grudnia 2018
Na tej stronie poradnika do gry Hitman 2 zestawiliśmy najważniejsze unikalne metody eliminacji Jorge Franco w misji Santa Fortuna. W zestawieniu znalazły sie te wyzwania powiązane z zabójstwami, które wymagają np. wejścia w interakcję z określonymi przedmiotami czy użycia konkretnych przebrań. Niektóre z tych technik są częścią misji fabularnych, aczkolwiek możesz je też realizować niezależnie.
- Jorge Franco domyślnie podróżuje po polu koki. Może zatrzymać się na chwilę przy chatce produkcyjnej oraz w innych okolicznych budynkach. Mężczyźnie zawsze towarzyszy dwóch ochroniarzy.
- Jorge Franco może zostać nakłoniony do opuszczenia pola koki jeśli otrzyma informację o czekającym na niego hipisie w jaskini przemytników.
- Inny sposób na doprowadzenia do opuszczenia pola koki przez Jorge Franco to zniszczenie rośliny w laboratorium botanicznym. Cel misji wyruszy wtedy do dżungli na poszukiwania kolejnej.
- Pole koki jest w całości zakazaną lokacją. Możesz się tam skradać wykorzystując wysoko rosnące rośliny lub zaatakować kogoś na osobności i zdobyć jakieś przebranie. Nawet wtedy Agent 47 może jednak zostać rozpoznany przez pojedyncze osoby, a więc warto się pilnować.
Uwaga: ciężki sprzęt
Wyzwanie to powiązane jest z misją fabularną Poszukiwania. Pełny opis tego wariantu zabójstwa znajdziesz w rozdziale z opisami misji fabularnych.
- Odszukaj wrak samolotu w dżungli.
- Oddaj strzał z broni w stronę czerwonej skrzynki na skalnej półce. Spadnie ona na dół.
- Wyjmij ze skrzynki płytę główną.
- Dotrzyj do chaty produkcyjnej na polu koki i sabotuj generator żeby zdobyć przebranie pracownika laboratorium.
- Wejdź do chatki i umieść płytę główną w maszynie kokainowej.
- Schowaj się w pojemniku, zaczekaj aż pojawi się Jorge Franco i aż nakaże wszystkim wyjść z budynku.
- Zakradnij się do Jorge Franco do tyłu i wepchnij go do maszyny kokainowej.
Patrz pod nogi
Wyzwanie to nie jest powiązane z żadną z misji fabularnych. Rozpocznij na polu koki i zakradnij się w pobliże laboratorium botanicznego. Sabotuj pokazany na obrazku generator, dzięki czemu z budynku wyjdzie pracownik laboratorium. Możesz go ogłuszyć i:
- Zdobyć kartę dostępu pozwalającą na wejście do laboratorium.
- Zdobyć opcjonalnie przebranie pracownika laboratorium.
Nie zapomnij przywrócić dostaw prądu żeby w to samo miejsce nie dotarł kolejny pracownik.
Pracownik laboratorium może nie pozostawić po sobie żadnej karty jeśli grasz na najwyższym poziomie trudności. Musisz ją w takiej sytuacji wykraść z innego miejsca - możesz np. zakraść się do chatki Franco znajdującej się na nabrzeżu (sabotuj klimatyzator żeby wyszedł z neij strażnik).
Wejdź do laboratorium botanicznego. Może to przebywać 1 lub 2 pracowników. Najłatwiej odwraca się ich uwagę monetami. Pierwszą osobę możesz ogłuszyć i schować w szafie. Drugiego pracownika również możesz wyeliminować lub jedynie ponownie odwrócić jego uwagę.
Najważniejszy krok to dotarcie do pokazanej na obrazku urządzenia w kształcie mikrofalówki. Sabotuj je żeby doprowadzić do zniszczenia rośliny. Jorge Franco zostanie poinformowany o tym przez pracownika laboratorium botanicznego lub sam to odnotuje gdy się tu pojawi.
Franco na poszukiwania nowej rośliny wyruszy do dżungli. Sporym ułatwieniem jest to, że cel misji poszukiwania zawsze kończy dokładnie w tym samym miejscu - jest to obszar zaznaczony na powyższym obrazku. Warto tam od razu się udać i schować w krzakach. Ukrycie się to bardzo ważny krok, bo po dotarciu Franco fragment dżungli stanie się na pewien czas zakazaną strefą.
Nie wychodź z krzaków dopóki Jorge Franco nie zatrzyma się przy krawędzi skalnej półki. Będzie próbował chwycić wysoko rosnącą roślinę. Jest to doskonała okazja żeby zajść go od tyłu i popchąć.
Ochroniarze Franco będą cały czas pilnowali wejścia do tej części dżungli. Możesz łatwo ich zdezorientować np. monetą i następnie wykonać na nich ciche ataki lub po prostu przekraść się obok nich.
Sekretny składnik
Wyzwanie to powiązane jest z misją fabularną Podróżnik. Pełny opis tego wariantu zabójstwa znajdziesz w rozdziale z opisami misji fabularnych.
- Włam się do hostelu w wiosce i odszukaj w pomieszczeniu na piętrze uszkodzoną zabawkę.
- Umieść w zabawce truciznę - może to być trutka na szczury (np. parter hostelu) lub śmiertelna trucizna (np. gabinet doktora).
- Zdobądź klej wymagany do naprawienia zabawki. Jest on w jaskini przemytników. Dokonaj naprawy po odnalezieniu kleju.
- Włącz radio w pokoju i ogłusz lub zabij hipisa po tym jak wejdzie do środka. Załóż przebranie hipisa.
- Dotrzyj do wejścia do jaskiń pilnowanego przez 2 strażników. Jeden z nich doprowadzi Agenta 47 do jaskini przemytników.
- Połóż zabawkę na stole i zaczekaj aż pojawi się Jorge Franco.
- Jorge Franco rozbije zabawkę i skosztuje kokainy. Jeśli użyłeś śmiertelnej trucizny to od razu zginie. Jeśli użyłeś trutki na szczury to uda się w ustronne miejsce - wyrusz tam za nim żeby zabić go pozostając niezauważonym.
Mniejsze wyzwania
- Pianista (Piano Man); Celny strzał (Straight Shot) - Jorge Franco możesz zamordować na osobności np. gdy będzie w pojedynkę oglądał naprawioną maszynę kokainową.
- Snajper-zabójca (Sniper Assassin) - Jorge Franco możesz zastrzelić na osobności np. gdy wyruszy po rzadką roślinę.