The Last Yardbird w lokalizacji Himmelstein | Hitman 2 Hitman 2 solucja, poradnik Ostatnia aktualizacja: 11 stycznia 2019 3838 Następna Hitman 2 Podstawowe informacje Poprzednia Stowarzyszenie Arki na wyspie Sgail Gdzie sabotować monitoring? 1 – HUD - informacja na temat liczby ochroniarzy na mapie. W celu uzyskania najlepszego wyniku w misji musisz zabić wszystkich 15 ochroniarzy. 2 – HUD - licznik. Na zamordowanie 3 głównych celów misji masz 15 minut. 3 – HUD - rodzaj załadowanej amunicji. Możesz przełączać się pomiędzy trzema rodzajami amunicji. 4 – HUD - liczba pocisków w magazynku i zapasy amunicji. Zwykła amunicja jest nielimitowana, liczba nabojów dla dwóch pozostałych odmian jest mocno ograniczona. 5 – Podjazd. Dorian Lang dotrze tu limuzyną wraz z córką na teren posiadłości. Obie postacie wyruszą na wschodni kraniec gdzie ma odbyć się ślub. 6 – Stanowisko fotografa. Możesz zniszczyć jego lampę na potrzeby kilku wyzwań. 7 – Labirynt. Możesz trafić w mechanizm flagi. Po jej wywieszeniu mogą się tu później spotkać Dorian Lang i Doris Lee. Możesz zabić te osoby zrzucając na nie posąg. 8 – Lądowisko. Doris Lee dotrze do posiadłości śmigłowcem. Pojawi się niedługo po rozpoczęciu misji. 9 – Wesele. Rozpocznie się ono po tym jak dotrze tu Dorian Lang wraz ze swoją córką (panną młodą). Możesz sabotować ślub lub wykorzystać go do łatwych zabójstw. 10 – Główne schody do posiadłości. W okolicy jest dużo lamp - możesz trafiać w butle i powodować eksplozje. 11 – Zespół muzyczny. Możesz sabotować instrumenty muzyków oraz mikrofon na potrzeby jednego z wyzwań. 12 – Gabinet Guillaume'a Maisona. Cel misji przebywa w gabinecie w momencie startu, ale później wyrusza do innych pomieszczeń swojej posiadłości. 13 – Galeria sztuki. Możesz zniszczyć obraz (najlepiej 2x) oraz zrzucić głośnik na Doriana Langa oraz Guillaume'a Maisona po tym jak spotkają się na balkonie. 14 – Pomieszczenie z armatą. Wszystkie 3 cele misji mogą tu spotkać się w jej końcowej części. Trafienie w armatę doprowadzi do wystrzału i zamordowania wszystkich osób. 15 – Pomieszczenie z weselnym tortem. Możesz go sabotować (jedno z wyzwań). 16 – Pomieszczenie z żyrandolem. Wszystkie 3 cele misji mogą tu spotkać się w jej końcowej części. Trafienie w łańuch żyrandola (piętro wyżej) zrzuci go na cele misji i zabije wszystkie osoby. Legenda Hitman 2 - Himmelstein Na tej stronie poradnika do gry Hitman 2 znajduje się opis misji The Last Yardbird rozgrywającej się w lokacji Himmelstein. To unikalna bonusowa misja trybu Sniper Assassin. Nasz poradnik informuje o głównych założeniach tego trybu oraz o celach misji The Last Yardbird. Na stronie znalazła się również mapa Himmelstein z zaznaczonymi najważniejszymi obszarami. Najważniejsze informacje na temat misji oraz trybu Sniper AssassinGłówne cele w misji The Last YardbirdNajważniejsze miejsce spotkań: Najważniejsze informacje na temat misji oraz trybu Sniper Assassin Misję "The Last Yardbird" (oraz kolejne misje trybu Sniper Assassin, które dodaną zostaną w przyszłości) możesz rozegrać w pojedynkę lub w kooperacji z drugim graczem. Rekomendujemy zapoznać się dobrze z mapą w trybie dla pojedynczego gracza przed przystąpieniem do zmagań sieciowych. W trybie Sniper Assassin nie można swobodnie przemieszczać się po mapie. Sterowana postać używa karabinu snajperskiego do eliminowania celów misji oraz zaliczania dodatkowych wyzwań. W przypadku misji w Himmelstein wszystkie strzały oddaje się ze wzgórza sąsiądującego z ogromną austriacką posiadłością. W misji "The Last Yardbird" masz 15 minut na zamordowanie trzech głównych celów misji. Są to Dorian Lang, Guillaume Maison oraz Doris Lee. Gra zatrzymuje licznik upływu czasu w momencie zastrzelenia ostatniej trzeciej osoby z listy. Misja może przedwcześnie zakończyć się porażką jeśli nie zmieścisz się w limicie 15 minut lub jeśli po wszczęciu alarmu któryś z głównych celów misji zdoła uciec z mapy (w przykładzie z obrazka udało się uciec Dorianowi). Misja w Himmelstein oprócz zabicia trzech głównych celów wymusza także rozprawienie się z 15 ochroniarzami przebywającymi na mapie. Ich zabijaniem możesz zajmować się w przerwach pomiędzy planowaniem morderstw głównych celów misji lub dopiero po rozprawieniu się z Langiem, Maisonem i Lee - ułatwieniem będzie wtedy zatrzymany licznik upływu czasu. W przypadku wszczęcia alarmu ochroniarze również będą (pojedynczo) starali się opuszczać mapę. Ucieczka takiej osoby nie jest karana zawaleniem misji. Otrzymasz po prostu gorszy wynik punktowy za jej ukończenie. Podczas rozgrywania misji bardzo wskazane jest polegania na trybie instynktu. Są w nim oznaczane główne misji (na czerwono) oraz wszyscy ochroniarzy "wytypowani" do eliminacji. Możesz dzięki temu łatwo lokalizować kolejne osoby i wynajdywać okazje do pozbywania się ich bez alarmowania okolicy. Tryb Sniper Assassin posiada inny mechanizm wszczynania alarmu w stosunku do głównej kampanii. W momencie odnalezienia ciała lub odnotowania przez kogoś zabójstwa nad głową świadka pojawi się żółta ikona. Zabij tę postać zanim kolor ikony zmieni się na biały, bo będzie to oznaczało automatyczne zaalarmowanie całej mapy. Rozpocznie się wtedy ewakuacja. Najpierw postaraj się zabić główne cele misji. Dopiero w następnej kolejności zacznij zajmować się ochroniarzami. Będą to oni uciekali pojedynczo i nad głową uciekającej osoby zawsze pojawi się czerwona ikona (przykład na obrazku). Skup się na zabiciu tej osoby, gdyż pozostali ochroniarze będą przez ten czas stali w miejscu. Alarm wszczynany jest tylko we wspomnianych powyżej przypadkach. Nie obejmuje on trafiania w elementy otoczenia, w tym także w posadzki czy ściany budynków. Możesz celowo pudłować żeby odwracać uwagę przeciwników (nad ich głowami tradycyjnie pojawiają się pytajniki - przykład na obrazku) i do odciągania ich w ten sposób w ustronne miejsca. Po tym jak dany przeciwnik zniknie z pola widzenia innych osób i ustawi się np. przy przepaści, balustradzie czy zbiorniku wodnym możesz bardzo łatwo go zabić pozbywając się przy okazji jego ciała. Tryb Sniper Assassin posiada rozbudowany system naliczania punktów. Dodatnie punkty otrzymuje się z tytułu eliminowania głównych celów misji lub ochroniarzy. Dodatkowe premie możesz zdobywać za zabijanie celów trafieniami w głowę, gdy są w ruchu, z użyciem elementów otoczenia (np. wybuchających lamp gazowych) czy w krótkich odstępach czasu między sobą. Ujemne punkty otrzymuje się za zabijanie niewinnych osób. W trybie Sniper Assassin obecny jest także mnożnik punktów. Mnożnika nie zwiększa się zawsze od najniższej wartości. Jest on permanentnie zwiększany dzięki zaliczaniu wyzwań oferowanych przez misję. W przykładzie z dołączonego obrazka zaliczenie kilku wyzwań zwiększyło go o .37. Warto dość wcześnie pozaliczać jak najwięcej wyzwań żeby przy wszystkich kolejnych podejściach do misji zdobywać więcej punktów. Gra oferuje także dodatkowe premie punktowe, między innymi za ukończenie misji z rangą Cichego Zabójcy, bez odnalezionych ciał czy bez zgonów wśród niewinnych osób. Tryb Sniper Assassin pozwala na zdobywanie mistrzostw, przy czym w przeciwieństwie do głównych misji gry nie są one nagradzane zupełnie nowymi gadżetami czy innymi miejscami startu. Wszystkie odblokowywane nagrody to ulepszenia karabinu snajperskiego - może on zaoferować lepszą celność, szybsze przeładowanie amunicji czy większy magazynek. Wykorzystywany w trybie Sniper Assassin karabin używa trzech typów amunicji i warto na nich umiejętnie polegać. Standardowej amunicji (Body-Piercing Ammo) używaj jej przez większość czasu, masz jej nielimitowany zapas. Amunicja penetracyjna (Wall-Piercing Ammo) pozwala przebijać się przez ściany, ale jest limitowana. Korzystaj z niej gdy cel stoi np. wewnątrz budynku i nie możesz/nie chcesz zaczekać aż wyjdzie na otwartą przestrzeń. Amunicja uderzeniowa (Shockwave Ammo) pozwala odrzucać atakowane postacie i również jest limitowana. Możesz z jej pomocą np. zrzucać osoby w przepaść (celuj obok nich) czy łatwiej przerzucać przez balustrady i murki po to żeby chować ich ciała. Przydaje się ona też w trakcie ewakuacji, bo nie musisz dokładnie trafić w uciekąjącą osobę żeby ją zabić. Karabin snajperski bohatera posiada oczywiście tłumik, aczkolwiek jego najważniejszą cechą jest możliwość korzystania ze spowolnienia czasu. Wciśnięcie przycisku ataku (domyślnie R2 / prawy trigger) do połowy ustabilizuje celownik i załączy na krótki czas spowolnienie czasu. Używaj tej opcji szczególnie jeśli musisz dokładnie wycelować np. w głowę celu misji lub w jakiś mały przedmiot. Główne cele w misji The Last Yardbird Dorian Lang to pierwszy spośród trzech głównych celów misji. Dociera on do posiadłości limuzyną, która pojawia się na podjeździe na zachodnim krańcu mapy tuż po rozpoczęciu misji. Zanim jeszcze Dorian wysiądzie z limuzyny warto pozbyć się czekającego na niego osobistego ochroniarza poprzez odciągnięcie w pobliże zbiornika wodnego i wrzucenie do wody celnym trafieniem. Dorianowi towarzyszy jego córka, która jest zarazem panną młodą. Obie te postacie wyruszą na wschodni kraniec mapy gdzie ma odbyć się wesele. Dorian w dalszej części misji może odwiedzić inne obszary posiadłości, a także spotkać się z innymi celami misji. Doris Lee to drugi główny cel misji. Dociera ona do posiadłości śmigłowcem, który pojawi się w pobliżu lądowisku w południowej części mapy kilkanaście sekund po rozpoczęciu misji. Na Doris czeka jeden z ochroniarzy. Warto odwrócić jego uwagę strzelając w krawędź lądowiska i następnie zrzucając go w przepaść z użyciem amunicji uderzeniowej. Doris po wylądowaniu będzie podróżowała głównie po ogrodach posiadłości, aczkolwiek może także wejść do budynku oraz spotkać się z innymi celami misji. Guillaume Maison to ostatni trzeci główny cel misji. Jest on właścicielem posiadłości, w której rozgrywa się misja i oznacza to, że jest on obecny na mapie już od samego początku. Guillaume domyślnie przebywa w swoim gabinecie w lewej części posiadłości na piętrze. Mężczyznie zawsze towarzyszy osobisty ochroniarz - możesz zabić te dwie osoby wykorzystując to, że stoją blisko siebie lub np. odciągnąć strzałami ochroniarza na jeden z balkoników. Guillaume w dalszej części misji podróżuje po różnych pomieszczeniach posiadłości, a także wychodzi na zewnątrz. Może on też spotkać się z innymi celami misji. Do wspomnianych powyżej spotkań pomiędzy celami misji dochodzi w różnych lokacjach na terenie posiadłości. Warto zaznaczyć, że niektóre spotkania mogą nie odbyć się w zaplanowanym "składzie" lub może w ogóle do nich nie dojść jeśli wcześniej zaalarmowałes swoimi działaniami osoby będące głównymi celami misji. Jeśli chcesz łatwo zaliczyć wyzwania powiązane z tymi spotkaniami to nie powinieneś wykonywać wcześniej żadnych dodatkowych akcji. Najważniejsze miejsce spotkań: 1) Pomieszczenie z żyrandolem - Mogą się w nim spotkać wszystkie trzy osoby. Nie wykonuj żadnych czynności. Do spotkania powinno dojść gdy na liczniku pozostaną około 4 minuty do zakończenia misji. Traf w łańcuch żyrandola zawieszonego nad rozmawiającymi osobami. Spadający żyrandol zabije wszystkie trzy osoby. 2) Pomieszczenie z armatą - Mogą się w nim spotkać wszystkie trzy osoby. Musisz wcześniej sabotować żyrandol żeby cele misji zaplanowały spotkanie w alternatywnym miejscu. Do spotkania powinno dojść gdy na liczniku pozostaną około 4 minuty do zakończenia misji. Oddaj strzał w stronę armaty zlokalizowanej na lewo od rozmawiających osób. Wystrzeli ona i cele misji zginą w eksplozji. 3) Labirynt - Mogą się w nim spotkać Dorian i Doris. W celu zaaranżowania tego spotkania musisz trafić w mechanizm flagi w labiryncie (obrazek 1), a następnie zaczekać aż do zakończenia misji pozostanie około 8 minut. Po tym jak dojdzie do spotkania wyceluj w pokazane na obrazku 2 deski podtrzymujące posąg, dzięki czemu przewróci się na rozmawiające osoby. 4) Galeria sztuki - Mogą się w niej spotkać Dorian oraz Guillaume. Pomieszczenie galerii sztuki rozpoznasz po dużym obrazie. Spotkanie to domyślnie nie gwarantuje żadnej unikalnej okazji do zaaranżowania wypadku. Musisz dodatkowo zniszczyć lampę przy stanowisku fotografa (obrazek 1) oraz wywiesić flagę w labiryncie. Dopiero po wykonaniu tych akcji zaczekaj aż do zakończenia misji pozostanie około 4 minut. Dorian oraz Giullaume po zakończonym spotkaniu wyjdą na balkonik. Możesz wtedy trafić w zawieszony nad nimi głośnik, dzięki czemu spadnie na nich i ich zabije. Następna Hitman 2 Podstawowe informacje Poprzednia Stowarzyszenie Arki na wyspie Sgail Gdzie sabotować monitoring?