Hitman 2: Przygotowanie na przyjazd celu w misji Zew Nocy
Aktualizacja:
Cele misji:
- Odnajdź dane o celu (komputer na piętrze, hasło do niego znajdziesz za ukrytymi drzwiami w tymże pokoju),
- Zamorduj Almę Reynard - przyjedzie po tym, jak zdobędziesz dane z komputera,
- Ewakuuj się.
Pierwsze zadanie w Hitman 2 jest wyjątkowo proste. Znajdź dane i zlikwiduj cel na jeden z licznych, wymyślnych sposobów - lub po prostu postrzel ją w głowę. Misja Zew Nocy - Hawke's Bay jest jednak na tyle prosta, że bez problemu poradzisz sobie nawet nie zabijając osób postronnych.
Wejście do budynku
Najpierw przedostań się do rezydencji - jest pusta, więc możesz ją zwiedzać do woli. Na zewnątrz budynku znajdują się 4 kamery:
- Zniszcz je za pomocą pistoletu,
- Lub nie przejmuj się nimi - możesz potem wykasować nagrania (jednak bycie uchwyconym wpływa na punkty za zakończenie zadania).

Kamery będą znajdować się także w budynku na poziomie mistrzowskim. Do budynku dostaniesz się jedną z dwóch dróg:
- Znajdź ukryty klucz do domu (1) - w pomieszczeniu z basenem, pod białym wazonem, obok drzwi. Klucz ten otwiera tylko te drzwi obok,
- Użyj śrubokrętu (2), który znajdziesz przy basenie przy skrzynce z narzędziami. Z jego pomocą otworzysz garaż niszcząc skrzynkę elektryczną na ścianie.
Gdy dostaniesz się do budynku, jesteś bezpieczny - nikogo tu nie ma i nic ci nie grozi.

Przygotuj się na przyjazd posiłków
Nim przejdziesz do głównego celu zadania, czyli zebrania danych z komputera, przygotuj się. Gdy skorzystasz z komputera, nadjedzie cel wraz z licznymi posiłkami. Do tego czasu dobrze jest:
- zebrać przydatne przedmioty, które pomogą ci w zabójstwie,
- przygotować się do realizacji planu, np. zatruj żywność,

- dobrym pomysłem jest także zasunięcie żaluzji w oknach - będziesz mógł dzięki temu częściowo odseparować się od wzroku ochroniarzy,
- pootwieraj zamknięte drzwi: wiele drzwi jest zamkniętych na klucz. Póki jesteś w środku i możesz swobodnie się poruszać, pootwieraj te drzwi - o ile to możliwe - od drugiej strony: pozostaną już otwarte na stałe, a ty nie zapędzisz się do ślepej uliczki w późniejszym etapie. Te, których nie możesz, otwórz wytrychem (znajdziesz go w tajnym pomieszczeniu (azylu) z kluczem do komputera - nie występuje na mistrzowskim poziomie trudności).
Zabierz dane z komputera
Udaj się na piętro. W pokoju na wprost schodów znajdziesz komputer na biurku. Nie masz jednak dostępu. Podejdź do obrazu wiszącego na ścianie i poruszaj go - otrzymasz dostęp do tajnego pomieszczenia.

Znajdziesz tu klucz sprzętowy (dongle) na biurku, a obok niego - rejestrator kamer. Wykorzystaj go, by usunąć zapisy, jeśli zostałeś złapany przez kamerę. Weź klucz i użyj komputera. Uwaga - gdy zbierzesz dane z komputera, nadjedzie cel z ochroną: bądź na to przygotowany.
Komentarze czytelników
Mam problem ukończyłem 3 wyzwania do misji fabularnych w Whittleton Creek a nie dostałem pistoletu że strzałkami usypiającymi mimo że mam ukończone 3 wyzwania z misji fabularnych.
Aby zabić tylko ją w wyzwaniu "Jak odejść, to z hukiem" wystarczy odkręcić prawą rurę.
Środkowa odpowiada za flaminga.
Lewa za kogoś po prawej z perspektywy trybun.
Co jest przyczyną tego, że do tej pory nie ma wersji PDF?
O ile nie wydarzy się jakaś zombieapokalipsa jutro powinna zostać wgrana na www ostatnia część poradnika. ;) Pdf też będzie w najbliższym tygodniu.
Widzę że kłamstwo goni kłamstwo i dupie macie czytelników. Jak nie potraficie czegoś zrobić to wystarczy napisać a nie ściemniać.
Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu. W tym tygodniu powinna się jeszcze co najmniej ukazać druga część opisu mapki Zatoczka Whittlecreek.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
