Jak łatwo zdobyć pierwsze przebranie w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2 Hitman 2 solucja, poradnik
Ostatnia aktualizacja: 31 grudnia 2018
Pozyskanie przebrania to ważny element niemal każdej misji gry Hitman 2, ale na Wyspie Sgail jest to trudniejsze do zrealizowania. Na tej stronie poradnika podpowiadamy jak łatwo pozyskać pierwszy strój. Powinno ci to ułatwić początkową eksplorację mapy zanim jeszcze odblokujesz lepsze startowe lokacje i przebrania z tytułu awansowania na kolejne poziomy mistrzostwa.
- Przebrania nowicjusza oraz członka Arki
- Przebranie strażnika
- Przebranie pracownika obsługi
- "Zaawansowane" przebrania
Przebrania nowicjusza oraz członka Arki
Oba te przebrania możesz pozyskać w tym samym obszarze na mapie. Przebranie nowicjusza pozwoli ci rozegrać misję fabularną Klub końca dotyczącą wzięcia udziału w zawodach i zagwarantowania sobie spotkania z Zoe. Przebranie członka Arki pozwoli ci dotrzeć do nowych obszarów na dolnych poziomach zamku, między innymi do loży dla VIP-ów oraz do galerii.
Dotrzyj do zaznaczonego na powyższym obrazku bocznego obszaru, który sąsiaduje z górnym dziedzińcem gdzie ma wkrótce odbyć się ceremonia. Możesz tam wkroczyć nawet bez przebrania, gdyż nikt nie spogląda w stronę tego korytarza.
W pobliżu zaznaczonego bocznego obszaru zatrzymują się co pewien czas członek Arki i nowicjusz (na przemian). Postacie te możesz odciągnąć w ustronne miejsce na dwa sposoby - korzystając z przedmiotów do rzucania lub sabotując pokazany na obrazku generator.
W bocznym obszarze jest duży pojemnik, w którym możesz ukryć oba ciała (zagwarantuje ci to możliwość podmiany przebrania wedle upodobania).
Przebranie strażnika
Przebranie strażnika tak samo jak przebranie członka Arki pozwala na bardziej swobodne podróżowania po niższych piętrach zamku. Możesz też dzięki nim zajrzeć np. do koszar.
W tym przypadku zainteresuj się pokazaną na obrazku rynną na prawo od pierwszej bramy wejściowej, czyli tej, do której dociera się ścieżką od stroną przystani. Możesz tam dotrzeć w przeciągu kilkunastu sekund od momentu rozpoczęcia misji. Wdrap się po rynnie na górę.
Po dotarciu na poziom 2 użyj wytrycha (zabierz go ze sobą na misję) na lewych drzwiach w celu dotarcia do zaznaczonego na obrazku pomieszczenia monitoringu.
Możesz załączyć radio znalezione w jednym z narożników pomieszczenia. Zaatakuj z zaskoczenia pojedynczego strażnika, który pojawi się w tym miejscu. Wyłącz radio i schowaj ciało strażnika. Korzystając z okazji możesz tu też sabotować monitoring, aczkolwiek konieczne jest wtedy odwrócenie uwagi lub ciche wyeliminowanie aż trzech innych strażników.
Przebranie pracownika obsługi
Przebranie pracownika obsługi nie gwarantuje aż tak dużych uprawnień jak np. strój członka Arki, aczkolwiek może ci się ono przydać choćby do ominięcia strażników pilnujących schodów na poziom 2 i prowadzących w stronę kuchni oraz kamiennego kręgu.
Nieużywany strój odnajduje się w pokazanym na obrazku małym bocznym pomieszczeniu na poziomie 1. Możesz tam dotrzeć od strony sali pokazowej lub ścieżki łączącej dolny i górny dziedziniec.
"Zaawansowane" przebrania
Opisane powyżej stroje pozwolą ci z łatwością rozejrzeć się po niższych oraz stosunkowo mniej ważnych poziomach twierdzy. Chcąc dotrzeć na wyższe piętra zamku konieczna może okazać się zamiana przebrania na bardziej unikalne. Poniżej opisaliśmy trzy bardzo pomocne i również dość łatwe w zdobyciu przebrania.
Przebranie architekta Arki możesz najłatwiej odblokować, gdyż wystarczy awansować na 18 poziom mistrzostwa Wyspy Sgail. Misję dodatkowo będziesz mógł od razu rozpocząć w loży Architektów, a więc w obszarze, po którym podróżuje Sophia.
W przebraniu tym możesz swobodnie podróżować po wybranych komnatach na poziomach 4 i 5, aczkolwiek Architekci nie mają prawa wstępu między innymi na najwyższe piętra twierdzy.
Przebranie najemnika możesz zdobyć w pokazanej na obrazku 1 kostnicy, w której znajdują się zwłoki Janusa. Wystarczy sabotować bojler w mniejszym pomieszczeniu i zaatakować najemnika, który się tam pojawi.
Największą zmianą w stosunku do stroju Architekta jest możliwość dotarcia na dach zbrojowni gdzie przebywa Jebediah Block.
Przebranie zamkowego kelnera możesz zdobyć docierając na zaznaczony na obrazku 1 północno-wschodni balkonik na poziomie 5 (sąsiaduje on z lożą Architektów). Sabotowanie skrzynki z bezpiecznikami doprowadzi do pojawienia się tu kelnera. Możesz go z łatwością ogłuszyć i schować na balkonie.
Przebranie to umożliwia dotarcie na najwyższe piętra twierdzy, między innymi do pomieszczenia gdzie zbiera się konklawe. Agent 47 musi się jednak poddać obowiązkowemu przeszukaniu przez strażników pilnujących schodów. Nie możesz zabrać ze sobą na górę żadnej broni, ale możesz pozostawić w inwentarzu trucizny czy garotę.
Przebranie elitarnego strażnika jest najlepszym, gdyż gwarantuje ono pełne prawo wejścia na najwyższe piętra zamku. Możesz dzięki niemu dotrzeć między innymi do sali z konklawe, do oszklonego apartamentu (Penthouse) oraz do biblioteki i biura Stałej.
Strój ten możesz pozyskać na tym samym balkoniku, co opisane powyżej ubranie zamkowego kelnera. W tym przypadku użyj po prostu na balkoniku jakiegoś przedmiotu do rzucania, dzięki czemu jeden z elitarnych strażników pilnujących schodów pojawi się w tym miejscu. Inna dobra lokacja do zaatakowania elitarnego strażnika to oszklony balkonik łączący główną część zamku z jego północną wieżą (powyższe obrazki).