Misje fabularne w Zatoczce Whittleton | Hitman 2 Hitman 2 solucja, poradnik
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Na tej stronie poradnika do gry Hitman 2 zamieściliśmy opisy przejścia wszystkich 7 misji fabularnych (Mission Stories) dostępnych podczas rozgrywania misji Inne życie w Zatoczce Whittlecreek w USA. Omówione tu misje (za wyjątkiem jednej - Ślad z okruszków) pozwalają zbliżyć się do wytypowanych celów z zamiarem ich zamordowania.
Nie znajdziesz tu wszystkich dostępnych technik zabójstw, tylko te wynikające z zaliczenia misji fabularnych. Inne metody opisaliśmy na kolejnych stronach rozdziału.
- W zdrowym ciele... (An Apple a Day)
- Ślad z okruszków (Breadcrumb Trail)
- Zgrillowany (Charbroiled)
- Dom na sprzedaż (House for Sale)
- Zakaz palenia (No Smoking Arena)
- Walka ze szkodnikami (Pest Control)
- Ubij kreta (Whack-A-Mole)
W zdrowym ciele... (An Apple a Day)
Cel: Janus. Możesz przejąć tożsamość pielęgniarza, który ma zaplanowaną wizytę u Janusa celem sprawdzenia stanu zdrowia staruszka.
Na potrzeby rozpoczęcia tej misji fabularnej dotrzyj do południowej szopy, czyli tej, która jest postawiona tuż przy rzece - pokazuje ją dołączony obrazek 1.
Pielęgniarza odnajdziesz tuż obok szopy. Musisz odwrócić jego uwagę i możesz np. skorzystać z dzwonka w rowerze, który oparto o szopę. Po tym jak pielęgniarz przejdzie w bardziej odosobnione miejsce ogłusz go lub zabij. Wrzuć jego ciało do szopy, schowaj je w pojemniku i załóż przebranie pielęgniarza. Korzystając z okazji wyrzuć też wszystkie bronie i inne zakazane przedmioty z inwentarza Agenta 47.
Dotrzyj do posiadłości Janusa i zagadaj do strażnika stojącego przy drzwiach. Musisz pozwolić mu się przeszukać. Zadzwoń do drzwi - może je otworzyć Janus lub ktoś z jego ludzi. Wyrusz na piętro, skręć w prawo i następnie w lewo żeby znaleźć się w sypialni Janusa.
W sypialni pojawi się osobisty ochroniarz Janusa - Gunther Mueller. Zaprosi on na rozmowę na osobności. Zanim wyjdziesz z sypialni warto dla pewności zapisać stan gry.
Gunther jest bardzo podejrzliwy i będzie chciał zbadać tożsamość nowego pielęgniarza. Masz 5 minut na dokończenie misji fabularnej, przy czym warto się śpieszyć, gdyż oprócz zamordowania Janusa powinieneś w przydzielonym limicie czasu wykonać także kilka innych, opisanych poniżej czynności.
Z gabinetu możesz wydostać się na dwa główne sposoby. Jeśli masz ze sobą wytrych to otwórz drzwi, ale uważaj na wartownika z korytarza przy schodach. Jeśli go nie masz to odszukaj w gabinecie linkę. Pociągnięcie za nią ściągnie na dół drabinę. Po skorzystaniu z drabiny Agent 47 znajdzie się na strychu. Wyjdź przez okno żeby znaleźć się na fragmencie dachu. Zeskocz na niższy poziom i dotrzyj do nowej otwartej okiennicy. Przejście przez nią pozwoli ci z powrotem znaleźć się na piętrze budynku. Przejdź teraz przez północne pomieszczenia budynku żeby powrócić do Janusa.
Niezależnie jaki wybrałeś wariant zagadaj do Janusa żeby zaczął podążać za Agentem 47. Musisz dotrzeć wraz z nim do łazienki, która pełni również rolę pomieszczenia do rehabilitacji (ponownie przejdź przez te same niepilnowane pomieszczenie - cel podróży to północno-zachodnie pomieszczenie na piętrze). Zaczekaj aż Janus położy się na łóżku. Rozpocznij badanie i wciśnij przycisk uduszenia go poduszką.
Na koniec musisz wydostać się z budynku. Najlepszy sposób to przejście przez okno i zeskoczenie na ziemię.
- Jeśli nie wykonasz żadnych dodatkowych czynności to Gunther podniesie alarm po tym jak upłynie 5 minut. Agent 47 zostanie zdemaskowany i wrogowie zaczną niego polować.
- Alternatywa to wyeliminowanie Gunthera. Możesz w tym celu dotrzeć do bocznych drzwi do piwnicy. Użyj wytrycha żeby się do niej włamać i zabij Gunthera, który będzie stał przy komputerze (jest tu też stanowisko do sabotowania monitoringu na całej mapie).
Ślad z okruszków (Breadcrumb Trail)
Cel: Nikt. To nietypowa misja fabularna, gdyż nie jest bezpośrednio powiązana z zamordowaniem żadnego z celów misji. Możesz za to pozyskać wskazówki, które również są wymagane do ukończenia epizodu (zaliczenie tej konkretnej misji fabularnej jest w pełni opcjonalne i wskazówki możesz też odnajdywać samemu).
Opisywaną misją fabularną zajmij się od razu po rozpoczęciu gry. Jeśli będziesz zbyt długo się ociągał to przesyłka zostanie dostarczona i w konsekwencji cała misja fabularna zostanie anulowana.
W celu rozpoczęcia misji fabularnej musisz odnaleźć lokalnego listonosza. Domyślnie powinien on prowadzić rozmowę w północnej części mapy, czyli przy Mapletree Lane. Jeśli go tam nie ma to przebiegnij chodnikami wzdłuż wszystkich budynków aż na niego natrafisz. Po tym jak podsłuchasz rozmowę zagadaj do listonosza i zaoferuj pomoc w dostarczeniu paczki (A Package).
Miejsce dostarczenia paczki to posiadłość Battych - jest ona we wschodniej części mapy i sąsiaduje z posiadłością Nolana Cassidy'ego. Budynek rozpoznasz po tym, że jest zaklejony ze wszystkich stron taśmą z uwagi na wykonywane wewnątrz prace dezysenkcyjne. Włóż paczkę do skrzynki na listy (powyższy obrazek) i zadzwoń do drzwi.
James Batty wyruszy w stronę wejścia do swojej posiadłości i zajmie mu to trochę czasu. Ty w tym samym czasie musisz dostać się do szopy znajdującej się w jego ogrodzie. Przeskocz przez płot (najlepiej gdzieś z boku, np. od strony placu budowy). Dotrzyj do szopy i przejdź przez okno żeby znaleźć się wewnątrz niej. Odszukaj tu pokazany na obrazku pozew sądowy (Lawsuit Documents). Opuść teren posiadłości i wysłuchaj komentarza żeby otrzymać kolejne zadanie.
Kolejny krok to włamanie się do posiadłości Nolana Cassidy'ego. Do wnętrza budynku najlepiej przedostać się przez otwarty garaż. Po znalezieniu się w środku warto dodatkowo zamknąć za sobą garażowe drzwi (przycisk na ścianie).
Włącz generator znajdujący się w garażu, dzięki czemu przyjdzie tu ktoś go z powrotem wyłączyć. Schowaj się i dokonaj w odpowiednim momencie ataku z zaskoczenia. Załóż przebranie ochroniarza Cassidy'ego (lub Spencera Greena jeśli to on pojawił się w garażu).
Przejdź do kuchni na parterze, czyli do pomieszczenia, w którym rozstawiono monitoring (możesz go tu opcjonalnie sabotować i wyłączyć wszystkie kamery na mapie). Poszukiwany obiekt to pokazana na obrazku taśma z nagraniem (Surveillance Tape) - leży ona na stole w kuchni.
Samo zabranie taśmy nie załatwia niestety sprawy, bo musisz jej jeszcze odsłuchać. Wyrusz w tym celu do znajdującej się po przeciwnej stronie ulicy posiadłości Lewinskych.
Przeskocz przez płot żeby znaleźć się na tyłach posiadłości. W okolicy tej przebywa trzech przeciwników. Jeśli używasz przebrania ochroniarza Cassidy'ego to nie musisz się nimi przejmować. W przeciwnym razie wykorzystuj wysoko rosnące rośliny żeby unikać wykrycia. Musisz dotrzeć do pokazanego na obrazku rusztowania. Wyjdź po drabinie na samą górę.
Przejdź przez okno. Po znalezieniu się w pustym pomieszczeniu odszukaj linkę. Pociągnięcie za nią ściągnie na dół drabinę prowadzącą na strych. Na strychu znajdziesz magnetofon. Umieść w nim znalezioną wcześniej kasetę i odsłuchaj do końca nagrania żeby zdobyć nową wskazówkę.
Możesz już opuścić teren posiadłości (uważaj na strażników w drodze powrotnej) i wysłuchać w międzyczasie nowego komentarza.
Kolejna część misji fabularnej dotyczy włamania się do posiadłości Janusa celem przeszukania jej. Najlepiej jest skorzystać z sekretnego tunelu, który łączy ten budynek z sąsiednią posiadłością Griswoldów. Dom Griswoldów pokazuje obrazek - jest ona na północ od altany z posągiem i na południe od domu Janusa. Przeskocz przez płot żeby znaleźć się w ogrodzie i unikając wykrycia dotrzyj do schodów do piwnicy. Włam się do niej z pomocą wytrycha lub łomu.
Po znalezieniu się w piwnicy domu Griswoldów otwórz najbliższe drzwi zlokalizowane po lewej stronie - ponownie musisz pomóc sobie wytrychem lub łomem. Dotrzyj do pokazanych na obrazku regałów na książki. Możesz pociągnąć za jedną z nich i odblokować wejście do sekretnego tunelu. Przejdź przez tunel i dotrzyj do drzwi do piwnicy posiadłości Janusa. Użyj panelu sterowania żeby otworzyć przejście.
W piwnicy domu Janusa przebywa pojedynczy wartownik, z którym dobrze byłoby rozprawić się. Po tym jak w dowolny sposób go wyeliminujesz zbadaj obszar po prawej stronie. Musisz obejrzeć starą fotografię (Old Photograph). Zdobędziesz w ten sposób wystarczającą ilość śladów i zaliczysz misję fabularną.
Zgrillowany (Charbroiled)
Cel: Nolan Cassidy. Możesz wcielić się w rolę kelnera na przyjęciu w ogrodzie posiadłości Wilsonów i przyczynić się do pojawienia Nolana Cassidy'ego w tym miejscu.
O możliwości rozegrania tej misji fabularnej dowiesz się od rozmawiającej pary przed wejściem do posiadłości Wilsonów, czyli domu, w ogrodzie którego odbywa się przyjęcie. Pierwszy krok to pozyskanie butli z propanem do zamontowania na grillu.
Butlę możesz odnaleźć w kilku miejscach na mapie. Gra zasugeruje odwiedzenie sąsiedniej posiadłości Griswoldów. Możesz przeskoczyć przez płot, ale nie daj się zauważyć osobom pilnującym podwórza domu Griswoldów. Butlę z propanem (Propane Flask) znajdziesz obok nieczynnego grilla (powyższy obrazek).
Z butlą powróć na teren posiadłości Wilsonów. Musisz zainstalować ją w grillu, przy którym stoi jeden z kelnerów. Możesz tego dokonać nawet jeśli nie posiadasz żadnego przebrania.
Kolejna czynność to przebranie się w strój kelnera. Wejdź do domu Wilsonów i udaj się na piętro. Kelnera znajdziesz w jednym z pomieszczeń - ogłusz go lub zabij i załóż przebranie kelnera. Musisz także zdobyć trutkę na szczury, ale ten krok jest na szczęście bardzo łatwy - wystarczy odwiedzić garaż posiadłości Wilsonów.
Możesz sobie ułatwić początek misji fabularnej jeśli awansowałeś już na co najmniej 14 poziom mistrzostwa w Zatoczce Whittlecreek. Agent 47 może wtedy rozpocząć misję od razu w przebraniu kelnera. Odpadnie wtedy konieczność atakowania osoby przebywającej na piętrze.
Powróć do ogrodu i ustaw się w miejscu, w którym serwowane jest jedzenie. Do stanowiska powinni podchodzić kolejni goście - zapraszaj każdego z nich do skosztowania oferowanych specjałów. Musisz zaprosić wszystkie zainteresowane osoby (po pewnym czasie kolejne przestaną podchodzić do Agenta 47).
Zaczekaj teraz aż Nolan Cassidy zainteresuje się przyjęciem i aż pojawi się na nim - może to potrwać od kilkudziesięciu sekund do nawet kilku minut. W międzyczasie zatruj jedzenie z użyciem pozyskanej wcześniej trutki na szczury. Po tym jak Cassidy dotrze do stanowiska cateringu zaproś go do skosztowania jedzenia.
Nolan Cassidy wyruszy w stronę łazienki w posiadłości Wilsonów. Udaj się tam za nim. Najwygodniej jest go utopić gdy będzie wymiotował, aczkolwiek możesz też skorzystać z garoty czy go zastrzelić. Schowaj ciało Cassidy'ego w szafie w łazience.
Alternatywny wariant to użycie śmiertelnej trucizny. Nie jest to jednak polecana metoda, gdyż śmierć Cassidy'ego w publicznym miejscu wywoła spore poruszenie.
Dom na sprzedaż (House for Sale)
Cel: Nolan Cassidy. Możesz przejąć tożsamość agenta nieruchomości i spotkać się z Nolanem w celu zaprezentowania mu domu, który wystawiono na sprzedaż.
Tę misję fabularną rozpoczyna się przy stoisku z bułeczkami (Muffin Stand) w północnej części mapy. Odnajdziesz tu agenta nieruchomości rozmawiającego ze sprzedawcą bułeczek. Musisz najpierw przejąć tożsamość tej drugiej osoby. Odszukaj radio przy krzakach (powyższy obrazek) i załącz je. Po tym jak pojawi się sprzedawca zaatakuj go i schowaj jego ciało w krzakach. Możesz już wyłączyć radio i założyć przebranie sprzedawcy.
Kolejna czynność to zdobycie trutki na szczury. Mogłeś zabrać ze sobą truciznę na misję, ale równie dobrze możesz odwiedzić np. garaż posiadłości Wilsonów gdzie bezproblemowo pozyskuje się trutkę.
Powróć do stoiska i podnieś jedną z bułeczek z jagodami (Blueberry Muffin). Połóż ją na pokazanej na obrazku tacy, na której wydawane są darmowe próbki i od razu użyj na niej trutki na szczury.
Agent nieruchomości dotrze do stoiska z próbkami i zje bułeczkę. Mężczyzna wyruszy w stronę szopy w parku żeby zacząć wymiotować za nią. To doskonałe miejsce do tego żeby go zaatakować. Jego ciało schowaj w szopie. Załóż przebranie agenta nieruchomości oraz odszukaj na ziemi klucz do posiadłości Schmidtów.
Odszukaj Nolana Cassidy'ego - jeśli aktualnie jest w swoim domu to nie warto się do niego zbliżać żeby Agent 47 nie musiał zostać przeszukany ani uchwycony w oku kamery. Zagadaj do Nolana i wyrusz w stronę posiadłości Schmidtów. Jest ona przy tej samej ulicy, co dom Nolana - udaj się na południe i zainteresuj się domem z billboardem informującym o wystawieniu go na sprzedaż.
Jeśli zabrałeś klucz agentowi nieruchomości to możesz od razu otworzyć drzwi wejściowe. Zapasowy klucz do posiadłości Schmidtów jest w doniczce obok drzwi.
Po wejściu do domu możesz zachować się na dwa sposoby:
- Pokazać Nolanowi cały dom - pozwoli ci to zaliczyć dodatkowe wyzwanie Wyczerpująca prezentacja (Extensive Presentation). Po wejściu do każdego pomieszczenia rozpoczynaj nową rozmowę. Na parterze możesz pokazać pokój dzienny, kuchnię, garaż i łazienkę. Na piętrze najbardziej problematyczna jest główna sypialnia (powyższy obrazek), bo jest ona zamknięta. "Wyprzedź" Nolana i włam się do niej wytrychem. Oprócz tego pokaż Nolanowi główny korytarz (obszar przy schodach), mniejszą sypialnię, gabinet, łazienkę oraz strych (pociągnij za linkę, wyjdź po drabinie na górę, odwróć się do Nolana i zainicjuj rozmowę).
- Dotrzeć od razu do wejścia do piwnicy domu Schmidtów. Użyj klucza do domu żeby otworzyć drzwi.
Zagadaj ponownie do Nolana po znalezieniu się w piwnicy. Agent 47 poinformuje go o tym, że znajduje się tu skarbiec (Vault). Podejdź do niego, zabierz kartę dostępu (Vault Keycard) i użyj jej na czytniku żeby otworzyć skarbiec. Pozwól na to żeby Nolan wprowadził kod i wyłączył lasery w skarbcu. Po tym jak cel misji wejdzie do środka użyj tego samego panelu. Załącz pułapkę laserową, która zabije Nolana.
Nie zapomnij o ochroniarzu Cassidy'ego. Na pewno usłyszał eksplozję - postaraj się zaatakować go z zaskoczenia zanim odnajdzie zwłoki Nolana.
Zakaz palenia (No Smoking Arena)
Cel: Janus. Możesz wykorzystać to, że Janus jest nałogowym palaczem i po zdobyciu paczki papierosów pozostawić ją na widoku w jego sypialni.
O upodobaniu Janusa do palenia papierosów możesz dowiedzieć się od przebranych strażników, którzy pilnują podwórza posiadłości Griswoldów, czyli domu sąsiadującego z posiadłością Janusa. Paczka papierosów (Pack of Cigarettes) jest w krzakach na terenie tej posiadłości - miejsce jej odnalezienia pokazują dołączone obrazki.
Jest też alternatywny sposób zdobycia paczki. Jeśli zaatakujesz osobistego ochroniarza Janusa - Gunthera Muellera - to odnajdziesz ją przy jego ciele.
Zakradnij się teraz na teren posiadłości Janusa (możesz np. przeskoczyć przez płot). Warto pozyskać przebranie ochroniarza Janusa np. poprzez załączenie generatora w garażu. Nawet w przebraniu uważaj jednak na pojedynczych przeciwników, którzy mogą rozpoznać Agenta 47. Jest wśród nich wartownik patrolujący korytarza na piętrze.
Zanim cokolwiek zrobisz odwiedź małą szopę w ogrodzie posiadłości Janusa. Zabierz z niej klucz francuski, który już wkrótce będzie ci potrzebny. Dotrzyj teraz do sypialni Janusa znajdującej się na piętrze posiadłości. Połóż zdobyte papierosy na pokazanym na obrazku stoliku (na miejsce pustej paczki).
Do wykonania została jeszcze jedna czynność. Podejdź do butli z tlenem i użyj na niej klucza francuskiego po to żeby ją uszkodzić. Pozostało ci już tylko zaczekać aż Janus dotrze do sypialni, zauważy papierosy i zapali jednego. Zabije go eksplozja butli. Akcja ta zaalarmuje całą okolicę, tak więc warto wcześniej oddalić się od domu Janusa.
W tym samym miejscu, w którym sabotuje się butlę z tlenem, możesz wykonać inne zabójstwo - zaaplikować śmiertelną truciznę do maski tlenowej. Za zabicie Janusa w ten sposób odblokowuje się jedno z wyzwań.
Walka ze szkodnikami (Pest Control)
Cel: Nolan Cassidy. Możesz przebrać się za specjalistę od fumigacji, a następnie rozpylić środek nasenny w momencie gdy Nolan będzie przebywał w swoim domu.
O wykonywanych pracach dezysenkcyjnych możesz dowiedzieć się od robotników stojących przed placem budowy w południowo-wschodniej części mapy. Zakradnij się na plac budowy i unikaj tu wykrycia, gdyż jest to zakazana strefa. Zlokalizuj na terenie placu budowy pokazany na obrazku zielony kontener - otwórz go z pomocą wytrycha lub łomu. Wewnątrz tego kontenera znajdziesz środek owadobójczy (Insecticide).
Musisz teraz zdobyć strój. Dotrzyj do wejścia do posiadłości Battych. Jest tu zaparkowana furgonetka i obok niej specjalista od fumigacji. Zaatakuj go gdy w pobliżu nie będzie nikogo innego (sprawdź chodnik!) i ukryj jego ciało w krzakach. Załóż przebranie fumigatora (Exterminator Disguise).
Możesz też alternatywnie od razu rozpocząć misję w przebraniu eksterminatora. Strój ten jest nagrodą za awansowanie na 7 poziom mistrzostwa w Zatoczce Whittlecreek.
Przedostań się na tyły sąsiedniej posesji, czyli posiadłości Cassidy'ego - możesz przeskoczyć przez płot albo użyć wytrycha na bramce. Ułatwieniem jest to, że jako fumigator masz prawo pobytu na tyłach posiadłości Cassidy'ego. Nie musisz się tu skradać. Dotrzyj do maszyny fumigacyjnej i wsyp do niej pozyskany wcześniej środek owadobójczy. Nie włączaj jeszcze maszyny!
Opisywana misja fabularna zakłada użycie środka owadobójczego, ale zamiast niego możesz też w ramach innych przejść misji skorzystać z trutki na szczury lub śmiertelnej trucizny. Ten ostatni wariant pozwoli ci odblokować oddzielne wyzwanie powiązane z zamordowaniem Nolana.
Gra zasugeruje sposób "przywołania" Nolana do jego posiadłości. Musisz w tym celu dotrzeć do zbrojowni (Gun Room) na piętrze budynku. Najlepiej jest odszukać rynnę na tyłach posiadłości, dzięki której wdrapiesz się na niższy dach (uważaj na kamery oraz na co najmniej jednego strażnika!). Przejdź do otwartego okna zbrojowni, ale ponownie sprawdź czy można bezpiecznie wejść do środka. W pomieszczeniu z dużą liczbą broni zainteresuj się pokazaną na obrazku gablotą. Rozbicie jej załączy alarm. SZYBKO ucieknij przez okno i zeskocz na dół.
Zamiast rozbijania szklanej gabloty możesz też np. załączyć alarm (włącznik jest w pokoju dziennym na parterze) albo po prostu zaczekać aż Nolan powróci do swojego domu.
Po tym jak Nolan Cassidy wejdzie/wbiegnie do swojego domu uaktywnij maszynę fumigacyjną. Wszystkie osoby przebywające wewnątrz posiadłości (oraz ewentualne nowe, które do niej wejdą) stracą przytomność. Wejdź śmiało do środka - maska stroju fumigatora uchroni Agenta 47 przed utratą przytomności. Zlokalizuj nieprzytomnego Nolana i zabij go w dowolny sposób (pistolet, skręcenie karku itp.).
Ubij kreta (Whack-A-Mole)
Cel: Janus. Możesz przejąć tożsamość ogrodnika i zaoferować pomoc w rozwiązaniu problemu z kretem w posiadłości Janusa. Agent 47 może podłożyć w ogrodzie ładunek wybuchowy.
O tej misji fabularnej możesz dowiedzieć się w pobliżu posiadłości Westów. Ogrodnik będzie się tam kłócił z lokalnym stróżów prawa na temat bezprawnego odebrania mu ładunku wybuchowego, z pomocą którego chciał uporać się z kretem. Materiał wybuchowy zostanie przeniesiony do miejsca gdzie wykonywane są prace drogowe.
Wyrusza za ogrodnikiem do jego furgonetki. Zaatakuj go gdy będziecie na osobności. Schowaj jego ciało w krzakach. Zdobądź klucz do posiadłości Janusa oraz przebranie ogrodnika.
Dotrzyj teraz do miejsca prac drogowych - jest to północno-zachodni narożnik mapy. Do ogrodzonego obszaru zakradnij się od północno-wschodniej strony. Poszukiwany zdalny ładunek wybuchowy (Remote CX Demo Block) składowany jest w dużej skrzyni obok policyjnego SUV-a. Ukradnij go i opuść to miejsce.
Wyrusz do posiadłości Janusa i użyj klucza do otwarcia bramki na tyły posiadłości. Uważaj tu na co najmniej jednego strażnika, którzy może rozpoznać Agenta 47 nawet w przebraniu. Zagadaj do ochroniarza Janusa w sprawie problemu z kretem. Doprowadzi on bohatera do ogrodu.
Przygotowania do zabicia Janusa rozpocznij od umieszczenia ładunku wybuchowego w kreciej dziurze znajdującej się w ogródku.
W okolicy jest jeszcze pięć innych krecich dziur. Każdą z nich należy zatkać. Możesz w nich umieszczać dowolne przedmioty - mogą to być np. narzędzia, piłki, ciasteczka, a nawet pistolet głównego bohatera.
Zdaj raport strażnikowi po zatkaniu wszystkich dziur. Przygotuj sobie jednocześnie detonator, który pojawił się w inwentarzu Agenta 47 po umieszczeniu w dziurze ładunku wybuchowego. Zaczekaj aż Janus dotrze na tyły swojego domu ORAZ aż zbliży się do dziury z włożonym do niej zdalnym ładunkiem. Zdetonuj go i szybko opuść to miejsce, gdyż śmierć Janusa zaalarmuje wszystkich jego ochroniarzy.