Zabójstwo Sierry Knox w misji Linia Mety (Miami) w Hitman 2 Hitman 2 solucja, poradnik
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Sierra Knox może być równie dobrze celem nr 1 jak i 2; jest także możliwość eliminacji obojga jednocześnie... Zamiast wyzwań możesz wymyślić również własne metody zabójstwa. Zachowanie się celu:
- Sierra od początku gry prowadzi jeden z pojazdów w wyścigu. Zajmie jej to blisko 20 minut, w trakcie których możesz przygotować zasadzkę na torze lub na wydarzenia po wyścigu.
- Sierra domyślnie przegrywa bez twojej ingerencji. Po wyścigu Sierra udaje się do swojego paddocku. Jeśli wygra, udaje się na podium.
- W dalszej kolejności porusza się między garażami (parter i piętro VIP), gdzie możesz dołączyć do niej podczas imprezy (np. w przebraniu Moses Lee),
- Potem ponownie wraca do paddocku, gdzie jest dość łatwym celem, lecz nie możesz jej tu otruć (nie je tu, ani nie pije).
- W pewnym momencie uda się także na północ, na spotkanie z szantażystą (element fabularny - tylko jeśli pomogłeś mu zdobyć klucze na parkingu podziemnym). Potem powróci do poprzednich zajęć.
Poniżej lista wszystkich wyzwań dostępnych w grze w misji Miami - Linia Mety, które pozwolą wyeliminować Sierrę Knox.
- Różowa zaraza (Pink Menace)
- Picie skraca życie (Don't Drive And Drink)
- Jak odejść, to z hukiem (Better Burn Up Than Fade Away)
- Koło tortury (Wheel of Misfortune)
- Lekarz 47 (Doctor 47)
- Przedawkowanie witamin (Vitamin Overdose)
- Dni chwały (Days of Thunder)
- Wybuchowa rodzina (Explosive Liaisons)
- Ruchomy cel (Moving Target)
- Ognisty szot (Hot Shot)
Różowa zaraza (Pink Menace)
Wyzwanie połączone z misją fabularną W różowym ci do twarzy (szczegółowe informacje o wyzwaniu w opisie misji). Zabij Sierrę zrzucając ją do szybu jako szantażysta-flaming:
- przebierz się za szantażystę (podziemny parking - maskotka Flaminga),
- zabierz dowody szantażu z vana na parkingu,
- spotkaj się z Sierrą po wyścigu przy hotelu,
- porozmawiaj ze strażnikiem w garniturze, który wezwie Sierrę,
- idź za Sierrą za do alejki za hotelem,
- podczas spotkania zepchnij ją w szybu windy.
Picie skraca życie (Don't Drive And Drink)
Wyzwanie połączone z misją fabularną Triumf (szczegółowe informacje o wyzwaniu w opisie misji).Zabij Sierrę zatruwając szampana w pucharze, który otrzyma jako trofeum za zwycięstwo.
- Zdobądź truciznę śmiertelną (przynieś ją ze sobą lub zabierz ją z szatni Zatoki awaryjnej),
- Nalej ją do pucharu na podium,
- Zdyskwalifikuj Mosesa Lee - np. jako Porządkowy (Race Marshal - pomarańczowy strój) machając flagą z wieżyczki na południe od podium, przy linii startowej.
- Nie używaj zaworów pirotechnicznych, jeśli chcesz by Sierra zginęła od zatrucia, a nie od eksplozji.
Jak odejść, to z hukiem (Better Burn Up Than Fade Away)
Wyzwanie połączone z misją fabularną Triumf (szczegółowe informacje o wyzwaniu w opisie misji).Zabij Sierrę używając pirotechniki na podium.
- Zdyskwalifikuj Mosesa Lee - np. jako Porządkowy (Race Marshal - pomarańczowy strój) machając flagą z wieżyczki na południe od podium, przy linii startowej.
- Udaj się pod scenę podium, by dostać się do zaworów - odkręć zabezpieczenie i przekręć każdy z zaworów. To wystarczy, by zapewnić śmierć ofiary, gdy pójdzie odebrać nagrodę.
Koło tortury (Wheel of Misfortune)
Wyzwanie połączone z misją fabularną Idealna maszyna (szczegółowe informacje o wyzwaniu w opisie misji).Zabij Sierrę sabotując jej opony w pit-stopie.
- Zdobądź przebranie mechanika Kronstadt i udaj się do garażu przed zakończeniem wyścigu.
- Zaopatrz się w klucz pneumatyczny w warsztacie i sabotuj koło do wymiany w pit-stopie, leżące na szafce przy bramie wjazdowej.
Lekarz 47 (Doctor 47)
Wyzwanie połączone z misją fabularną Dawka dożylna (szczegółowe informacje o wyzwaniu w opisie misji).Przebierz się za medyka i zatruj kroplówkę IV i podaj go Sierrze.
- Udaj się do Zatoki awaryjnej i pozbądź się lekarza oraz jego pacjenta w gabinecie,
- Podejdź do biurka przychodni i wezwij Sierrę przez intercom - musi być już po wyścigu, a droga do przychodni może jej chwilę zająć...
- W międzyczasie zabierz strzykawkę z trucizną z szatni w tym samym budynku i wstrzyknij ją do kroplówki w gabinecie.
- Gdy Sierra zjawi się na wizytę, zaprowadź ją do gabinetu i podepnij ją pod kroplówkę.
Przedawkowanie witamin (Vitamin Overdose)
Wyzwanie połączone z misją fabularną Dawka dożylna (szczegółowe informacje o wyzwaniu w opisie misji). Wyzwanie podobne, jak wymienione powyżej (Doktor 47), ale spraw, by Sierra zginęła z rąk lekarza.
- Udaj się do Zatoki awaryjnej,
- Idź do gabinetu lekarza: odkręć kran w toalecie, by pomóc pacjentowi oddać próbkę,
- Teraz lekarz sam pójdzie wezwać Sierrę i zajmie się podaniem jej leku z kroplówki,
- W międzyczasie zabierz strzykawkę z trucizną z szatni w tym samym budynku i wstrzyknij ją do kroplówki w gabinecie.
- Od teraz możesz uznać zadanie za zakończone i przejść do innych zajęć - dalsza część procesu nie wymaga twojego udziału.
Dni chwały (Days of Thunder)
Zabij Sierrę wysadzając w powietrze jej samochód.
- Udaj się do budki strażników przy wejściu na festiwal,
- Na jednym z biurek znajdziesz żółtą kartkę z kodem do sejfu - sejf znajduje się w małym pokoiku na końcu korytarza.
- Z sejfu zabierz bombę oraz notatkę.
- Udaj się do garażu Kronstadt i przebierz się za mechanika. Podejdź do stolika z kołem, przy bramie prowadzącej na tor - po wciśnięciu klawisza interakcji wybierz zamontowanie bomby spomiędzy innych akcji.
- Po pit-stopie, gdy bomba znajduje się na samochodzie, użyj pilota, by wysadzić Sierrę w powietrze. Warto udać się na miejsce, skąd widać tor - np. przejście nad torem.
- Wskazówka: połącz z wyzwaniem Wybuchowa rodzina opisanym poniżej.
- Wskazówka 2: tej samej bomby możesz użyć do wyeliminowania Mosesa Lee z wyścigu montując ją w jego aucie.
Wybuchowa rodzina (Explosive Liaisons)
To zadanie wymaga eliminacji obu celów jednocześnie. Odbywa się w ten sam sposób, co Dni chwały - jest jego pełnym rozwinięciem (znajdź bombę w sejfie w budce ochroniarzy i zamontuj ją w aucie Sierry). Po zdobyciu bomby z sejfu i umieszczeniu jej na samochodzie udaj się do budki telefonicznej (koło trybun) i naciśnij przycisk akcji (musisz posiadać przynajmniej jedną monetę, by skorzystać z budki).
Zadzwonisz do Roberta i każe ci on udać się na przejście nad torem od strony południowej (bezpiecznie udasz się tam nosząc dalej strój mechanika), gdzie wkrótce on się zjawi. Po krótkiej rozmowie przekaż mu pilot. Teraz obserwuj, jak Robert wysadza Sierrę w powietrze.
Wskazówka: za drzwiami do budynku na tym samym piętrze znajduje się szyb uszkodzonej windy. Możesz tam kogoś zrzucić, by odblokować wyzwanie Szybowiec. Możesz tam wrzucić znokautowaną osobę.
Ruchomy cel (Moving Target)
Zastrzel z karabinu snajperskiego Sierrę, podczas jej wyścigu. Karabinu nie znajdziesz na obszarze misji - musisz go przynieść ze sobą w walizce lub umieścić w punkcie przemytu podczas planowania misji. Odblokujesz go uzyskując 10 poziom mistrzostwa w tej misji.
Z karabinem udaj się najlepiej nad południowe przejście nad torem. Stąd masz najlepszy widok na nadjeżdżających zawodników. Wyeliminuj Sierrę, by ukończyć wyzwanie; zestrzel więcej samochodów, by odblokować wyzwanie Czerwona flaga (zakończenie wyścigu z powodu zbyt wielu rozbitych kierowców). Możesz stąd także wyeliminować Mosesa Lee...
Ognisty szot (Hot Shot)
Wyzwanie Ognisty szot jest jednym z trudniejszych do ukończenia. Możesz połączyć je z wyzwaniami:
- 47 w skali Scoville'a - przegraj grę (wypij drinka),
- Droga mleczna - niech Sierra wypije drinka (drink bez dodatków, Sierra musi przeżyć).
Po ukończeniu wyścigu, znajdź Mosesa Lee. Jest to kierowca w limonkowym kostiumie i kapeluszu. Pozyskaj jego przebranie.
Teraz udaj się na salę nad garażami, gdzie odbywa się impreza. Pośrodku głównego pomieszczenia znajdziesz stół z drinkami i punktem interakcji. Musisz teraz zaczekać na Sierrę Knox.
Aby ją zabić w efektowny sposób odblokowujący to wyzwanie, musisz być wyposażony w Dopalacz Oktanowy Kronstadt (znajdziesz go w garażach na niższym piętrze) i dodać go do butelki chilli, nim zjawi się Sierra. Potem rozpoczniecie grę - musisz ją wygrać (obserwuj, do którego kieliszka było nalane chilli).