Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 2 - poradnik do gry

Hitman 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 2 - Zatoczka Whittleton
Hitman 2 - Zatoczka Whittleton
Domyślne miejsce startu. Możesz tu też powrócić po wykonaniu wszystkich celów misji.
Park. Znajduje się tu szopa - to jedna z najłatwiej dostępnych skrytek na przedmioty.
Rezerwuar. Możesz tu odnaleźć żabę (i wykorzystać ją w formie trucizny), a także zakopany przedmiot (potrzebna łopata z szopy w parku).
Posiadłość Cassidych. Mieszka tu Nolan Cassidy - jeden z celów misji. Możesz go odnaleźć wewnątrz domu lub przechadzającego się po okolicy. Na parterze domu jest pomieszczenie ochrony (monitoring), na piętrze jest zbrojownia.
Posiadłość Battych. Do właściwego budynku nie możesz wejść. Przed budynkiem spotkasz specjalistą od fumigacji. James Batty przebywa w pobliżu stodoły w ogrodzie za budynkiem. Możesz tam znaleźć jeden ze śladów (papiery sądowe).
Plac budowy. Możesz tu odnaleźć truciznę do użycia w systemie wentylacji oraz sporo narzędzi. Przy placu budowy zaparkowane są pojazdy, których można użyć do opuszczenia terenu misji.
Stoisko z bułeczkami. Możesz je swobodnie zabierać. Dodatkowo możesz tu przejąć tożsamość sprzedawcy oraz otruć agenta nieruchomości (na potrzeby jednej z misji fabularnych).
Posiadłość Lewinskych. Duża część posiadłości jest niedostępna. W piwnicy odnajdziesz miejsce gdzie dokonywano zbrodni. Ogrodu pilnują strażnicy. Możesz wyjść po drabinie do pomieszczenia z odtwarzaczem kaset.
Posiadłość Wilsonów. Odbywa się tu przyjęcie - możesz swobodnie przemieszczać się po całym domu oraz ogrodzie. Agent 47 może przebrać się za kelnera i podać zatrute jedzenie Nolanowi Cassidy'emu.
Posiadłość Schmidtów. To pusty dom wystawiony na sprzedaż - klucze do niego są w doniczce przy wejściu. Możesz tu doprowadzić Nolana Cassidy'ego w przebraniu agenta nieruchomości. W piwnicy jest sejf z pułapką laserową.
Składzik. W pobliżu niego przebywa pielęgniarz - możesz go ogłuszyć, założyć jego przebranie i złożyć wizytę Janusowi.
Posiadłość Westów. Przebywają tu Westowie. Możesz odnaleźć babeczki i piec w piwnicy.
Posiadłość Janusa. Mieszka tu Janus - jeden z celów misji. Możesz go odnaleźć wewnątrz domu lub w ogrodzie. W piwnicy są pomieszczenie z pamiątkami i stanowisko monitoringu. Do piwnicy możesz dotrzeć od strony posiadłości Griswoldów (sekretny tunel). Na parterze są kuchnia i salon. Na piętrze są sypialnia Janusa i pomieszczenie rehabilitacji.
Posiadłość Griswoldów. Główny budynek jest niedostępny, ale pilnowany. Możesz włamać się do piwnicy i odszukać tajny tunel prowadzący do posiadłości Janusa.
Prace drogowe. Możesz tu ukraść materiał wybuchowy oraz skorzystać z bramki (alternatywne wyjście z mapy).
Powiększ mapę

Mapa Zatoczka Whittleton - Inne życie | Hitman 2 Hitman 2 solucja, poradnik

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

1Domyślne miejsce startu. Możesz tu też powrócić po wykonaniu wszystkich celów misji.

2Park. Znajduje się tu szopa - to jedna z najłatwiej dostępnych skrytek na przedmioty.

3Rezerwuar. Możesz tu odnaleźć żabę (i wykorzystać ją w formie trucizny), a także zakopany przedmiot (potrzebna łopata z szopy w parku).

4Posiadłość Cassidych. Mieszka tu Nolan Cassidy - jeden z celów misji. Możesz go odnaleźć wewnątrz domu lub przechadzającego się po okolicy. Na parterze domu jest pomieszczenie ochrony (monitoring), na piętrze jest zbrojownia.

5Posiadłość Battych. Do właściwego budynku nie możesz wejść. Przed budynkiem spotkasz specjalistą od fumigacji. James Batty przebywa w pobliżu stodoły w ogrodzie za budynkiem. Możesz tam znaleźć jeden ze śladów (papiery sądowe).

6Plac budowy. Możesz tu odnaleźć truciznę do użycia w systemie wentylacji oraz sporo narzędzi. Przy placu budowy zaparkowane są pojazdy, których można użyć do opuszczenia terenu misji.

7Stoisko z bułeczkami. Możesz je swobodnie zabierać. Dodatkowo możesz tu przejąć tożsamość sprzedawcy oraz otruć agenta nieruchomości (na potrzeby jednej z misji fabularnych).

8Posiadłość Lewinskych. Duża część posiadłości jest niedostępna. W piwnicy odnajdziesz miejsce gdzie dokonywano zbrodni. Ogrodu pilnują strażnicy. Możesz wyjść po drabinie do pomieszczenia z odtwarzaczem kaset.

9Posiadłość Wilsonów. Odbywa się tu przyjęcie - możesz swobodnie przemieszczać się po całym domu oraz ogrodzie. Agent 47 może przebrać się za kelnera i podać zatrute jedzenie Nolanowi Cassidy'emu.

10Posiadłość Schmidtów. To pusty dom wystawiony na sprzedaż - klucze do niego są w doniczce przy wejściu. Możesz tu doprowadzić Nolana Cassidy'ego w przebraniu agenta nieruchomości. W piwnicy jest sejf z pułapką laserową.

11Składzik. W pobliżu niego przebywa pielęgniarz - możesz go ogłuszyć, założyć jego przebranie i złożyć wizytę Janusowi.

12Posiadłość Westów. Przebywają tu Westowie. Możesz odnaleźć babeczki i piec w piwnicy.

13Posiadłość Janusa. Mieszka tu Janus - jeden z celów misji. Możesz go odnaleźć wewnątrz domu lub w ogrodzie. W piwnicy są pomieszczenie z pamiątkami i stanowisko monitoringu. Do piwnicy możesz dotrzeć od strony posiadłości Griswoldów (sekretny tunel). Na parterze są kuchnia i salon. Na piętrze są sypialnia Janusa i pomieszczenie rehabilitacji.

14Posiadłość Griswoldów. Główny budynek jest niedostępny, ale pilnowany. Możesz włamać się do piwnicy i odszukać tajny tunel prowadzący do posiadłości Janusa.

15Prace drogowe. Możesz tu ukraść materiał wybuchowy oraz skorzystać z bramki (alternatywne wyjście z mapy).

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 2 znajdziesz mapę lokacji z piątego epizodu gry - są to przedmieścia w Zatoczce Whittleton (Whittleton Creek). Na mapie zaznaczyliśmy najważniejsze obszary. Poniżej znajdziesz także podstawowy opis tej lokacji, który wyjaśnia cele misji oraz wymienia nagrody przewidziane za zdobywanie w niej mistrzostw. Szczegółowy opis przejścia Zatoczki Whittleton jest na kolejnych stronach tego rozdziału.

Podstawowe informacje o misji Inne życie

  1. Do zamordowania są dwie postacie - Janus oraz Nolan Cassidy. Możesz zabijać je w dowolnej kolejności.
  2. Janus to mężczyzna w podeszłym wieku, który nie wychodzi nigdy poza swoją posiadłość. Staruszka możesz zazwyczaj odnaleźć w jednym z pomieszczeń na parterze lub na piętrze budynku. Janus co pewien czas odwiedza też znajdujący się za domem mały ogród. Janusa możesz zabić w różnych miejscach na terenie domu. Agent 47 dzięki swoim działaniom może też "nakłonić" Janusa do dotarcia do nowych obszarów na terenie posiadłości, np. do piwnicy czy pomieszczenia rehabilitacyjnego.
  3. Nolan Cassidy podróżuje po północnej części mapy. Możesz go odnaleźć wewnątrz jego posiadłości lub przechadzającego się wzdłuż jednej z głównych ulic. Agent 47 może zaatakować Nolana po tym jak powróci do swojego domu, a także skorzystać z przebrania i nakłonić go odwiedzenia dwóch zupełnie nowych obszarów mapy - posiadłości Wilsonów, w której odbywa się aktualnie przyjęcie, oraz posiadłości Schmidtów, która jest pustym domem wystawionym na sprzedaż.
  4. Agent 47 oprócz wyeliminowania dwóch celów misji musi dodatkowo odkryć trzy różne wskazówki (clues). Na całej mapie do znalezienia jest ich więcej, tak więc nie trzeba dotrzeć do wszystkich. Niektóre wskazówki odkrywa się zawsze w tych samych miejscach, inne mogą być dostępne do odnalezienia tylko w trakcie niektórych przejść gry.
  5. Zatoczka Whittleton to mapka zdecydowanie mniejsza od lokacji z poprzednich epizodów, aczkolwiek można się tu łatwo pogubić z uwagi na identyczny rozkład pomieszczeń we wszystkich głównych budynkach. Postaraj się podczas zapoznawania z mapą zapamiętać przede wszystkim jakie "zastosowanie" ma każda posiadłość i jakie ważne przedmioty (wskazówki, narzędzia, trucizny itp.) można w niej odnaleźć.
  6. W Zatoczce Whittleton do zaliczenia jest przede wszystkim 7 misji fabularnych. Mogą one być pomocne w wyeliminowaniu celów misji. Oprócz tego możesz ukończyć aż 89 wyzwań. Agent 47 może awansować maksymalnie na 15 poziom mistrzostwa (Mastery) w Whittleton. To mniej od 20 poziomów z większości pozostałych epizodów.

Nagrody za zdobywanie kolejnych poziomów mistrzostwa

POZIOM

NAGRODA

KOMENTARZ

2

Karabin szturmowy TAC-4 AR Auto, seria II (TAC-4 AR Auto Mk II)

Broń ta cechuje się dużą siłą rażenia, ale nie przyda się raczej do zaliczenia misji czy zdobywania wyzwań.

2

Skrytka: Szopa przy rzece.

To dobra skrytka, bo do szopy możesz niepostrzeżenie wejść przez okno. Można w niej umieszczać tylko małe przedmioty.

3

Skrytka: Podjazd domu R. Crossa

Można w niej umieszczać tylko małe przedmioty.

4

Startowa lokacja: Plac budowy. Startowe przebranie: Budowniczy.

Wybranie tej lokacji pozwoli ci łatwiej pozbierać cenne przedmioty z placu budowy, ale budowniczy nie mają prawa wstępu na żadną z posiadłości.

4

Skrytka: Ławka.

Możesz tu przemyć karabin snajperski lub inny duży przedmiot.

5

Zbliżeniowe urządzenie wstrząsowe ICA (ICA Proximity Concussion Device)

Nie jest to zbyt przydatny gadżet, zwłaszcza że jego wygląd może wydać się podejrzany dla przeciwników.

5

Skrytka: Park.

Można w niej umieszczać tylko małe przedmioty.

6

Skrytka: Dom Lewinsky'ego.

Można w niej umieszczać tylko małe przedmioty.

7

Startowa lokacja: Rezydencja Battych. Startowe przebranie: Dezynsektor.

To dobre połączenie lokacji startowej i przebrania. Jako dezynsektor może dotrzeć w nowe miejsca oraz swobodnie przemieszczać się po wnętrzu domu Nolana po tym jak dodasz trucizny do systemu wentylacji.

7

Tabletki z trucizną (Lethal Pills)

To najważniejszy gadżet z tej lokacji - od tej pory możesz już na starcie misji dysponować 1 śmiertelną trucizną.

8

Skrytka: Szopa w parku.

Możesz tu przemyć karabin snajperski lub inny duży przedmiot.

9

Startowa lokacja: Śmieciarka. Startowe przebranie: Śmieciarz.

Nie jest ono szczególnie pomocne, aczkolwiek możesz opuścić teren misji po złapaniu się śmieciarki.

9

Skrytka: Garaż Helen.

Można w niej umieszczać tylko małe przedmioty.

10

Wybuchowa piłka baseballowa (Explosive Baseball)

To niezły gadżet, ale tylko jeśli zależy ci na szybkim zabijaniu celów misji bez martwienia się o zaalarmowanie okolicy czy pozbawienie życia innych przypadkowych osób.

10

Skrytka: Ogród Batty'ego.

Można w niej umieszczać tylko małe przedmioty.

11

Startowa lokacja: Znak z nazwą miasta. Startowe przebranie: Ogrodnik.

Jako ogrodnik możesz dotrzeć w parę nowych miejsc, ale w Whittleton są o wiele lepsze przebrania.

11

Skrytka: Piwnica Hansonów.

Możesz tu przemyć karabin snajperski lub inny duży przedmiot.

12

Skrytka: Dom na sprzedaż.

Można w niej umieszczać tylko małe przedmioty.

13

Zdalny ładunek wybuchowy CX, seria II (CX Remote Explosive Mk II)

Możliwość zdalnego odpalenia ładunku to zaleta, ale może on zostać łatwo rozpoznany jako zagrożenie.

13

Skrytka: Domek na drzewie.

To najlepsze miejsce do przemycenia karabinu snajperskiego. Będziesz mógł komfortowo zająć się wyeliminowaniem celów misji.

14

Startowa lokacja: Grill. Startowe przebranie: Kelner.

To dobre połączenie lokacji startowej i przebrania. Jako kelner będziesz mógł bardzo łatwo otruć Nolana Cassidy'ego.

14

Skrytka: Kuchnia Janusa.

Można w niej umieszczać tylko małe przedmioty. Warto tam przemycić np. truciznę.

15

Pistolet Karmazynowy Rubin (Rude Ruby)

Wyróżnia się on jedynie wyglądem. Taki sam pistolet możesz odnaleźć w trakcie przechodzenia misji.

15

Zdalny ładunek wybuchowy w gumowej kaczce, seria II (Remote Explosive Rubber Duck Mk II)

Dużą zaletą gumowej kaczki jest to, że nie zaalarmuje od razu wrogów. Może ich za to zaciekawić i ułatwić zabójstwo.

15

Skrytka: Strych Cassidy'ego.

To kolejne dobre miejsce do przemycenia karabinu snajperskiego lub innego dużego przedmiotu.

Zdecydowanie najważniejszy nowy gadżet do odblokowania w tym epizodzie to Tabletki z trucizną z poziomu 7. Warto zabierać je ze sobą na wszystkie te misje (także z pozostałych epizodów), w których chcesz kogoś otruć. Dysponowanie nimi pozwoli ci otruć więcej celów lub zaoszczędzić czas potrzebny na odnalezienie na mapie śmiertelnej trucizny.

Gra nie pozwala odblokować najlepszych przebrań, takich jak np. ochroniarz Cassidy'ego czy Janusa. Jeśli chcesz się za kogoś przebrać w momencie rozpoczynania misji to warto wybrać kelnera lub dezynsektora. Ułatwi ci to trochę sprawę. Z racji rozmiarów mapy nie musisz przywiązywać dużej wagi do lokacji startowej. Wyjątek warto zrobić dla stanowiska z grillem w posiadłości Wilsonów, gdyż pozyskanie przebrania kelnera może być bardziej kłopotliwe od pozostałych strojów oferowanych dzięki mistrzostwom.