Hitman 2: Mapa Zew Nocy
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Hitman 2 znajdziesz mapę lokacji z pierwszego epizodu gry - jest to dom na plaży w Hawke's Bay. Na mapie zaznaczyliśmy najważniejsze obszary. Poniżej znajdziesz także podstawowy opis tej lokacji, który wyjaśnia cele misji oraz wymienia nagrody przewidziane za zdobywanie w niej mistrzostw. Szczegółowy opis przejścia Hawke's Bay jest na kolejnych stronach tego rozdziału.
Podstawowe informacje o misji Zew Nocy
- W misji tej do zamordowania jest tylko jedna osoba - to Alma Reynard.
- W pierwszej fazie misji posiadłość jest pusta, ale musisz unikać kamer (lub je niszczyć) jeśli nie chcesz znaleźć się w kadrze. W celu awansowania do drugiej misji musisz włamać się do komputera w biurze Almy na piętrze. Dopiero wtedy do posiadłości dotrą wszyscy przeciwnicy i możliwe będzie zamordowanie celu misji.
- Prawie wszystkie ważne lokacje i obiekty do odkrycia znajdują się wewnątrz posiadłości. Otaczająca ją plaża to głównie pusty obszar, aczkolwiek możesz odblokować tu ukryte osiągnięcie Obrażenia obuchowe. Po tym jak pojawią się przeciwnicy plaża będzie patrolowana i pilnowana przez wielu najemników.
- W Hawke's Bay do ukończenia są 43 wyzwania (zaliczenie 39 z nich nagradzane jest osiągnięciem Perfekcjonizm). Agent 47 może awansować maksymalnie na 5 poziom mistrzostwa (Mastery) w tej lokacji.
Nagrody za zdobywanie kolejnych poziomów mistrzostwa
POZIOM | NAGRODA | KOMENTARZ |
1 | Startowa lokacja: Łódź | To domyślne miejsce rozpoczęcia misji. Agent 47 musi tu też powrócić po wykonaniu zlecenia. |
2 | Skrytka: Kontener na śmieci | Możesz dostarczyć do niej tylko mały przedmiot. |
2 | Zbliżeniowy ładunek wybuchowy ICA, seria II (ICA Proximity Explosive Mk II) | Reaguje on na ruch. Może wydać się podejrzany przeciwnikom, tak więc nie jest najlepszą "stacjonarną" pułapką. |
3 | Startowa lokacja: Plaża | Miejsce to niewiele różni się od startowego. |
4 | Skrytka: Szopa na plaży | Warto tu przemycić karabin snajperski jeśli w taki sposób chcesz zabić Almę. |
5 | Startowa lokacja: Biuro | Wybór tej lokacji pozwoli ci szybciej zaliczyć misję oraz uniknąć kamer przed domem. |
5 | Granat błyskowo-hukowy (Flash Grenade) | To mało przydatny gadżet. Generuje spory hałas i jedynie chwilowo oślepia wrogów. |
Hawke's Bay to bardzo mała lokacja i w rezultacie górny limit to zaledwie 5 poziom mistrzostwa (zamiast typowych 20 poziomów). Od momentu awansowania na 5 poziom zaczynaj zawsze z biurze Almy. Pominiesz wtedy cały początek związany z koniecznością włamania się do domu.
Komentarze czytelników
Mam problem ukończyłem 3 wyzwania do misji fabularnych w Whittleton Creek a nie dostałem pistoletu że strzałkami usypiającymi mimo że mam ukończone 3 wyzwania z misji fabularnych.
Aby zabić tylko ją w wyzwaniu "Jak odejść, to z hukiem" wystarczy odkręcić prawą rurę.
Środkowa odpowiada za flaminga.
Lewa za kogoś po prawej z perspektywy trybun.
Co jest przyczyną tego, że do tej pory nie ma wersji PDF?
O ile nie wydarzy się jakaś zombieapokalipsa jutro powinna zostać wgrana na www ostatnia część poradnika. ;) Pdf też będzie w najbliższym tygodniu.
Widzę że kłamstwo goni kłamstwo i dupie macie czytelników. Jak nie potraficie czegoś zrobić to wystarczy napisać a nie ściemniać.
Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu. W tym tygodniu powinna się jeszcze co najmniej ukazać druga część opisu mapki Zatoczka Whittlecreek.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
