Jak łatwo zebrać 10 unikalnych monet (pamiątkowych tokenów)? | Hitman 2 Hitman 2 solucja, poradnik
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Zbieranie unikalnych monet - pamiątkowych tokenów (Commemorative Token) jest częścią misji fabularnej Klub końca (Final Club) na wyspie Sgail w grze Hitman 2. Na tej stronie poradnika podpowiadamy jak łatwo uzbierać co najmniej 10 tokenów na potrzeby awansowania w misji fabularnej. Są to jedynie przykładowe miejsca, gdyż na wyspie Sgail możesz zdobyć maksymalnie 30 tokenów. Omówienie wspomnianej misji fabularnej znajdziesz na oddzielnej stronie z opisem przejścia.
Pierwszy nowicjusz
Co najmniej połowę spośród wymaganych tokenów możesz odebrać innym nowicjuszom (rozpoznasz ich łatwo po białych szatach). Na pierwszego z nich warto zaczaić się w zaznaczonym na obrazku bocznym korytarzu, który sąsiaduje z górnym dziedzińcem.
Nowicjusz co pewien czas zatrzymuje się w tej okolicy. Możesz użyć obiektu do rzucania żeby nakłonić go do zbadania bocznego korytarza lub sabotować generator, dzięki czemu przejdzie w bardziej ustronne miejsce. Wyeliminowana osoba powinna pozostawić po sobie 2 tokeny.
Drugi nowicjusz
Drugi nowicjusz powinien przebywać gdzieś w pobliżu sali pokazowej (Stronghold Showroom) sąsiadującej z dolnym dziedzińcem. Obszar ten zaznaczyliśmy na obrazku.
Zbliż się do nowicjusza żeby zaczął przechwalać się. Pokaże Agentowi 47 jeden z zebranych już tokenów, który możesz szybko złapać.
Wyrusz teraz w stronę toalety znajdującej się na tyłach sali pokazowej. Nowicjusz również dotrze w to miejsce chcąc odzyskać skradzoną monetę. Zaczekaj aż nowicjusz zrezygnuje i odwróci się. Wykonaj atak z zaskoczenia zanim wyjdzie z łazienki. W naszym przypadku nowicjusz pozostawił po sobie aż 3 tokeny, dzięki czemu już w tym momencie możesz mieć ich w sumie 6.
{ramkaniebieska}Liczba tokenów pozostawianych przez nowicjuszy może minimalnie różnić się w Twojej grze. Osoby te nie stoją bezczynnie, tylko też rozglądają się za tokenami. Możesz wręcz dłużej odczekać po to żeby wyręczyły Agenta 47 w zebraniu kilku dodatkowych tokenów z okolicy.{/ramkaniebieksa}
Inne łatwo dostępne lokacje z tokenami
Możesz odwiedzić dowolnie wybrane miejsca spośród wymienionych poniżej. Każde z nich znajduje się niedaleko miejsca startu i jest to ogólnodostępna lokacja albo miejsce, do którego łatwo można się zakraść. Kontynuuj poszukiwania aż zdobędziesz 10 tokenów żeby móc posunąć do przodu misję fabularną Klub końca.
2 tokeny odnajduje się na terenie krypty zlokalizowanej na zachód od górnego dziedzińca (jest tam wąskie przejście). Górny token jest z dala od przeciwników. W celu dotarcia do dolnego użyj dowolnego obiektu do rzucania żeby odwrócić uwagę dwóch strażników.
2 tokeny odnajduje się w okolicach górnego dziedzińca. Lewy token jest w ogólnodostępnym miejscu. W celu dotarcia do prawego przekradnij się za plecami członka Arki i uważaj na dwóch strażników zatrzymujących się obok klifu.
Token leży na półce na tyłach sali pokazowej (Stronghold Showroom).
2 tokeny odnajduje się na południowym murze na poziomie 2. Możesz tam łatwo dotrzeć wspinając się po rynnie przy ścieżce łączącej dolny i górny dziedziniec. Oba tokeny są w ogólnodostępnym miejscu, aczkolwiek uważaj na kamerę na ścianie pomieszczenia ochrony.
2 tokeny odnajduje się na wschodnim murze na poziomie 3. Unikaj wykrycia przez strażników przebywających w okolicy. Możesz w razie potrzeby ich wyeliminować lub odwracać ich uwagę rzucanymi przedmiotami.