Zadania fabularne w misji Linia mety | Hitman 2 Hitman 2 solucja, poradnik
Ostatnia aktualizacja: 18 grudnia 2018
Od drugiej misji w Hitman 2: Miami (Linia Mety), dostępne będą misje fabularne. Pomogą ci one w realizacji celu i odblokują inne możliwości zabójstw, do tej pory nieosiągalne. W tym zadaniu dostępnych jest 7 misji fabularnych.
- Dawka dożylna (Intravenous)
- Idealna maszyna (A Perfect Mechanic)
- Nowa Armia (The New Army)
- Przekąski na gastro (The Munchies)
- Triumf (The Triumph)
- Turbodoładowanie (Turbo Charged)
- W różowym ci do twarzy (Pretty in Pink)
Dawka dożylna (Intravenous)
Cel: Sierra Knox. W tej misji możesz zaliczyć Wyzwania:
- Lekarz 47 - pozbaw życia Sierrę jako medyk w gabinecie, podając jej zatrutą substancję w kroplówce.
- Przedawkowanie witamin - spraw, by medyk zatruł Sierrę przeprowadzając procedurę (pomóc badanemu kierowcy i zatruj kroplówkę).
- Ocalony przez strumień - pomóż kierowcy w gabinecie oddać próbkę moczu (odkręć wodę w kranie w toalecie).
Zadanie rozpoczyna się przy skrzydle szpitalnym za garażami, w północno wschodniej części kompleksu, gdzie rozmawia dwóch medyków na zewnątrz. Podsłuchaj rozmowę i przejdź na tyły gabinetu lekarskiego.

Znokautuj lekarza i jego pacjenta i ukryj ich w szafie. Zabierz przebranie lekarza. Przejdź teraz do poczekalni. Przebranie znajdziesz także w szatni.

W poczekalni znajdziesz klucz do szafki medycznej, którą znajdziesz za drzwiami do małej przebieralni. W owej skrzynce znajdziesz strzykawkę z trucizną. Wróć do gabinetu lekarskiego i wstrzyknij truciznę do kroplówki.

Teraz wróć ponownie do poczekalni i przez intercom wezwij Sierrę do gabinetu. Teraz nie musisz już nic robić (tylko aktywować kroplówkę) i obserwuj jedynie przebieg wydarzeń. Uwaga - może chwilę zająć, aż Sierra zjawi się na miejscu; obserwuj jej pozycję na mapie.
Wskazówka: jeśli chcesz odblokować wyzwania Ocalony przez strumień i Przedawkowanie witamin:
- Nie nokautuj medyka.
- odkręć wodę w toalecie, by pozwolić kierowcy zakończyć wizytę w gabinecie,
- pozwól, aby medyk sam wezwał Sierrę - ty w tym czasie zatruj kroplówkę.
Idealna maszyna (A Perfect Mechanic)
Cel: Sierra Knox. W tej misji możesz zaliczyć Wyzwania:
- Koło fortuny - za zabójstwo Sierry poprzez sabotaż montażu koła w pit-stopie.
- Wybuchowa rodzina i Skradziona chwała - pośrednio; zamiast sabotować koło w samochodzie, zamontuj tam bombę (więcej informacji w opisie wyzwania).

Aby rozpocząć zadanie Idealna maszyna, po rozpoczęciu gry przejdź parkingiem lub z użyciem przebrania do strefy VIP. Przy pierwszym wejściu w strefie ciężarówek, na południe od garaży, rozmowę prowadzi dwóch Porządkowych (Race Marshal) w pomarańczowych kamizelkach. Po podsłuchaniu dialogu i akceptacji zadania udaj się do garażu Kronstadt w północno wschodniej części strefy VIP. Tu musisz zdobyć przebranie jednego z mechaników. Jeden stoi na samotnie zewnątrz - jest najłatwiejszym celem. Zwab go do środka i znokautuj.

Wskazówka: druga opcja rozpoczęcia zadania, to odnalezienie mechanika Kronstadt, który kręci się na trybunach i w alejkach między nimi, przed strefą VIP. Podsłuchaj jego rozmowę, gdy zadzwoni mu telefon, a rozpoczniesz to zadanie. Od razu postaraj się zwabić go do jakiejś toalety (odkręć wodę, by zwrócić jego uwagę) i zdobądź jego przebranie.

Po zdobyciu kostiumu przejdź do dwóch mechaników garażu Kronstadt naprawiających auto na podnośniku i zabierz im jeden klucz pneumatyczny. Przejdź do sąsiedniego pomieszczenia, gdzie mechanicy przygotowują się na pit-stop. Przy bramie prowadzącej na tor, na szafce zobaczysz koło. Kliknij przycisk akcji i wybierz sabotaż koła. Po tej akcji nastąpi cutscena i zadanie zostanie zaliczone.
Wskazówka: taki sam sabotaż możesz wykonać u rywala - Mosesa Lee. Oczywiście musisz zdobyć kostium członka jego drużyny mechaników.
Nowa Armia (The New Army)
Cel: Robert Knox. W tej misji możesz zaliczyć Wyzwania:
- Paranoid Android - za zabicie Roberta androidem,
- Wojskowy - za zdobycie przebrania Teda Mendeza.
- Śmiertelna demonstracja - pośrednio; musisz jeszcze zebrać ID McIanna z sąsiedniego gabinetu za laboratorium i również podać je robotowi.
- Niech cię ręka broni - pośrednio; weź rękę androida, których nieopodal masz wiele, i po prostu uderz nią kogokolwiek.

W tej misji musisz podszyć się pod postać Teda Mendeza. Po rozpoczęciu zadania, skręć w lewo w podziemne przejście i przejdź nim na wprost aż do oceanu. Tam znajdziesz gościa w mundurze - najpierw podsłuchaj jego rozmowy przez telefon, by zaakceptować misję. Potem zwab go za ogrodzenie po lewej stronie, uruchamiając generator, który się tam znajduje.

Po zebraniu jego kostium, kieruj się głównym wejściem do budynku Kronstadt. Przy recepcji możesz zebrać Identyfikator Teda. Idź schodami na górę, na prawo od recepcji - na ich szczycie czeka kobieta, która zaprowadzi cię na spotkanie.

Wskazówka: nie idź za kobietą, a przejdź lewym korytarzem i wejdź do Sali konferencyjnej. Ze stołu możesz zebrać zdjęcie Roberta Knox. Do czego ci się przyda, napiszę zaraz...

Udaj się na demonstracje. Poczekaj aż Robert poprosi cię o wykonanie akcji: masz podnieść jeden z identyfikatorów na stoliku po prawej i podać go androidowi do przeskanowania. W tym momencie umieść tam zebrane właśnie zdjęcie Roberta. Dzięki temu zaliczysz także wyzwanie zabójstwa Roberta.

Wskazówka: zdobądź ID McInnisa - jednego z techników - i pokaż je androidowi, by przy najbliższej okazji technik również zginął. Jest to wyzwanie: Śmiertelna demonstracja.
Przekąski na gastro (The Munchies)
Cel: Robert Knox. W tej misji możesz zaliczyć Wyzwania:
- Dieta florydzka - zatruj Roberta śmiertelną trucizną serwując mu kokosowe kulki,
- Kokosowe kulki - zdobądź przebranie Florida Mana.
- Człowiek i morze - pośrednio; otwórz wózek z jedzeniem, co zwabi Roberta na zewnątrz. Nie serwuj jednak jedzenia - gdy zobaczy, że nie dostanie nic do jedzenia, pójdzie na molo, gdzie zrealizujesz ten sposób zabójstwa.

Zadanie fabularne rozpoczniesz nieopodal zamkniętej budki z jedzeniem, za zachód od budynku Kronstadt. Na jednej z ławek usiądzie dwóch mężczyzn - podsłuchaj ich rozmowę.

Udaj się na molo, na zachód od podium. Znajdziesz tam charakterystycznie ubranego mężczyznę, w spodnie w "panterkę". Znokautuj go: zdobędziesz klucz do wózka z jedzeniem oraz jego przebranie (Florida Man).

Udaj się teraz na południe, do budki z jedzeniem. Otwórz ją - gdy Robert przechadzający się po budynku zobaczy cię z balkonu, otrzymasz informację, że kieruje się w twoją stronę.

Obsłuż go, aby zakończyć zadanie fabularne. Jeśli jednak wcześniej zdobędziesz śmiertelną truciznę (przynieś ją ze sobą na obszar misji lub zdobądź ją z przebieralni w zatoce awayjnej), możesz zatruć kulki, którymi Robert będzie się częstował i ukończyć wyzwanie Dieta florydzka.
Triumf (The Triumph)
Cel: Sierra Knox. W tej misji możesz zaliczyć Wyzwania:
- Jak odejść, to z hukiem - użyj pirotechniki, by wyeliminować Sierrę na podium.
- Picie skraca życie - zatruj napój w trofeum zwycięzcy na podium.
- Bezpieczeństwo przede wszystkim - pomajstruj przy zaworach kontrolujących pirotechnikę.
- Raz, dwa, trzy, odpadasz ty - wyeliminuj Mosesa Lee machając mu flagą i dyskwalifikując go.

Zadanie rozpoczniesz podsłuchując rozmowę dwóch gości przy stolikach obok budek z jedzeniem, w pobliżu molo (północno zachodnia część mapy). Zdobądź przebranie Porządkowego (Race Marshall) - pomarańczowe koszulki. Znajdziesz ich nieopodal toru, a także na przejściach nad torem.

Skieruj się koło podium (miejsca na mapie na lewo od pól startowych - szachownica). Tam na wieży znajduje się dwóch porządkowych - pozbądź się ich i pomachaj flagą, która się tam znajduje, aby wyeliminować Mosesa Lee.

Teraz, gdy Sierra wygrała wyścig, poczekaj aż przyjdzie na podium. W tym czasie idź pod podium. Znajdziesz tam żółte zawory gazu. Najpierw używając klucza francuskiego (znajduje się w małym pokoju gastronomicznym w budynku podium) odkręć zawór bezpieczeństwa i kolejno przekręć każdy z zaworów ręcznie. To wszystko - możesz iść oglądać spektakl, gdy Sierra stanie na podium.

Wskazówka: zdobądź lub przynieś ze sobą na misję śmiertelną truciznę (znajdziesz ją w szatni Zatoki awaryjnej w północno wschodniej części kompleksu). Zamiast bawić się zaworami od pirotechniki, zdobądź przebranie Ochrony, maskotki lub koordynatora wyścigu (w granatowej bluzie ze słuchawkami - kręci się obok owych zaworów) i wejdź z trucizną na podium, po czym wlej ją do trofeum. Sierra wypije truciznę świętując zwycięstwo na podium, a ty odblokujesz wyzwanie Picie skraca życie.
Turbodoładowanie (Turbo Charged)
Cel: Robert Knox. W tej misji możesz zaliczyć Wyzwania:
- Silnik o spalaniu zewnętrznym - ukończ misję zabijając Roberta, poprzez dolanie do sabotowanego silnika Dopalacz Oktanowy Kronstadt - potem pomóż Robertowi go "naprawić",
- Szybka fura - wsiądź do samochodu wyścigowego na pokazie,

Przejdź do budynku Kronstadt - na parterze prowadzona jest prezentacja samochodu wyścigowego. Obok rozmawia dwóch inżynierów - podsłuchaj ich rozmowę. Teraz zdobądź śrubokręt (najbliżej znajdziesz go w małym pokoju technicznym łączącym to miejsce pokazowe z akwarium) oraz przebranie inżyniera (dwóch znajdziesz na północ, za obszarem pokazu, w tym samym budynku).


W tym samym pomieszczeniu obok inżynierów wspomnianych wyżej znajdziesz Dopalacz Oktanowy Kronstadt na półce (nie na mistrzowskim poziomie - wtedy szukaj buteleczki w garażach).

Tak przygotowanym podejdź do samochodu wyścigowego i dokonaj sabotażu silnika samochodu (opcjonalnie dolej do niego Dopalacz Oktanowy Kronstadt). Poczekaj aż nadejdzie Robert. Zacznie naprawiać samochód i poprosi cię, byś do niego wsiadł i trzykrotnie spróbował odpalić silnik. Jeśli nie wlewałeś substancji do środka, auto odpali - misja zakończy się pomyślnie. Jeśli jednak wlałeś tam specyfik, silnik wybuchnie zabijając Roberta - wyzwanie Silnik o spalaniu zewnętrznym.
W różowym ci do twarzy (Pretty in Pink)
Cel: Sierra Knox. W tej misji możesz zaliczyć Wyzwania:
- Różowa zaraza - zabij Sierrę popychając ją do szybu będąc przebranym za szantażystę-flaminga.
- Flaming - za zdobycie kostiumu flaminga.
- Szantaż - zbierz dokumenty, które upuści Sierra lub zabierając je z zamkniętego vana na podziemnym parkingu.
- Ostatnie słowa - pośrednio; posłuchaj całej rozmowy Sierry z szantażystą.
- Obrońca ptaków - pośrednio; ocal szantażystę - zabij Sierrę lub tylko zrób wokół nich zamieszanie umożliwiając flamingowi ucieczkę.

Udaj się do podziemnego parkingu pod budynkiem Kronstadt. Zobaczysz tam schowanego za rogiem gościa w kostiumie flaminga. Podejdź do niego i podsłuchaj jego rozmowę przez telefon. Po chwili poprosi cię o przyniesienie mu kluczyków do auta z końca korytarza (obok mężczyzny, któremu pomaga lekarka. Nie dawaj mu kluczyków, tylko znokautuj go, schowaj ciało i przebierz się w kostium flaminga.
Wskazówka: jeśli chcesz zdobyć pośrednie wyzwania związane z szantażystą (Ostatnie słowa, Obrońca ptaków), musisz ukończyć ten etap - zdobyć dla szantażysty kluczyki. W innym wypadku nie będzie miał on sposobności do spotkania się z Sierrą.

Na tym kończy się jedna część zadania; teraz pozostaje czekać na zakończenie wyścigu. Gdy Sierra skończy wyścig (jeśli wygra - poprzez dyskwalifikację przez ciebie Mosesa Lee), najpierw uda się na podium, co wydłuży czas oczekiwania... Udaj się teraz na miejsce spotkania: za zatokę awaryjną, gdzie po lewej stronie od żółtego, opuszczonego Hotelu odpoczywają sobie ochroniarze Kronstadt w bordo garniturach. Porozmawiaj z tym, który pilnuje wejścia: każe i oczekiwać Sierry.

Gdy kobieta w końcu nadejdzie, przejdziecie wraz z ochroną do alejki za budynkiem. Nie musisz się bać - czekaj aż do ostatnich momentów akcji. Wyeliminuj Sierrę popychając ją do szybu, gdy skończy palić dokumenty. Za zabójstwo w ten sposób odblokujesz ukończysz wyzwanie Różowa zaraza.

Wskazówka 2: jeśli chcesz odblokować wyzwania (Ostatnie słowa, Obrońca ptaków) nie neutralizujesz szantażysty - tylko oddajesz mu kluczyki do auta. Teraz idziesz w to samo miejsce i czekasz na spotkanie. Udaj się w pobliże dokładnego miejsca spotkania koło vana za budynkiem, i najlepiej zawiśnij na krawędzi szybu.