Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 2 - poradnik do gry

Hitman 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 Hitman 2 solucja, poradnik

Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2018

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 2 zamieściliśmy opisy przejścia wszystkich 7 misji fabularnych (Mission Stories) dostępnych podczas rozgrywania misji Trzygłowy Wąż w Santa Fortunie w Kolumbii. Omówione tu misje pozwalają zbliżyć się do wytypowanych celów z zamiarem ich zamordowania.

W zależności od typu misji fabularnej możesz poczynić przygotowania do zamordowania jednego lub kilku osób. Nie są to wszystkie dostępne techniki zabójstw. Inne metody opisaliśmy na kolejnych stronach rozdziału.

Podróżnik

Cel: Jorge Franco. Możesz spotkać się z Jorge podając się za hipisa, który w rzeczywistości jest przemytnikiem narkotyków. Franco może zostać otruty.

Opis przejścia misji fabularnej: Dotrzyj do hostelu znajdującego się w niewielkiej odległości na lewo od domyślnego miejsca rozpoczęcia misji - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Opis przejścia misji fabularnej: Dotrzyj do hostelu znajdującego się w niewielkiej odległości na lewo od domyślnego miejsca rozpoczęcia misji. Wyjdź po schodach na piętro i podsłuchaj rozmowy, w której powinien brać udział m.in. hipis.

Musisz włamać się do pomieszczenia na piętrze - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Musisz włamać się do pomieszczenia na piętrze. Najprościej jest zabrać ze sobą na misję wytrych. W przeciwnym razie możesz ukraść klucz (Master Key) właścicielowi hostelu lub skorzystać z łomu (są one w wielu różnych miejscach na mapie). Wybierz drzwi oddalone od rozmawiających osób.

Po wejściu do pokoju na piętrze zainteresuj się zabawką używaną do przemycania narkotyków.

Pierwszym zadaniem Agenta 47 jest wsypanie trucizny do przemycanych narkotyków - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Pierwszym zadaniem Agenta 47 jest wsypanie trucizny do przemycanych narkotyków. Trutkę na szczury znajdziesz na jednej z półek na parterze hostelu. Śmiertelna trucizna jest z kolei w gabinecie medycznym niedaleko miejsca startu (powyższy obrazek). Musisz się tam włamać, ale zanim tego dokonasz odwróć uwagę mężczyzny siedzącego po przeciwnej stronie ulicy obok stacji benzynowej - możesz pomóc sobie np. rzuconą monetą.

Powróć z trucizną do zabawki i zaaplikuj ją.

Teraz musisz naprawić zabawkę i do tego potrzebny ci będzie klej - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Teraz musisz naprawić zabawkę i do tego potrzebny ci będzie klej. Należy w tym celu zakraść się do jaskini przemytników (Smuggling Cave). Najprościej jest zaatakować jakiegoś strażnika na mapie i wziąć jego ubranie oraz kartę magnetyczną. Jedno z wejść do jaskiń jest za budynkiem budynkiem doktora, ale oprócz 2 strażników musisz też uważać na kamerę (zniszcz ją, omiń lub sabotuj wcześniej monitoring na całej mapie).

Po dotarciu do jaskini przemytników klej odnajdziesz w pokazanym na obrazku miejscu. Wróć się z nim do zabawki żeby ją naprawić.

Przedostatni krok to przejęcie tożsamości hipisa - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Przedostatni krok to przejęcie tożsamości hipisa. Włącz radio i schowaj się przy drzwiach na przeciwległym końcu pokoju. Po tym jak do środka wejdzie hipis ogłusz/zabij go, schowaj jego ciało i załóż przebranie hipisa.

Możesz już ponownie wyruszyć w stronę jaskini przemytników. Jeśli wejścia do jaskini za gabinetem doktora nadal pilnują strażnicy to dokonają przeszukania - pozbądź się wcześniej broni i innych zakazanych przedmiotów. Musisz dotrzeć (w pojedynkę lub z towarzyszącym strażnikiem) do drzwi wymagających użycia karty magnetycznej.

Po wkroczeniu do jaskini przemytników zaczekaj na przybycie Jorge Franco - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Po wkroczeniu do jaskini przemytników zaczekaj na przybycie Jorge Franco. Zabawkę z trucizną możesz od razu położyć na stole. Franco ją rozbije i skosztuje kokainy.

  1. Jeśli użyłeś śmiertelnej trucizny to Jorge Franco od razu zginie, ale nie zostaniesz oskarżony o zabicie go.
  2. Jeśli użyłeś trutki na szczury to Jorge Franco wyruszy w ustronne miejsce. Podążaj za nim żeby go zabić po tym jak oddali się od strażników.

Zabójcza sztuka

Cel: Rico Delgado. Możesz spotkać się z Rico podając się za słynnego tatuażystę i zamordować cel misji podczas wykonywania tatuażu.

Opis przejścia misji fabularnej: Dotrzyj do baru gdzie przebywa tatuażysta P-Power - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Opis przejścia misji fabularnej: Dotrzyj do baru gdzie przebywa tatuażysta P-Power. Możesz podsłuchać rozmowy telefonicznej.

Musisz przejąć tożsamość P-Powera i w tym celu należy go otruć. Trutkę znajdziesz na zapleczu sklepu lub możesz zabrać ze sobą na misję. Wsyp ją do butelki na barowej ladzie, ale tylko jeśli nikt nie spogląda w stronę Agenta 47.

P-Power po wypiciu płynu z butelki wyruszy w stronę toalety - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

P-Power po wypiciu płynu z butelki wyruszy w stronę toalety. Musisz go tam zaskoczyć i ogłuszyć lub utopić. Przerzuć od razu jego ciało przez okno i schowaj w kontenerze. Załóż przebranie tatuażysty.

Powróć do miejsca, w którym domyślnie rozpoczynała się misja - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Powróć do miejsca, w którym domyślnie rozpoczynała się misja. Musisz udać się do wejścia do posiadłości, które zlokalizowane jest dokładnie na wprost. Zanim jeszcze zapukasz pozbądź się zakazanych przedmiotów (m.in. broni palnej), bo Agent 47 zostanie przeszukany.

Wyrusz za jednym ze strażników, a po dotarciu do posiadłości za Cataliną Delgado. Po dotarciu na piętro możesz zrobić sobie z nią selfie.

Po wejściu do gabinetu ustaw się przy krześle i zaczekaj aż Rico Delgado na nim usiądzie - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Po wejściu do gabinetu ustaw się przy krześle i zaczekaj aż Rico Delgado na nim usiądzie. Rozpocznij wykonywanie tatuażu, ale nie zabijaj od razu Rico! Zaczekaj aż wygoni inne osoby z biura. Dopiero wtedy zdecyduj się na wbicie maszynki do tatuaży w jego szyję.

W biurze nie ma żadnych pojemników, ale zwłoki możesz ukryć w łazience. Dla pewności warto jednak opisaną misję fabularną rozegrać jako ostatnią. Możesz łatwo opuścić teren misji zabierając klucze do samochodu odnalezione przy zwłokach Rico i docierając do garażu w ogrodach posiadłości.

Poszukiwania

Cel: Jorge Franco. Możesz odzyskać płytę główną z wraku i zainstalować ją w maszynie kokainowej. Franco zbada ją wtedy na osobności.

Opis przejścia misji fabularnej: Misję najlepiej jest rozpocząć na polu koki, gdyż o utracie ważnego komponentu części dowiesz się z rozmowy dwóch strażników w niebieskich strojach - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Opis przejścia misji fabularnej: Misję najlepiej jest rozpocząć na polu koki, gdyż o utracie ważnego komponentu części dowiesz się z rozmowy dwóch strażników w niebieskich strojach.

Wrak samolotu znajduje się w dżungli na zachód od pola koki i na północ od chatki szamana - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Wrak samolotu znajduje się w dżungli na zachód od pola koki i na północ od chatki szamana. Zlokalizuj pokazaną na obrazku czerwoną skrzynkę i oddaj strzał z dowolnej broni żeby ją zrzucić na dół. Dotrzyj w miejsce, w którym wylądowała i wyjmij z niej płytę główną.

Możesz już powrócić na pole koki - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Możesz już powrócić na pole koki. Zbliż się konkretnie do chaty produkcyjnej. Sabotuj pokazany na obrazku generator i zaczekaj aż pojawi się tu pracownik laboratorium. Ogłusz lub zabij go i schowaj jego ciało w pojemniku. Załóż przebranie pracownika laboratorium.

Wejdź do chaty produkcyjnej, ale uważaj na drugiego pracownika, który może rozpoznać Agenta 47 nawet w przebraniu - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Wejdź do chaty produkcyjnej, ale uważaj na drugiego pracownika, który może rozpoznać Agenta 47 nawet w przebraniu. Obejrzyj maszynę kokainową - na jednej z jej ścian jest miejsce do zainstalowania znalezionej płytki.

Jorge Franco wkrótce dowie się o naprawieniu maszyny kokainowej - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Jorge Franco wkrótce dowie się o naprawieniu maszyny kokainowej. Schowaj się w pojemniku w jednym z narożników budynku, albowiem Jorge przepędzi wszystkie osoby żeby w pojedynkę obejrzeć maszynę.

Wyjdź z pojemnika dopiero gdy będzie bezpiecznie. Zakradnij się od tyłu do Jorge Franco i wepchnij go do maszyny.

Święta ziemia

Cel: Andrea Martinez. Możesz spotkać się z Andreą w przebraniu szamana i pomóc w pozbyciu się złych duchów z placu budowy. Otwiera to nowe możliwości eliminacji kobiety.

Opis przejścia misji fabularnej: Na potrzeby tej misji musisz odwiedzić chatkę szamana, która jest w dżungli w południowej części mapy (możesz tam rozpocząć etap) - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Opis przejścia misji fabularnej: Na potrzeby tej misji musisz odwiedzić chatkę szamana, która jest w dżungli w południowej części mapy (możesz tam rozpocząć etap). W drodze do niej spotkasz dwóch żołnierzy, którzy będą rozmawiali o potrzebie skorzystania z usług szamana.

Musisz ogłuszyć lub zabić szamana - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Musisz ogłuszyć lub zabić szamana. Jeśli wybierasz ogłuszenie to odwróć jego uwagę rzucanymi przedmiotami. Jeśli wybierasz agresywny wariant to zastrzel szamana i stojącą obok niego drugą postać. Pozostałe osoby nie otworzą oczu jeśli nie dojdzie do wszczęcia alarmu.

Załóż przebranie szamana. Możesz powrócić do strażników i dowiedzieć się od nich o audiencji, o którą poprosiła Andrea.

Dotrzyj do budynku Martinez w wiosce i spotkaj się z Andreą - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Dotrzyj do budynku Martinez w wiosce i spotkaj się z Andreą. Możesz towarzyszyć jej w drodze na plac budowy.

Po tym jak zakończą się wszystkie rozmowy podejdź do dołu gdzie wykopane zostały ludzkie szczątki. Wciśnij przycisk interakcji żeby przeprowadzić rytuał i "oczyścić" to miejsce ze złych duchów.

Warto utworzyć w tym momencie sejwa, bo możesz wykonać dwa różne zabójstwa - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Warto utworzyć w tym momencie sejwa, bo możesz wykonać dwa różne zabójstwa. Z opisywaną misją fabularną powiązany jest wariant dotyczący użycia betoniarki. Ustaw się przy pokazanym na obrazku panelu sterowania i zaczekaj aż Andrea ustawi się przed maszyną. Wciśnij wtedy przycisk. Kobieta zostanie wepchnięta do dołu i zalana betonem.

Alternatywny sposób pozbycia się Andrei to zrzucenie na nią zawieszonej na dźwigu skrzyni - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Alternatywny sposób pozbycia się Andrei to zrzucenie na nią zawieszonej na dźwigu skrzyni. W tym przypadku do działania przystąp od razu po zakończeniu rytuału. Podejdź do mechanizmu dźwigu i odwróć uwagę strażnika rzuconą monetą. Ze spuszczeniem skrzyni zaczekaj aż ustawi się pod nią Andrea.

Serce z kamienia

Cel: Rico Delgado. Możliwe jest również zamordowanie Andrei Martinez lub obu postaci w pojedynczym ataku. Musisz sabotować posąg Delgado, a następnie rozkręcić imprezę na rynku żeby pojawił się tam cel misji.

Opis przejścia misji fabularnej: O planowanym odsłonięciu posagu Rico Delgado możesz dowiedzieć się np - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Opis przejścia misji fabularnej: O planowanym odsłonięciu posagu Rico Delgado możesz dowiedzieć się np. z jednego z plakatów rozwieszonych w pobliżu rynku oraz budynku Martinez.

Do sabotowania posągu należy wykonać dwie czynności - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Do sabotowania posągu należy wykonać dwie czynności:

  1. Zdobyć klucz francuski - możesz w tym celu np. odwiedzić warsztat samochodowy znajdujący się tuż obok domyślnego miejsca startu.
  2. Poradzić sobie ze strażnikami pilnującymi ścieżki do posągu - możesz po kolei odwracać ich uwagę (np. monetami), skorzystać z przebrania strażnika czy też zabić ich. Niezależnie jak się zachowasz zadbaj o to żeby nie pozostawić ich ciał na widoku. Może to bowiem zaalarmować Rico w dalszej części misji.

Podejdź do posągu i użyj klucza francuskiego żeby poluzować śruby.

Następne zadanie to odnalezienie trzech brakujących członków zespołu muzycznego - są oni w miejscach zaznaczonych na powyższym obrazku - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Następne zadanie to odnalezienie trzech brakujących członków zespołu muzycznego - są oni w miejscach zaznaczonych na powyższym obrazku:

  1. Muzyk 1 śpi w alejce za budynkiem. Obudź go odkręcając zawór wody.
  2. Muzyk 2 odpoczywa obok generatora. Uruchom generator żeby postawić go na nogi.
  3. Perkusistę odnajdziesz w jego chatce. Jest ona zamknięta. Użyj monety żeby odwrócić uwagę kobiety siedzącej przy drzwiach. Użyj następnie łomu lub wytrycha żeby otworzyć drzwi. W środku znajdziesz znajdziesz martwego muzyka. Załóż przebranie perkusisty.
W przebraniu dotrzyj na scenę na rynku - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

W przebraniu dotrzyj na scenę na rynku. Usiądź na taborecie i rozpocznij grę. Nie musisz grać aż do momentu dotarcia Rico. Możesz odejść od sceny gdy tylko dowiesz się, że cel misji wyruszył w to miejsce.

Powróć do sabotowanego już wcześniej posągu - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Powróć do sabotowanego już wcześniej posągu. Możesz zachować się na trzy sposoby:

  1. Zaczekać na przybycie Rico Delgado. Zrzuć na niego pomnik gdy rozpocznie przemówienie stojąc bezpośrednio pod nim. Tylko w ten sposób gra zaliczy misję fabularną.
  2. Nie czekać na przybycie Rico i zrzucić pomnik na przemawiającą do tłumu Andreę Martinez.
  3. Zaczekać aż po zakończonym przemówieniu Rico oraz Andrea znajdą się w tym samym miejscu pod posągiem. Musisz dobrze wymierzyć ten atak w czasie, tak więc warto wcześniej utworzyć sejwa.

Zanurzony

Cel: Rico Delgado. Możesz przedostać się w przebraniu do jaskini z łodzią podwodną i następnie sabotować ją po to żeby zaaranżować wypadek z udziałem Rico

Opis przejścia misji fabularnej: Twoim pierwszym zadaniem jest zdobycie przebrania osoby pracującej przy łodzi podwodnej - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Opis przejścia misji fabularnej: Twoim pierwszym zadaniem jest zdobycie przebrania osoby pracującej przy łodzi podwodnej. Odwiedź wioskę rybacką. Przy jednym z kramików spotkasz kobietę uskarżającą się na wypadek, w której zraniony został jej mąż. Zaczekaj na zakończenie tej rozmowy i zacznij są śledzić.

Kobieta doprowadzi Agenta 47 do małej chatki gdzie będzie czekał najemnik domagający się powrotu mężczyzny do pracy - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Kobieta "doprowadzi" Agenta 47 do małej chatki gdzie będzie czekał najemnik domagający się powrotu mężczyzny do pracy. Zaczekaj na zakończenie rozmowy, dzięki czemu kobieta oraz ukrywający się pracownik wejdą do chatki.

Najlepszy wariant zachowania to skorzystanie z wytrycha (warto zabrać go ze sobą na tę misję) do otwarcia pokazanej na obrazki bramki przy chatce. Jeśli nie posiadasz tego gadżetu to dotrzyj do chatki od drugiej strony i zalicz krótką wspinaczkę. Załóż pozostawione za chatką przebranie inżyniera łodzi podwodnej.

Dogoń (opcjonalnie) elitarnego strażnika i powiedz mu o gotowości do pracy - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Dogoń (opcjonalnie) elitarnego strażnika i powiedz mu o gotowości do pracy. Dowiesz się, że do jaskiń wpuści Cię barman. Udaj się do baru i zagadaj do barmana, dzięki czemu położy na ladzie klucz do piwnicy.

Po zejściu do piwnicy zignoruj dwóch strażników i odszukaj na przeciwległej ścianie pokazany na obrazku interaktywny zawór. Użyj go żeby otworzyć sekretne wejście do jaskiń. Zalicz tu liniową podróż do głównej jaskini z łodzią podwodną.

Zacznij od odnalezienia w jaskini śrubokrętu - będzie on ukryty po lewej stronie - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Zacznij od odnalezienia w jaskini śrubokrętu - będzie on ukryty po lewej stronie. Dotrzyj z nim do łodzi podwodnej i dokonaj aktu sabotażu na ograniczniku obrotów silnika. Możesz już podejść do jednego ze strażników i potwierdzić, że łódź jest gotowa do inspekcji.

Podejdź do pokazanego na obrazku panelu kontrolnego - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Podejdź do pokazanego na obrazku panelu kontrolnego. Możesz od razu włączyć silnik i zwiekszyć jego obroty do 3. Zaczekaj na przybycie Rico Delgado ORAZ aż cel misji ustawi się bezpośrednio przed łodzią podwodną. Dopiero wtedy zwiększ obroty do 4. Łódź zerwie się z zaczepów i wpadnie wraz z Rico do wody.

Dozgonna miłość

Cel: Andrea Martinez. Możesz odzyskać list miłosny od Hectora Delgado i dostarczyć go Andrei Martinez. Kobieta po jego otrzymaniu znajdzie się w odosobnionym miejscu na tarasie.

Opis przejścia misji fabularnej: Misję najlepiej jest rozpocząć w przebraniu służby w piwnicy posiadłości Delgado - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Opis przejścia misji fabularnej: Misję najlepiej jest rozpocząć w przebraniu służby w piwnicy posiadłości Delgado. W przeciwnym razie musiałbyś najpierw zinfiltrować posiadłość i następnie przedostać się na najniższy poziom. O tym, że Hector Delgado podkochuje się w Andrei, dowiesz się od strażników rozmawiających przed głównym wejściem do posiadłości.

List miłosny został skradziony i jest on w posiadaniu pokazanego na obrazku strażnika, którego rozpoznasz po tym, że ma niesprawną jedną nogę - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

List miłosny został skradziony i jest on w posiadaniu pokazanego na obrazku strażnika, którego rozpoznasz po tym, że ma niesprawną jedną nogę.

Nie atakuj strażnika z listem na otwartej przestrzeni - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Nie atakuj strażnika z listem na otwartej przestrzeni. Zamiast tego odszukaj skarbiec z dużą ilością gotówki. Załącz maszynę do liczenia pieniędzy, otwórz drzwi i zaczekaj aż wspomniany strażnik odnotuje dziwne odgłosy. Po tym jak wejdzie do pomieszczenia ogłusz go lub zabij. Podnieś z ziemi list miłosny.

Z listem musisz dotrzeć do budynku Martinez - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Z listem musisz dotrzeć do budynku Martinez. Jeśli używasz przebrania strażnika to możesz od razu wejść na teren pilnowanej posiadłości. W przeciwnym razie (lub gdy grasz na najwyższym poziomie trudności) zdobądź najpierw przebranie żołnierza.

Musisz dotrzeć na piętro - skorzystaj ze schodów lub (bezpieczniejszy wariant) wejdź do łazienki na parterze, przejdź przez okno i wdrap się po rynnie.

Zakradnij się do dużego pomieszczenia na piętrze - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Zakradnij się do dużego pomieszczenia na piętrze. List musisz pozostawić w pokazanym na obrazku miejscu.

Zamiast listu w tym samym miejscu można odłożyć wybuchową przesyłkę. Opisaliśmy to na stronie o wariantach zamordowania Andrei Martinez.

Zaczekaj na przybycie Andrei Martinez - Zadania fabularne w misji Trzygłowy wąż | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Zaczekaj na przybycie Andrei Martinez. Kobieta otworzy list i wyjdzie na duży taras. To idealna okazja do tego żeby zakraść się do niej od tyłu i zepchnąć ją, dzięki czemu wpadnie do rzeki i zostanie pożarta przez piranie.