Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 2 - poradnik do gry

Hitman 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jak zachować się w sprawie Stałej w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2 Hitman 2 solucja, poradnik

Ostatnia aktualizacja: 11 stycznia 2019

Stała (Constant) to unikalny NPC w misji na Wyspie Sgail w grze Hitman 2. Na tej stronie poradnika podpowiadamy jak rozpoznać tę postać oraz jak zachowywać się w stosunku do niej w trakcie zaliczania kontraktu.

Gdzie znaleźć Stałą?

Stała (Constant) to mężczyzna w granatowym garniturze, którego odnajduje się na górnych poziomach zamku - Jak zachować się w sprawie Stałej w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Stała (Constant) to mężczyzna w granatowym garniturze, którego odnajduje się na górnych poziomach zamku. Może on przebywać w bibliotece lub biurze znajdujących się w jego wieży (północna część mapy), a także odwiedzać m.in. pomieszczenia wystawowe Hiperborei i dach zbrojowni.

Dodatkowy sposób na łatwe rozpoznanie Stałej to użycie trybu instynktu - jest on w nim oznaczany na niebiesko - Jak zachować się w sprawie Stałej w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Dodatkowy sposób na łatwe rozpoznanie Stałej to użycie trybu instynktu - jest on w nim oznaczany na niebiesko.

Ogólne informacje na temat Stałej

  1. Stała nie może zginąć w trakcie zaliczania misji Stowarzyszenie Arki. Śmierć tej postaci oznacza natychmiastowe zawalenie misji. Pilnuj się szczególnie w trakcie korzystania z materiałów wybuchowych i planowania ataków powiązanych z destrukcją otoczenia.
  2. Pozbawienie Stałej przytomności jest dozwolone (możesz użyć np. strzykawki, trutki na szczury lub go poddusić). Jeśli jednak jego ciało zostanie odnalezione to rozpocznie się ewakuacja Stałej i będziesz miał tylko 5 minut na dokończenie misji (więcej o tym w dalszej części rozdziału).
  3. Stała nie jest uzbrojony, aczkolwiek tak samo jak inne postacie niezależne może zostać zaalarmowany jeśli np. odnotuje moment popełnienia przestępstwa czy znajdzie czyjeś zwłoki.

Wariant 1 - Nie wykonuj żadnej dodatkowej akcji

Najbezpieczniejszy wariant to potraktowanie Stałej jak każdego innego NPC-a. Skup się w stu procentach na wyeliminowaniu Sophii oraz Zoe. Po tym jak zostaną zabite od razu opuść teren misji bez wchodzenia w jakikolwiek kontakt ze Stałą.

Wariant 2 - Doprowadzenie Stałej do przystani

Ten wariant zakłada wykonanie czynności po myśli Lucasa Greya, przy czym najpierw musisz zamordować Sophie oraz Zoe - Jak zachować się w sprawie Stałej w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Ten wariant zakłada wykonanie czynności po myśli Lucasa Grey'a, przy czym najpierw musisz zamordować Sophie oraz Zoe. Wybierz wariant zabójstwa, który nie zakłada natychmiastowego pozbycia się ciała (np. wepchnięcie Sophii do sarkofagu), bo musisz przeszukać zwłoki dowolnej z sióstr i zdobyć detonator.

Po tym jak Sophie oraz Zoe zginą dotrzyj wraz z detonatorem do Stałej i pokaż mu go żeby go zaszantażować - Jak zachować się w sprawie Stałej w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Po tym jak Sophie oraz Zoe zginą dotrzyj wraz z detonatorem do Stałej i pokaż mu go żeby go zaszantażować.

Stała wyruszy w stronę przystani gdzie domyślnie rozpoczynała się misja - Jak zachować się w sprawie Stałej w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Stała wyruszy w stronę przystani gdzie domyślnie rozpoczynała się misja. Musisz mu towarzyszyć i warto korzystać z dobrego przebrania (np. elitarnego strażnika w naszym przykładzie). Stała nie będzie zatrzymywał się i po drodze musisz unikać wrogich patroli oraz stacjonarnych strażników. Najbardziej problematyczny jest dolny dziedziniec z powyższego obrazka. Jeśli jeden z wartowników może rozpoznać tu Agenta 47 to otwórz lewą bramkę żeby go ominąć.

Wariant 3 - Ewakuacja Stałej

Ten wariant można potraktować jako karę, ale możesz go też dobrowolnie rozegrać na potrzeby zaliczenia wyzwania Odliczanie (The Final Countdown) - Jak zachować się w sprawie Stałej w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Ten wariant można potraktować jako karę, ale możesz go też dobrowolnie rozegrać na potrzeby zaliczenia wyzwania Odliczanie (The Final Countdown).

W dowolny sposób ogłusz Stałą, np. poprzez skorzystanie z obiektu do rzucania (takiego, który nie zabije Stałej w momencie uderzenia!) czy polegając na podduszeniu.

Zadbaj o to żeby ktoś odnalazł ogłuszoną osobę - Jak zachować się w sprawie Stałej w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Zadbaj o to żeby ktoś odnalazł ogłuszoną osobę. Po tym jak Stała zostanie wybudzony rozpocznie się ewakuacja. Wyruszy on wraz z ochroniarzami w stronę lądowiska.

Tuż po tym jak Stała odleci z wyspy rozpocznie się odliczanie - masz 5 minut na zabicie Sophie i Zoe Washington, bo w przeciwnym razie zawalisz misję - Jak zachować się w sprawie Stałej w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Tuż po tym jak Stała odleci z wyspy rozpocznie się odliczanie - masz 5 minut na zabicie Sophie i Zoe Washington, bo w przeciwnym razie zawalisz misję. Jeśli chcesz zaliczyć wspomniane wcześniej wyzwanie to warto postawić na bardziej agresywne działania, np. skorzystać z materiałów wybuchowych czy po prostu zastrzelić obie siostry.

Rozpoczęcie odliczania blokuje możliwość wykonywania zapisów stanu gry. Jeśli chcesz zabezpieczyć się to utwórz manualnego sejwa tuż przed tym jak Stała wsiądzie do śmigłowca (możesz śledzić jego ucieczkę w trybie instynktu).