II. Pomyślność | Rozdział 4- Podbój Dorne | Gra o tron Początek poradnik Gra o tron: Początek
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
II. Pomyślność
1. Siedziba Rodowa
2. Rejon działania skrytobójcy
3. Bandyci
4. Rejon działania łotra
Naszym celem w tym scenariuszu jest zgromadzenie tysiąca złotych smoków dla stolicy. Werbujemy dwunastu kupców i rozsyłamy ich do poszczególnych miast.
Dostaliśmy informację, iż na północy skrytobójca zabija naszych kupców. Bezzwłocznie rekrutujemy gwardzistów i przy pomocy szpiega odkrywamy lokalizację skrytobójcy, a następnie wrzucamy go do lochu.
Nie jest to niestety koniec naszych problemów. Na południu pojawił się łotr [#4] buntując mieszkańców przeciwko nam. Wysyłamy gwardzistów do rozprawienia się z przywódcami buntu, a w Siedzibie Rodowej werbujemy 2 oddziały najemnych rycerzy.
Nasi najemnicy prócz polowania na łotra, po chwili mają kolejny powód do zmartwień na wschodzie pojawili się bandyci zakłócając tym samym handel w rejonie. Musimy ich wyeliminować.
Po eliminacji wszelkich problemów, możemy zwerbować brakujących kupców i ze spokojem czekać na uzbieranie tysiąca złotych smoków dla Królewskiej Przystani.