II. Dzicy | Rozdział 8- Mur | Gra o tron Początek poradnik Gra o tron: Początek
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
II. Dzicy
Ostatnia misja kampanii w Grze o Tron: Początek ma charakter wielkiej bitwy. Zmierzymy nasze siły z dzikimi ludami północy, wspieranych przez górskie trolle oraz mamuty. Warto zaznaczyć, iż mamy do dyspozycji każdy możliwy rodzaj jednostek: 4 oddziały żołnierzy, 4 oddziały pikinierów, 4 oddziały kuszników, 3 oddziały łuczników, 4 oddziały rycerzy, 3 oddziały jeźdźców oraz dowódcę. Warto te oddziały pogrupować. Przed nami dwie bitwy - kluczem do zwycięstwa w tym scenariuszu powinny być nasze umiejętności rozróżniania zastosowań różnych jednostek, jednak my skupimy się na jednej, prostej taktyce. W czasie pierwszej bitwy, wszelkie jednostki konne rzucamy na łuczników oraz potężniejsze jednostki takie jak trolle czy mamuty. Przede wszystkim, nie możemy dopuścić do straty ani jednego oddziału łuczników czy kuszników. Warto poświęcić naszych konnych w pierwszej potyczce, gdyż jest wtedy szansa, iż wyjdziemy z walki bez większych strat (poza utratą części w. w. konnicy).
Członek Szarej Straży wskaże nam skrót przez las. Zaraz po przejściu owego skrótu zbijamy naszą armię w ścisły szyk. Od tej pory poruszamy się wolnymi krokami do przodu. Gdy tylko pojawi się jakikolwiek oddział wroga, stajemy w miejscu i czekamy aż nasi kusznicy i łucznicy rozprawią się z wrogiem nie dając mu szans na zbliżenie się.
W ten sposób będzie na nas ruszał oddział za oddziałem, głównie pojedynczo, co daje nam strasznie dużą przewagę. Gdy pojawią się mamuty i górskie trolle, całą piechotę pchamy na pierwszą linii. Wróg może wesprzeć te potężne bestie łucznikami - zabijamy ich za pomocą własnych strzelców, po czym wracamy do prowadzenia wspierającego ostrzału. Gdy wybijemy wszystkie jednostki wroga, bitwa zakończy się - a tym samym kampania Gry o Tron: Początek.