Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Within 2 - poradnik do gry

Evil Within 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 9 - Kolejne zło | Opis przejścia Evil Within 2 Poradnik Evil Within 2

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

9 Rozdział kampanii rozpoczyna się w biurze Sebastiana, które uległo jednak zasadniczej zmianie.

Pozbieraj się i poszukaj śladów Myry i Lily

Ołtarz prowadzący do katakumb. - Rozdział 9 - Kolejne zło | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Ołtarz prowadzący do katakumb.

Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią po walce ze Stefano, trafisz do biura Sebastiana. Zmieniło się ono jednak - zamiast lustra prowadzącego do "realnego" świata, znajduje się tutaj ołtarz. Służy on do przeniesienia się do właściwej części rozdziału - zanim się tam jednak udasz, wykorzystaj okazję, by ulepszyć postać i/lub bronie.

Zbadaj okolicę i zbierz wszystkie przedmioty. - Rozdział 9 - Kolejne zło | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Zbadaj okolicę i zbierz wszystkie przedmioty.

Po aktywowaniu ołtarza trafisz do katakumb. Zbadaj pierwsze pomieszczenie, zbierając wszystkie przedmioty, a następnie przejdź przez drzwi znajdujące się na wprost miejsca, w którym tutaj zacząłeś. Trafisz do wąskiego korytarza gdzie Sebastian usłyszy głos tajemniczego mężczyzny. Gdy obraz wróci do normy, wejdź w przejście po prawej stronie i zbadaj dokładnie znajdujące się tam pomieszczenia - znajdziesz tam sporo przedmiotów i materiałów rzemieślniczych. Następnie udaj się do dalszej części, by po chwili zbiec po schodach i dojść do metalowej bramy.

Wejdź w interakcję z tym mechanizmem, by pozyskać dźwignię. - Rozdział 9 - Kolejne zło | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Wejdź w interakcję z tym mechanizmem, by pozyskać dźwignię.

Przejdź przez bramę, idź do samego końca korytarza, niszcząc znajdujące się tam pudła i wejdź do nowego pomieszczenia po prawej stronie, przypominającego mauzoleum. Zbadaj okolicę i zbierz przedmioty, a następnie udaj się do części z celami więziennymi. Zignoruj znajdujących się w celach wrogów - nie możesz im nic zrobić. Kontynuuj marsz, aż trafisz do małego pomieszczenia, w którym będą Harpuny do kuszy i mechanizm z kołowrotkiem - wejdź w interakcję z tym drugim, by zdobyć dźwignię.

Akta leżące przy małym ołtarzyku. - Rozdział 9 - Kolejne zło | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Akta leżące przy małym ołtarzyku.

Cele będą otwarte, przez co w okolicy będzie sporo wrogów. Kieruj się w stronę mauzoleum, eliminując przeciwników napotkanych na drodze - pamiętaj, by badać otwarte cele, w których znajdziesz użyteczne przedmioty. Gdy dojdziesz do obszaru mauzoleum, wejdź do nowo otwartego pomieszczenia po prawej stronie - znajdziesz tam wroga przy ołtarzyku. Przy tym samym ołtarzyku zlokalizowane są Akta [Burnt Page from 'Submit to Freedom' 1], a za nimi, na ławce przy stoliku, Sakwa na Bełty do Kuszy Strażnika.

Wykorzystaj zdobytą niedawno dźwignię, by otworzyć bramę. - Rozdział 9 - Kolejne zło | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Wykorzystaj zdobytą niedawno dźwignię, by otworzyć bramę.

Zbierz oba przedmioty, wróć do głównego pomieszczenia i zlokalizuj zamkniętą bramę. Przy bramie stoi taki sam kołowrotek, z którego przed momentem udało ci się zdobyć dźwignię. Zbliż się do niego i załóż na mechanizm znaleziony przedmiot, a następnie wejdź z nim w interakcję, by otworzyć dalsze przejście.

Wróg udający trupa. - Rozdział 9 - Kolejne zło | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Wróg udający trupa.

Trafisz do kolejnego korytarza. Wejdź w drzwi znajdujące się po lewej i prawej stronie - znajdziesz tam użyteczne przedmioty. Mniej więcej w połowie korytarza trafisz na przejście po lewej stronie - wejdź tam, zniszcz znajdujące się w sali pudła, zbierz przedmioty i przejdź przez dziurę na drugą stronę. Tam znajdziesz naboje do strzelby przy zwłokach, a także wroga udającego martwego, opartego o drzwi - zbierz amunicję i zabij wroga, a następnie wróć tą samą drogą do korytarza.

Szczątkowe wspomnienie. - Rozdział 9 - Kolejne zło | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Szczątkowe wspomnienie.

Wejdź teraz do kolejnego pomieszczenia, zabij wroga leżącego na łóżku i przejdź przez dziurę do sąsiedniego pomieszczenia, gdzie znajdziesz miejsce do aktywowania Szczątkowego Wspomnienia. Zbierz je, wróć do korytarza i kontynuuj wędrówkę.

Płonący wrogowie wyglądają groźnie, nie stanowią jednak zbyt wielkiego zagrożenia. - Rozdział 9 - Kolejne zło | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Płonący wrogowie wyglądają groźnie, nie stanowią jednak zbyt wielkiego zagrożenia.

Zejdź po drabinie na dół, by dostać się do nowego pomieszczenia. Idź przed siebie, by wywołać kolejną scenę przerywnikową i znów zmienić lokalizację. Idź teraz w stronę znajdującego się w oddali domu, po czym aktywuje się kolejna scena, po której wrócisz do katakumb. W pomieszczeniu pojawią się nowi, płonący wrogowie. Są oni odporniejsi na ataki, mogą szarżować i na krótką chwilę zapłonąć - gdy będą się palić, nie można wykonywać na nich ataków z ukrycia. Załatw całą trójkę przy pomocy dowolnej broni, zbierz rozrzucone w pomieszczeniu przedmioty i wejdź w interakcję z płonącym totemem, który pojawił się na ścianie, by odblokować dalsze przejście.

1 - Rozdział 9 - Kolejne zło | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry

???????????????????????????????

Podążaj na dół, miń lustro (możesz z niego skorzystać, jeśli potrzebujesz), by trafić do miejsca z zagadką. Wejdź po drabinie na górę i stań przy 4 mechanizmach. Musisz tak nimi pokręcić, by symbol na podłodze wyglądał identycznie jak ten, który znajduje się nad zamkniętą bramą. Działanie mechanizmów jest następujące:

  • 1 mechanizm - obraca górną część konstrukcji
  • 2 mechanizm - obraca górną i lewą część konstrukcji
  • 3 mechanizm - obraca środkową i prawą część konstrukcji
  • 4 mechanizm - obraca prawą część konstrukcji.

Wykorzystaj mechanizm, by ustawić konstrukcję tak, jak pokazane zostało to na powyższym obrazku, by wywołać scenę, po której dalsze przejście zostanie odblokowane. Zbierz przedmioty w pomieszczeniu i przejdź przez bramę, by wywołać scenę przerywnikową, po której rozdział dobiegnie końca.