Rozdział 6 | Sekrety w Evil Within 2 Poradnik Evil Within 2
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
Podczas szóstego rozdziału do zebrania jest łącznie 6 znajdziek - 2 Akta, 1 Klucz, 1 Slajd, 1 Tajemniczy Obiekt i 1 Szczątkowe wspomnienie.
- Klucz do szafki #14
- Slajd #4
- Tajemniczy obiekt #4 - Bobblehead
- Akta #23 - Report #00532: Displacement Protocols
- Akta #24 - Email: Core Candidates
- Szczątkowe wspomnienie #10
Klucz do szafki #14
Na pierwszy klucz do szafki trafisz po tym, jak przejdziesz przez bramę oznaczoną jako AN-B02. Gdy będziesz po drugiej stronie, podejdź kawałek do przodu i zlokalizuj dziurę w siatce po prawej stronie. Przejdź przez nią, skręć w prawo i dojdź do samego końca. Na kablach biegnących pod sufitem znajdziesz figurkę, po zniszczeniu której na ziemie spadnie kolejny klucz.
Slajd #4
Slajd można znaleźć zaraz po tym, jak trafisz do korytarza wypełnionego białą mazią. Podążaj przed siebie, by wkrótce przejść przez kolejne drzwi. W zaciemnionym pomieszczeniu zaczną uruchamiać się komputery, a po chwili na ścianie załączy się projekcja filmu. Gdy ta dobiegnie końca, będzie można podnieść slajd leżący przy projektorze.
Tajemniczy obiekt #4 - Bobblehead
Zbierz pozostałe przedmioty i przejdź przez kolejne drzwi, gdzie czeka na ciebie olbrzymi potwór, złożony z tej samej białej mazi. Wroga nie da się pokonać, musisz się więc przekraść. Możesz spokojnie poczekać, aż wróg odwróci głowę i przedostać się za kolumnę, bądź rzucić się po prostu do ucieczki - w tym drugim przypadku wróg zada ci trochę obrażeń, jednak bez problemu da się w ten sposób przeżyć. Kontynuuj ucieczkę aż trafisz do wąskiego korytarza, gdzie wróg przestanie cię atakować.
Ten obiekt znajdziesz po tym, jak uda ci się ominąć (bądź uciec przed atakami) olbrzymiego, maziowatego potwora. Przejdź przez wąski korytarz (gdzie wróg już przestaje cię ścigać) i wejdź do kolejnego pomieszczenia. Miń wózek widłowy stojący przy skrzyniach i trzymaj się cały czas lewej strony. Za skrzyniami przy lewej ścianie znajdziesz poszukiwany przez ciebie obiekt.
Akta #23 - Report #00532: Displacement Protocols
Akta #23 można zebrać po ponownym spotkaniu z maziowatym stworem (gdzie musisz trafić go kilka razy w głowę, by oswobodzić postać). Gdy będziesz w nowym korytarzu, skieruj się w lewo, zignoruj drzwi po prawej stronie (są zamknięte) i wejdź w interakcję z panelem do zagadki dźwiękowej, który znajdziesz przy drzwiach po lewej stronie. Wewnątrz pomieszczenia znajdziesz Akta.
Akta #24 - Email: Core Candidates
Ostatnie Akta w tym rozdziale znajdziesz w nowej kryjówce, do której zyskuje się dostęp na koniec rozdziału. Zlokalizuj komputer i wejdź z nim w interakcję, by ściągnąć email.
Szczątkowe wspomnienie #10
Na szczątkowe wspomnienie trafisz tuż po tym, jak opuścisz nowo odblokowaną kryjówkę.