Rozdział 11 - Ponowne połączenie | Sekrety w Evil Within 2 Poradnik Evil Within 2
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
Podczas jedenastego rozdziału do zebrania jest łącznie 18 przedmiotów kolekcjonerskich - 9 Akt, 2 Klucze, 3 Slajdy i 4 Szczątkowe wspomnienia.
- Akta #27 - Torres' Journal
- Slajd #6
- Slajd #7
- Szczątkowe wspomnienie #16
- Akta #28 - Hoffman's Notes
- Akta #29 - Security Protocols
- Szczątkowe wspomnienie #17
- Klucz do szafki #24
- Akta #30 - Stem Integration Irregularities
- Akta #31 - Irregularity Studies
- Akta #32 - Computer File: Pit Observatory
- Akta #33 - Letter from Police Chief
- Akta #34 - Torn Psychological Evaluation
- Slajd #8
- Szczątkowe wspomnienie #18
- Akta #35 - Computer File: Operative Case
- Szczątkowe wspomnienie #19
- Klucz do szafki #25
Akta #27 - Torres' Journal
Pierwsze w tym miejscu akta znajdziesz tuż po starcie etapu - dziennik Torres leży na biurku, w rogu pomieszczenia.
Slajd #6
Po ten slajd musisz wrócić się (przez lustro w kryjówce) na posterunek. Wejdź do gabinetu Sebastiana - przedmiot leżał będzie przy tablicy z fotografiami.
Slajd #7
Ten slajd znajdziesz w Szpiku, tuż po otwarciu bramy poprzez interakcję z bezpiecznikami. Przebiegnij przez bramę i odbij w lewo - przedmiot leżał będzie na małym ołtarzu.
Szczątkowe wspomnienie #16
To wspomnienie aktywować można po dotarciu do drugiej kryjówki - dotrzesz tutaj w ramach zadania głównego. Wspomnienie znajduje się w głównym pomieszczeniu kryjówki.
Akta #28 - Hoffman's Notes
Te akta także znajdziesz w kryjówce Hoffman - wystarczy wejść w interakcje ze znajdującym się na środku pomieszczenia komputerem.
Akta #29 - Security Protocols
Przedmiot ten znajdziesz po przejechaniu windą i dotarciu na wyższy poziom. Przejdź przez zniszczone bramki i wejdź do pomieszczenia po lewej stronie, gdzie znajdziesz kolejne lustro, kilka przedmiotów i komputer z aktami.
Szczątkowe wspomnienie #17
Tego wspomnienia nie da się pominąć, gdyż jest powiązane z główną misją.
Klucz do szafki #24
Ten klucz do szafki znajdziesz w pomieszczeniu, w którym było do aktywowania poprzednie (#17) wspomnienie. Przedmiot leży na lampie wiszącej przy suficie.
Akta #30 - Stem Integration Irregularities
Te akta znajdziesz w tym samym miejscu, w którym ukryty jest klucz #24 i wspomnienie #17. Przejdź za parawan, gdzie znajdziesz zwłoki i tablicę - na tablicy leżeć będzie przedmiot do zebrania.
Akta #31 - Irregularity Studies
Te akta znajdziesz w pomieszczeniu oznaczonym jako Lab 01, tuż obok miejsca, gdzie ukryte były 3 opisane wyżej przedmioty.
Akta #32 - Computer File: Pit Observatory
Tych akt również nie da się pominąć - interakcja z komputerem, która pozwala je zebrać, jest powiązana z głównym zadaniem.
Akta #33 - Letter from Police Chief
Akta te zebrać można tuż po tym, jak pozyskasz akta #32 - aktywuje się wtedy halucynacja. Podążaj korytarzem, a następnie wbiegnij do pomieszczenia po lewej stronie, gdzie na szpitalnym łóżku leży przedmiot.
Akta #34 - Torn Psychological Evaluation
Te akta znajdziesz w tym samym miejscu, co poprzednie (#33), podczas halucynacji. Gdy zbierzesz akta #33, stań w drzwiach pomieszczenia i wejdź do kolejnego, które znajduje się na wprost - tam leżeć będzie poszukiwany przedmiot.
Slajd #8
Gdy zakończy się halucynacja i wrócisz do pomieszczenia z komputerem, na biurku leżeć będzie slajd, którego szukasz.
Szczątkowe wspomnienie #18
To wspomnienie zebrać będzie można po etapie, podczas którego unikać będziesz Animy. Przejdź pod połowicznie otwartymi drzwiami, wbiegnij na górę po schodach i wejdź do pomieszczenia oznaczonego jako Lab 02, gdzie znajdziesz poszukiwane wspomnienie.
Akta #35 - Computer File: Operative Case
Te akta także znajdują się na wyższym poziomie pomieszczenia, z tym, iż wewnątrz pomieszczenia oznaczonego jako Lab 03 - zlokalizowane jest ono po drugiej stronie piętra w stosunku do Lab 02, gdzie było wspomnienie #18. W tym pomieszczeniu wykonujesz jeden z celów głównych.
Szczątkowe wspomnienie #19
To wspomnienie znajdziesz tuż po walce z tutejszym bossem. Gdy walka dobiegnie końca, zbierz uszkodzony miotacz ognia i wejdź do pomieszczenia, z którego wyskoczył przeciwnik - tam tez znajdziesz wspomnienie.
Klucz do szafki #25
Ostatni w tym rozdziale przedmiot znajdziesz tuż przed jego końcem. Zanim porozmawiasz z kobietami, by rozpocząć wysadzanie, udaj się za urządzenie, które chcecie zniszczyć - tam ukryta jest figurka z kluczem.