Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Within 2 - poradnik do gry

Evil Within 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 11 - Ponowne połączenie | Sekrety w Evil Within 2 Poradnik Evil Within 2

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

Podczas jedenastego rozdziału do zebrania jest łącznie 18 przedmiotów kolekcjonerskich - 9 Akt, 2 Klucze, 3 Slajdy i 4 Szczątkowe wspomnienia.

Akta #27 - Torres' Journal

Akta #27. - Rozdział 11 - Ponowne połączenie | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Akta #27.

Pierwsze w tym miejscu akta znajdziesz tuż po starcie etapu - dziennik Torres leży na biurku, w rogu pomieszczenia.

Slajd #6

Slajd #6 znajdziesz w pokoju Sebastiana. - Rozdział 11 - Ponowne połączenie | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Slajd #6 znajdziesz w pokoju Sebastiana.

Po ten slajd musisz wrócić się (przez lustro w kryjówce) na posterunek. Wejdź do gabinetu Sebastiana - przedmiot leżał będzie przy tablicy z fotografiami.

Slajd #7

Slajd #7. - Rozdział 11 - Ponowne połączenie | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Slajd #7.

Ten slajd znajdziesz w Szpiku, tuż po otwarciu bramy poprzez interakcję z bezpiecznikami. Przebiegnij przez bramę i odbij w lewo - przedmiot leżał będzie na małym ołtarzu.

Szczątkowe wspomnienie #16

Szczątkowe wspomnienie #16. - Rozdział 11 - Ponowne połączenie | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Szczątkowe wspomnienie #16.

To wspomnienie aktywować można po dotarciu do drugiej kryjówki - dotrzesz tutaj w ramach zadania głównego. Wspomnienie znajduje się w głównym pomieszczeniu kryjówki.

Akta #28 - Hoffman's Notes

Akta #28. - Rozdział 11 - Ponowne połączenie | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Akta #28.

Te akta także znajdziesz w kryjówce Hoffman - wystarczy wejść w interakcje ze znajdującym się na środku pomieszczenia komputerem.

Akta #29 - Security Protocols

Kolejne akta do zebrania. - Rozdział 11 - Ponowne połączenie | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Kolejne akta do zebrania.

Przedmiot ten znajdziesz po przejechaniu windą i dotarciu na wyższy poziom. Przejdź przez zniszczone bramki i wejdź do pomieszczenia po lewej stronie, gdzie znajdziesz kolejne lustro, kilka przedmiotów i komputer z aktami.

Szczątkowe wspomnienie #17

Wspomnienie #17. - Rozdział 11 - Ponowne połączenie | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Wspomnienie #17.

Tego wspomnienia nie da się pominąć, gdyż jest powiązane z główną misją.

Klucz do szafki #24

Lokalizacja klucza do szafki #24. - Rozdział 11 - Ponowne połączenie | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Lokalizacja klucza do szafki #24.

Ten klucz do szafki znajdziesz w pomieszczeniu, w którym było do aktywowania poprzednie (#17) wspomnienie. Przedmiot leży na lampie wiszącej przy suficie.

Akta #30 - Stem Integration Irregularities

Akta #30. - Rozdział 11 - Ponowne połączenie | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Akta #30.

Te akta znajdziesz w tym samym miejscu, w którym ukryty jest klucz #24 i wspomnienie #17. Przejdź za parawan, gdzie znajdziesz zwłoki i tablicę - na tablicy leżeć będzie przedmiot do zebrania.

Akta #31 - Irregularity Studies

Akta #31. - Rozdział 11 - Ponowne połączenie | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Akta #31.

Te akta znajdziesz w pomieszczeniu oznaczonym jako Lab 01, tuż obok miejsca, gdzie ukryte były 3 opisane wyżej przedmioty.

Akta #32 - Computer File: Pit Observatory

Akta #32. - Rozdział 11 - Ponowne połączenie | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Akta #32.

Tych akt również nie da się pominąć - interakcja z komputerem, która pozwala je zebrać, jest powiązana z głównym zadaniem.

Akta #33 - Letter from Police Chief

Akta te zebrać można tuż po tym, jak pozyskasz akta #32 - aktywuje się wtedy halucynacja. Podążaj korytarzem, a następnie wbiegnij do pomieszczenia po lewej stronie, gdzie na szpitalnym łóżku leży przedmiot.

Akta #34 - Torn Psychological Evaluation

Te akta znajdziesz w tym samym miejscu, co poprzednie (#33), podczas halucynacji. Gdy zbierzesz akta #33, stań w drzwiach pomieszczenia i wejdź do kolejnego, które znajduje się na wprost - tam leżeć będzie poszukiwany przedmiot.

Slajd #8

Slajd #8. - Rozdział 11 - Ponowne połączenie | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Slajd #8.

Gdy zakończy się halucynacja i wrócisz do pomieszczenia z komputerem, na biurku leżeć będzie slajd, którego szukasz.

Szczątkowe wspomnienie #18

Lokalizacja wspomnienia #18. - Rozdział 11 - Ponowne połączenie | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Lokalizacja wspomnienia #18.

To wspomnienie zebrać będzie można po etapie, podczas którego unikać będziesz Animy. Przejdź pod połowicznie otwartymi drzwiami, wbiegnij na górę po schodach i wejdź do pomieszczenia oznaczonego jako Lab 02, gdzie znajdziesz poszukiwane wspomnienie.

Akta #35 - Computer File: Operative Case

Lokalizacja Akt #35. - Rozdział 11 - Ponowne połączenie | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Lokalizacja Akt #35.

Te akta także znajdują się na wyższym poziomie pomieszczenia, z tym, iż wewnątrz pomieszczenia oznaczonego jako Lab 03 - zlokalizowane jest ono po drugiej stronie piętra w stosunku do Lab 02, gdzie było wspomnienie #18. W tym pomieszczeniu wykonujesz jeden z celów głównych.

Szczątkowe wspomnienie #19

Wspomnienie #19. - Rozdział 11 - Ponowne połączenie | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Wspomnienie #19.

To wspomnienie znajdziesz tuż po walce z tutejszym bossem. Gdy walka dobiegnie końca, zbierz uszkodzony miotacz ognia i wejdź do pomieszczenia, z którego wyskoczył przeciwnik - tam tez znajdziesz wspomnienie.

Klucz do szafki #25

Klucz do szafki #25. - Rozdział 11 - Ponowne połączenie | Sekrety w Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Klucz do szafki #25.

Ostatni w tym rozdziale przedmiot znajdziesz tuż przed jego końcem. Zanim porozmawiasz z kobietami, by rozpocząć wysadzanie, udaj się za urządzenie, które chcecie zniszczyć - tam ukryta jest figurka z kluczem.