Rozdział 13 - Twierdza | Sekrety w Evil Within 2 Poradnik Evil Within 2
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
Podczas trzynastego rozdziału do zebrania jest łącznie 10 przedmiotów kolekcjonerskich - 2 Akta, 5 Kluczy, 2 Slajdy i 1 Tajemniczy Obiekt.
- Klucz do szafki #26
- Klucz do szafki #27
- Klucz do szafki #28
- Klucz do szafki #29
- Slajd #10
- Akta #37 - Message from Sykes
- Slajd #11
- Klucz do szafki #30
- Akta #38 - Hoffman's Journal
- Tajemniczy obiekt #7 - Mysterious Mug
Klucz do szafki #26
Pierwszy w tym rozdziale klucz znajdziesz tuż po opuszczeniu kryjówki. Wyjdź z głównego pomieszczenia, podejdź kawałek do przodu i obróć się w prawo - w rogu leżeć będzie figurka.
Klucz do szafki #27
Klucz ten znajdziesz w budynku zlokalizowanym na południe od kryjówki, w której rozpoczyna się rozdział. Figurka z kluczem znajduje się w toalecie, do której drzwi znajdziesz tuż po wkroczeniu do budynku.
Klucz do szafki #28
Ten klucz znajdziesz w budynku w południowej części mapy, w Devil's Own Taproom, który odwiedza się podczas wcześniejszego rozdziału. Figurka z kluczem leży na zapleczu.
Klucz do szafki #29
Klucz ten znajdziesz na głównej krzyżówce, w centralnej części mapy. Figurka leży na sygnalizacji świetlnej - musisz ją zestrzelić, by zebrać przedmiot.
Slajd #10
Ten slajd zdobyć możesz wyłącznie podczas tutejszego zadania pobocznego. Po szczegóły zajrzyj do opisu przejścia.
Akta #37 - Message from Sykes
Akta te zebrać można wyłącznie po ukończeniu tutejszego zadania pobocznego (jak w przypadku #10 slajdu). Gdy wrócisz do "normalnego" świata, przedmiot leżał będzie na biurku, w kryjówce Sykesa.
Slajd #11
Slajd ten możesz zdobyć tylko wtedy, gdy pozyskasz 10 poprzednich. Gdy to uczynisz, udaj się przez lustro na posterunek, a następnie wejdź w interakcję z projektorem stojącym na środku pomieszczenia. Podczas przeglądania slajdów zadzwoni Kidman. Gdy rozmowa dobiegnie końca, podążaj za czarnym kotem, który zaprowadzi cię do ostatniego slajdu.
Klucz do szafki #30
Kolejny klucz znajdziesz w centralnej części mapy. Tam trafisz na miejsce pełne zniszczonych budynków, gdzie kręcą się wrogowie z miotaczami ognia. Figurka leży przy jednym z budynków.
Akta #38 - Hoffman's Journal
Akta te zebrać można po dotarciu do Sanctuary Hotel, gdzie zaprowadzi cię główna misja. Podczas rozmowy z Hoffman wybierz opcję "No, not yet", a następnie zbierz przedmiot leżący na stole.
Tajemniczy obiekt #7 - Mysterious Mug
Tajemniczy obiekt również zlokalizowany jest wewnątrz Sanctuary Hotel, gdzie czeka na ciebie Hoffman. Kubek leży za ladą recepcji.