Rozdział 3 | Sekrety w Evil Within 2 Poradnik Evil Within 2
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
Podczas trzeciego rozdziału do zebrania jest olbrzymia ilość znajdziek, gdyż aż 29 - 9 Akt, 8 Kluczy, 7 Szczątkowych wspomnień, 2 Slajdy i 3 Tajemnicze obiekty.
- Klucz do szafki #1
- Akta #6 - Welcome to Union Pamphlet
- Klucz do szafki #2
- Akta #7 - Mobious Communicator Log: Replacement Parts
- Szczątkowe wspomnienia #1
- Szczątkowe wspomnienia #2
- Szczątkowe wspomnienia #3
- Szczątkowe wspomnienia #4
- Akta #8 - Report #00592: Disposal Request
- Szczątkowe wspomnienia #5
- Akta #9 - Turner's Communication Log
- Szczątkowe wspomnienia #6
- Klucz do szafki #3
- Klucz do szafki #4
- Klucz do szafki #5
- Tajemniczy obiekt #1 - Mysterious Mask
- Klucz do szafki #6
- Szczątkowe wspomnienia #7
- Akta #10 - Report #00122: Recruits
- Klucz do szafki #7
- Klucz do szafki #8
- Akta #11 - KCPD Request for Psychological Evaluation
- Akta #12 - Torn Psychological Evaluation Report (Top)
- Slajd #2
- Tajemniczy obiekt #2 - Mysterious Weapon Replica
- Akta #13 - Woman's Journal
- Slajd #3
- Tajemniczy obiekt #3 - Mysterious Machine
- Akta #14 - Report #00654: Core Displacement
Klucz do szafki #1
Pierwszy klucz do zdobycia w tym rozdziale ulokowany jest na północ od pierwszej kryjówki - figurka zawierająca klucz leżeć będzie na ławce.
Akta #6 - Welcome to Union Pamphlet
Pierwsze akta znajdziesz wewnątrz budynku Union Visitor Center - fragment ulotki znajdziesz na ladzie, obok monitora, tuż przy głównym wejściu.
Klucz do szafki #2
Drugi klucz do szafki znajduje się w kościele - uważaj jednak, gdyż po wejściu do niego czeka cię walka z kilkoma przeciwnikami. Po starciu zajrzyj za ołtarz - tam będzie czekać figurka z kluczem.
Akta #7 - Mobious Communicator Log: Replacement Parts
Siódme w kolejności akta znajdziesz na dachu budynku - będzie to komunikator leżący tuż obok uszkodzonej snajperki.
Szczątkowe wspomnienia #1
Na pierwsze szczątkowe wspomnienia trafisz w zachodniej części mapy - jest to także część jedynego w rozdziale 3 zadania pobocznego, nie da się ich zdobyć bez wykonywania tego zadania.
Szczątkowe wspomnienia #2
Drugie w kolejności wspomnienia w tym rozdziale także powiązane są z misją poboczną - tak jak w przypadku #1, nie da się ich zdobyć oddzielnie. Wspomnienia znajdują się wewnątrz budynku.
Szczątkowe wspomnienia #3
Trzecie wspomnienie znaleźć można w budynku znajdującym się w zachodniej części mapy - Auto Repair Shop. Podobnie jak #1 i #2 wspomnienie, jest to część zadania pobocznego - musisz aktywować poprzednie, by móc zdobyć #3.
Szczątkowe wspomnienia #4
Czwarte w kolejności wspomnienie powiązane jest z trzema poprzednimi - musisz najpierw je zdobyć, by móc pozyskać i to. To wspomnienie znajduje się w tym samym budynku, co #3 - musisz przywrócić zasilanie do warsztatu (skrzynka znajduje się w miejscu, w którym aktywujesz #3 wspomnienie), a następnie zbliżyć się do podnośnika, na którym znajduje się auto. Wejdź w interakcję z panelem sterującym, a gdy samochód zostanie podniesiony, pod nim znajdziesz klapę - wejdź pod ziemie, gdzie znajdziesz szczątkowe wspomnienie.
Akta #8 - Report #00592: Disposal Request
Ósme w grze Akta znajdziesz tuż obok #4 wspomnień - skręć na lewo od miejsca, w którym aktywowane były wspomnienia, przejdź pod zapadliskiem i wejdź do pomieszczenia po prawej stronie (za pomarańczowymi drzwiami), gdzie na biurku znajdziesz Akta.
Szczątkowe wspomnienia #5
Kolejne, ostatnie już wspomnienie związane z zadaniem pobocznym. By je zebrać, musisz najpierw pozyskać #1, #2, #3 i #4 wspomnienie. Poszukiwane przez ciebie wspomnienie znajduje się w budynku Union Visitor Center. Wejdź do budynku, wbiegnij przez drzwi znajdujące się na zapleczu i dostań się do podziemi. Tam znajdziesz miejsce, gdzie będzie można aktywować wspomnienie.
Akta #9 - Turner's Communication Log
Akta te znajdziesz w miejscu, w którym aktywujesz #5 szczątkowe wspomnienia - komunikator znajduje się na stole stojącym przy ścianie.
Szczątkowe wspomnienia #6
Szóste szczątkowe wspomnienia w tym rozdziale nie są związane z żadnym zadaniem pobocznym - możesz zdobyć je w dowolnym momencie. Znajdziesz je w jednym z wagonów zlokalizowanych w zachodniej części mapy.
Klucz do szafki #3
By dostać się do trzeciego klucza, musisz wejść do zaznaczonego na powyższym obrazu budynku. Następnie wykorzystać musisz znajdujący się tam komputer, by wyjść do Szpiku (The Marrow). Tam kontynuować musisz podróż, mijając windy, a następnie dochodząc do zbrojowni, w której znajduje się Obrzyn (sposób zdobycia opisany w osobnym rozdziale). Potem wystarczy wrócić tą samą drogą - figurka z kluczem będzie leżeć w jednej z wind, które teraz będą otwarte.
Klucz do szafki #4
Kolejna figurka z kluczem znajduje się na tarasie widocznego na powyższym obrazku budynku.
Klucz do szafki #5
Piąty klucz do szafki znajduje się tuż obok jednego z wagonów w zachodniej części mapy - figurka skryta jest między wagonem i wrakiem białego samochodu.
Tajemniczy obiekt #1 - Mysterious Mask
Pierwszy tajemniczy obiekt znajduje się tuż obok #5 klucza - tajemnicza maska leży na jednym z siedzeń wagonu pociągu.
Klucz do szafki #6
Szósty klucz do szafki znajduje się w północno-zachodniej części mapy - figurka z kluczem leży za budynkiem, oparta o jego ścianę.
Szczątkowe wspomnienia #7
Na siódme szczątkowe wspomnienie trafisz przy wejściu do północnej kryjówki.
Akta #10 - Report #00122: Recruits
Kolejne Akta znajdziesz w północnej kryjówce - przedmiot leży na biurku, tuż obok apteczki.
Klucz do szafki #7
Siódmy klucz znajdziesz w północno-wschodniej części mapy. Figurka z kluczem znajduje się na ścianie, na tyłach budynku The Pit Stop.
Klucz do szafki #8
Ósmy klucz znajduje się tuż przy drodze - figurka z kluczem leży na niewielkim szyldzie The Pit Stop.
Akta #11 - KCPD Request for Psychological Evaluation
Jedenasty plik z aktami znajduje się przy wschodnim krańcu mapy - plik znajdziesz w garażu budynku (do którego trzeba wejść przez dom), na łóżku na kółkach.
Akta #12 - Torn Psychological Evaluation Report (Top)
Kolejne akta znajdują się w tym samym budynku, co Akta #11. Zbliż się do telewizora i wejdź z nim w interakcję, by nieco zmienić wygląd domu. Gdy odzyskasz kontrolę, skieruj się na wprost i wbiegnij do pomieszczenia po prawej stronie - na szafce przy łóżku będzie leżeć raport.
Slajd #2
By zebrać ten slajd, musisz najpierw pozyskać #12 Akta - gdy to zrobisz, zostaniesz przeniesiony przed lustro, a po chwili układ budynku znacząco się zmieni. Wbiegnij w korytarz, który pojawi się za tobą i zbierz slajd ze znajdującego się na końcu drogi wózka inwalidzkiego.
Tajemniczy obiekt #2 - Mysterious Weapon Replica
Drugi tajemniczy obiekt znaleźć można we wschodniej części mapy. Gdy dostaniesz się na miejsce, przeskocz przez siatkę, wdrap się na dach drewnianego budynku, a następnie przebiegnij po drewnianych kładkach na dach sąsiedniego domu, gdzie znajdziesz poszukiwany przedmiot.
Akta #13 - Woman's Journal
Trzynaste w kolejności akta znajdują się w piętrowym domu w centralnej części mapy - przedmiot, którego poszukujesz, leży na stole pomieszczenia przypominającego bibliotekę.
Slajd #3
Slajd ten można zebrać wyłącznie wtedy, gdy pozyskasz #13 Akta - gdy to uczynisz, postać zostanie przeniesiona do nowej wersji budynku. Slajd leżał będzie na tym samym stole (praktycznie na wprost głównego bohatera), gdzie leżał pamiętnik z #12 Akt.
Tajemniczy obiekt #3 - Mysterious Machine
Trzeci i ostatni obiekt w tym rozdziale znajdziesz na terenie Tredwell Trucking. Przedmiot znajduje się wewnątrz czerwonej ciężarówki z białą naczepą.
Akta #14 - Report #00654: Core Displacement
Ostatnie akta w tym rozdziale zdobyć można podczas głównego zadania (wcześniej wejście do budynku jest zablokowane). Dojdź do drabiny, przy której pojawia się przeciwnik. Zabij go i wdrap się po drabinie na górę. W pierwszym pomieszczeniu po lewej znajdziesz Akta.