Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Within 2 - poradnik do gry

Evil Within 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 13 - Twierdza | Opis przejścia Evil Within 2 Poradnik Evil Within 2

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

Trzynasty rozdział kampanii pozwala wrócić do odwiedzonej już lokacji, która jednak została w znaczącym stopniu zmieniona. Po ulicach kręcić będą się potężni wrogowie, włącznie z bossami z poprzednich rozdziałów.

Okolica znacząco się zmieniła. - Rozdział 13 - Twierdza | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Okolica znacząco się zmieniła.

Rozpocznij rozdział od zbliżenia się do zwłok Torres i zebrania jej Karabinu Szturmowego (Assault Rifle). Jest to nowa broń, która pozwala zadać gigantyczne obrażenia, jednak bardzo szybko zużywa amunicję. Zbierz przedmioty w kryjówce, wykorzystaj lustro, by ulepszyć Sebastiana / Broń i wyjdź z kryjówki przy pomocy wyjścia Exit D5.

Gdy zbliżysz się do komputera prowadzącego ze Szpiku do "normalnego" świata, zadzwoni Sykes (jeśli wykonałeś zadania poboczne w 7 rozdziale), oferując kolejne zlecenie. Gdy przejdziesz do nowego miejsca, wyjdź na zewnątrz, by rozpocząć rozmowę z Kidman. Gdy tylko dobiegnie końca, obok pojawi się wróg z miotaczem ognia (jak O'Neal w 11 rozdziale) - pokonanie go jest trudne, lecz wymagane do zdobycia Miotacza Ognia. Więcej o tym przeczytasz w rozdziale FAQ "Jak zdobyć Miotacz Ognia".

Zadanie poboczne - Ostatni krok

Wejście do Szpiku. - Rozdział 13 - Twierdza | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Wejście do Szpiku.

Warto podjąć się zadania pobocznego, gdyż oferuje ciekawą nagrodę - nowy rodzaj strzelby. Wróć do kryjówki Sykesa i rozpocznij z nim rozmowę. Dowiesz się, iż musisz wejść do Szpiku, by przywrócić zasilanie. Zbierz przedmioty z kryjówki i wejdź do Szpiku przy pomocy komputera, który znajduje się w tej kryjówce.

Skrzynka z bezpiecznikami. - Rozdział 13 - Twierdza | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Skrzynka z bezpiecznikami.

Zbierz przedmioty i wyjdź z pomieszczenia. Podążaj jedyną dostępną ścieżką, likwidując pojedynczych wrogów na swojej drodze - wszystkie drzwi w okolicy są zablokowane, więc musisz wejść przez tunel wentylacyjny, by dostać się do nowej części pomieszczenia. Wybij wszystkich wrogów i znajdź skrzynkę z bezpiecznikami - by ją aktywować, włącz 1, 2 i 4 przełącznik.

Slajd, który można zdobyć tylko podczas tego zadania. - Rozdział 13 - Twierdza | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Slajd, który można zdobyć tylko podczas tego zadania.

Gdy wróci zasilanie, pojawią się nowi wrogowie - wybij ich i przejdź przez podwójne drzwi, przy których jest zielona lampka. Wejdź teraz do pomieszczenia z napisem Test Lab, co aktywuje scenę przerywnikową z Sykesem. Gdy ta dobiegnie końca, wejdź do pomieszczenia z wanną i zbierz znajdujący się tam Slajd. Zbierz resztę znajdujących się tutaj przedmiotów, a także Dwururkę (Double-Barreled Shotgun) ukrytą w skrzyni. Jest to główna nagroda za to zadanie. Strzelba ta pozwala na zadanie dwukrotnie większych obrażeń jednym strzałem, lecz wymaga przeładowania po każdym ataku. Zadanie poboczne dobiegło końca, wyjdź więc ze Szpiku i wróć do "normalnego" świata.

Przedrzyj się przez pozostałości Union

Jeśli chcesz zbadać okolicę, teraz jest na to jedyny czas - gdy rozpoczniesz główne zadanie, nie będzie można tutaj wrócić. Gdy będziesz gotowy, udaj się do zaznaczonej na mapie lokalizacji (Sanctuary Hotel). Gdy się tam znajdziesz, Sebastian wezwie Hoffman do siebie.

Porozmawiaj z Hoffman, by rozpocząć wyprawę do twierdzy Theodore'a

Leżące na stole akta Hoffman. - Rozdział 13 - Twierdza | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Leżące na stole akta Hoffman.

Zbadaj teraz dokładnie pomieszczenie hotelu. Za ladą recepcji znajdziesz Tajemniczy obiekt [Mysterious Mug], który jest nawiązaniem do wydanej w 2017 roku gry Prey. Następnie zbierz Akta [Hoffman's Journal] ze stołu, gdzie leży także kilka innych przedmiotów. Gdy skończysz już zbieranie przedmiotów, wykorzystaj lustro leżące na sofie, by wrócić do pokoju Sebastiana. Po wszystkim wróć do hotelu i powiedz Hoffman, że jesteś gotowy.

Obroń Hoffman w drodze do twierdzy Theodore'a

Warto korzystać tutaj z pistoletu, gdyż Hoffman przenosi sporą jej ilość. - Rozdział 13 - Twierdza | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Warto korzystać tutaj z pistoletu, gdyż Hoffman przenosi sporą jej ilość.

Hoffman wykorzystuje przenoszone przez nią urządzenie, by rozproszyć płomienie. Twoim celem jest ochrona jej i siebie i pozostawanie wewnątrz ochronnej bańki. Poczekaj, aż wrogowie wejdą do środka - gdy są po za bańką, w płomieniach, będą nieśmiertelni. Staraj się korzystać z pistoletu - Hoffman przenosi ze sobą sporo amunicji do tej broni, którą łatwo można uzupełnić.

Podczas przeprawy urządzenie dwukrotnie nawali. - Rozdział 13 - Twierdza | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Podczas przeprawy urządzenie dwukrotnie nawali.

Po chwili urządzenie nawali, a Hoffman potrzebować będzie krótkiej chwili, by je naprawić. Do bańki wbiegnie większa ilość wrogów, warto więc wykorzystać strzelbę, by sprawniej się z nimi rozprawić. Gdy urządzenie znów będzie działać, kontynuuj marsz za Hoffman, likwiduj wrogów i zbieraj pozostawione na ziemi przedmioty. Urządzenie nawali raz jeszcze, a po chwili rozpocznie się scena przerywnikowa, która zakończy ten rozdział.