Rozdział 16 - Pustka | Opis przejścia Evil Within 2 Poradnik Evil Within 2
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
Przedostatni rozdział w grze to mieszanka powolnego zwiedzania lokacji, jak i walki z finałowym bossem w grze, Myrą.
Dostań się do domu
Gdy odzyskasz kontrolę, musisz skierować się w stronę domu widocznego na horyzoncie. W pierwszej kolejności udaj się do słupa z powiewającym z jego czubka kawałkiem materiału, gdzie znajdziesz pierwsze Szczątkowe Wspomnienie w tym rozdziale. Wysłuchaj go i wyrusz w dalszą podróż.
Następny przystanek to kolumna wystająca ze śniegu - w jej pobliżu także znajdziesz Szczątkowe Wspomnienie. Stąd skieruj się w stronę zniszczonego budynku, gdzie czeka cię kolejne Szczątkowe Wspomnienie, a także wejście do biura Sebastiana. Warto z niego skorzystać, by zebrać znajdujące się tam przedmioty i wykorzystaj Części Broni i Zielony Żel - to ostatnia tego typu okazja, gdyż za moment czeka cię finałowa walka.
Wybiegnij z biura i udaj się na wprost, do drzewa wystającego z ziemi, gdzie do aktywowania jest czwarte już Szczątkowe Wspomnienie. Gdy je aktywujesz, wbiegnij na szczyt zbocza, gdzie znajdziesz dom Sebastiana. Czeka cię tutaj kolejna scena przerywnikowa, po której aktywuje się ostatnia walka w grze.
Boss - Myra
Myra przyjmie postać olbrzymiego potwora i będzie regularnie atakować cię przy pomocy swoich rąk. By uniknąć jej ataków, wystarczy biegać z lewej strony na prawo i odwrotnie. Twoim celem jest tutaj świecący obiekt na jej brzuchu - jest to słaby punkt, który trzeba atakować.
Gdy zadasz odpowiednio duże obrażenia, brzuch Myry wybuchnie, a z niego wybiegnie chmara pająków. Nie trać na nie amunicji - poczekaj, aż się zbliżą, a następnie wciśnij klawisz akcji, by je rozdeptać. Gdy się z nimi uporasz, pozbieraj amunicję, którą wyrzuciły i przygotuj się na drugą rundę z Myrą.
Przeciwnikowi wyrosły dwa nowe słabe punkty - oba ulokowane na ramionach. Na tym etapie Myra będzie atakować seriami ciosów rąk, których dalej jednak łatwo uniknąć - wystarczy ruszać się na boki. Co jakiś czas wypluje ona dwie zmutowane kule - zniszczenie ich pozwoli ci zyskać dodatkowe zasoby. Ostrzeliwuj jej słabe punkty do momentu, aż odpadnie jej ręka, co załączy krótką scenę. Gdy wróg cię złapie, strzelaj po słabym punkcie ręki, by ją zniszczyć.
W miejsce urwanej ręki wyrośnie ogon, którym wróg jest w stanie atakować na większym obszarze, lecz nie zadaje on zbyt wygórowanych obrażeń. Kontynuuj ostrzał do momentu, aż drugi punkt na ramieniu zostanie zniszczony. Pojawi się następny, ulokowany na głowie wroga - ostrzeliwuj go tak długo, aż boss padnie na ziemie. Rozpocznie to serię scen przerywnikowych, po czym rozdział dobiegnie końca.