Rozdział 2 - Coś jest nie tak | Opis przejścia Evil Within 2 Poradnik Evil Within 2
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
Podczas drugiego rozdziału poznasz główne mechanizmy rozgrywki i wreszcie powalczysz z pierwszymi przeciwnikami.
- Podążaj za uciekającym funkcjonariuszem Mobiusa
- Odszukaj w STEM drużynę poszukiwawczą Mobiusa, by dowiedzieć się czegoś o Lily
Drugi rozdział rozpoczyna się w wyimaginowanym biurze głównego bohatera. Twoim pierwszym zadniem po odzyskaniu kontroli jest zaznajomienie się ze zdjęciami członków poprzedniej drużyny, które znaleźć możesz na tablicy po prawej stronie. Po drugiej stronie pomieszczenia znajdziesz także rysunek wykonany przez córkę głównego bohatera, a na ścianie przy kanapie odznaczenie, któremu można się przyjrzeć.
Następnie przejdź do kolejnego pomieszczenia i zbierz leżący na biurku Slajd - jest to pierwsza znajdźka, na którą trafisz w grze. Możesz teraz wykorzystać projektor stojący na biurku, by przeglądnąć zawartość zebranego przedmiotu. Kolejne slajdy, które uda ci się znaleźć, także będzie można tutaj przeglądać.
Odejdź teraz od projektora i zbierz leżący na podłodze słoik z Zielonym Żelem. Przedmiot ten to tutejsza waluta - służy do ulepszania postaci, co zostanie opisane w oddzielnym rozdziale. W dalszej części pomieszczenia znajdziesz maszynę służącą do zapisywania gry - warto robić to za każdym razem, gdy jest ku temu możliwość. Przy maszynie znajdziesz też pęknięte lustro, które powinno zacząć świecić (jeśli nie, wróć do pierwszego pomieszczenia i ponownie przejrzyj zdjęcia wiszące na ścianie). Wejdź w interakcję z lustrem, by przejść dalej.
Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, przejdź przez drzwi, a w nowym pomieszczeniu udaj się na wprost - zignoruj drzwi po bokach, gdyż nie da się z nimi nic zrobić. Zbliż się do obrazu, na którym namalowane są drzwi z numerem 102. Obróć się teraz o 180 stopni, a w miejscu przejścia, którym tu dotarłeś, znajdziesz te same drzwi, co na obrazie - wykorzystaj je, by przejść dalej.
Podążaj teraz korytarzem, ignorując poboczne drzwi, aż trafisz do pomieszczenia z miejscem zbrodni. Zbliż się do lewitującego ciała i wejdź z nim w interakcję, a następnie zrób to samo z aparatem znajdującym się obok. Udaj się do kolejnego pomieszczenia i kontynuuj wędrówkę, aż trafisz do ciemni - na blacie przy zlewie znajdziesz pierwsze w grze Akta [Photo of William Baker], czyli przedmiot z kolejnej grupy znajdziek.
Stojąc przed blatem z Aktami, obróć się w prawo i podążaj w stronę regałów z segregatorami. Na końcu pomieszczenia znajdziesz regał, który blokuje przejście - wejdź z nim w interakcję, by je odblokować. Podążaj korytarzem przed siebie i odbij w prawo, by dotrzeć do głównego holu. Przy ścianie po prawej stronie będzie telefon - wejdź z nim w interakcję. Teraz udać musisz się na górę - wszystkie inne wejścia są w tej chwili zablokowane.
Po dotarciu na górne piętro, podążaj wzdłuż barierki, lecz nie wbiegaj jeszcze na górę - zamiast tego odbij w lewo, przejdź pod kratami i zbierz kolejne Akta [Extravagant Letter] leżące na stoliku. Wróć na korytarz i podejdź do podwójnych drzwi, by wywołać małą scenkę, a następnie wbiegnij po schodach na górę i skieruj się do przejścia z zasłonami. Po chwili dotrzesz do podwójnych drzwi, a za nimi czeka cię mały etap skradankowy.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie