Rozdział 6 - Łowy | Opis przejścia Evil Within 2 Poradnik Evil Within 2
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
Szósty rozdział w grze ponownie rozgrywa się wewnątrz Szpiku, gdzie czeka cię walka z niewielką ilością wrogów i trochę eksploracji.
Przemierz Szpik i znajdź wyjście D5
Musisz w tym momencie wrócić do budynku, z którego wyszedłeś po opuszczeni kanałów (końcówka rozdziału 4) - budynek zlokalizowany jest na południu mapy. Zejdź na dół, wykorzystaj lustro, jeśli potrzebujesz, a następnie wejdź w interakcję z komputerem, by przenieść się do ciemnego pomieszczenia z paskiem ładowania. Ponownie aktywuj komputer, by wrócić do "normalnego" świata.
Wyjdź z pomieszczenia, a przed tobą otworzy się brama oznaczona jako AN-B02. Przejdź przez nią i wejdź w interakcję z terminalem przy drzwiach, gdzie czeka cię kolejna zagadka z ustawianiem fal dźwiękowych - musisz ponownie nałożyć zieloną falę, na czerwoną. W pomieszczeniu znajdziesz skrzynię z Częściami Broni i Zielonym Żelem. Wróć na korytarz, podejdź kawałek do przodu, a następnie wejdź do kolejnego pomieszczenia po lewej stronie. Wewnątrz znajdziesz kolejną Sakwę na pociski do pistoletu.
Ponownie wróć na korytarz i zlokalizuj dziurę w siatce po prawej stronie. Przejdź przez nią, skręć w prawo i dojdź do samego końca. Na kablach biegnących pod sufitem znajdziesz figurkę, po zniszczeniu której na ziemie spadnie kolejny Klucz do szafki. Zbierz klucz i Części Broni, a następnie zawróć i biegnij cały czas wąskim przejściem przy siatce.
Po chwili marszu trafisz na dwójkę wrogów. Załatw ich, zbierz przedmioty, które upuścili, a następnie wbiegnij na klatkę schodową i biegnij na sam dół, gdzie znajdziesz stalowe drzwi. Przejdź przez nie, by trafić do korytarza wypełnionego dziwną białą mazią. Podążaj przed siebie, by wkrótce przejść przez kolejne drzwi. W zaciemnionym pomieszczeniu zaczną uruchamiać się komputery, a po chwili na ścianie załączy się projekcja filmu. Gdy ta dobiegnie końca, zbierz Slajd leżący przy projektorze.
Zbierz pozostałe przedmioty i przejdź przez kolejne drzwi, gdzie czeka na ciebie olbrzymi potwór, złożony z tej samej białej mazi. Wroga nie da się pokonać, musisz się więc przekraść. Możesz spokojnie poczekać, aż wróg odwróci głowę i przedostać się za kolumnę, bądź rzucić się po prostu do ucieczki - w tym drugim przypadku wróg zada ci trochę obrażeń, jednak bez problemu da się w ten sposób przeżyć. Kontynuuj ucieczkę aż trafisz do wąskiego korytarza, gdzie wróg przestanie cię atakować.
Wejdź do kolejnego pomieszczenia, miń wózek widłowy stojący przy skrzyniach i trzymaj się cały czas lewej strony. Za skrzyniami przy lewej ścianie znajdziesz Obiekt [Bobblehead], jedną ze znajdziek w grze powiązanych z poprzednimi grami studia (w tym przypadku serią Fallout). Zbierz go, a następnie przejdź przez podwójne drzwi, gdzie ponownie pojawi się maziowaty wróg. Musisz szybko trafić go kilka razy w głowę, by oswobodzić bohatera, po czym ucieknie on z pomieszczenia z wrogiem.
W nowym korytarzu skieruj się w lewo, zignoruj drzwi po prawej stronie (są zamknięte) i wejdź w interakcję z panelem do zagadki dźwiękowej, który znajdziesz przy drzwiach po lewej stronie. Wewnątrz pomieszczenia znajdziesz kolejne Akta [Report #00532: Dispalcement Protocols]. Wyjdź teraz z pomieszczenia i wejdź do kolejnego, ulokowanego w głębi korytarza, gdzie czeka cię długa scena przerywnikowa.
Gdy scena dobiegnie końca, odblokujesz dostęp do nowego schronu. Przeszukaj go dokładnie, gdyż jest tutaj trochę przedmiotów do zebrania, między innymi słoik z Czerwonym Żelem. Zapisz grę, aktywuj komputer, by zyskać nowe Akta [Email: Core Candidates] i wyjdź z pomieszczenia przy pomocy drzwi z napisem "EXIT D5". Przejdź do kolejnego pomieszczenia, gdzie znajdziesz znany ci już komputer Mobiousa, który zaprowadzi cię do "na powierzchnię", gdzie trafisz do kolejnego schronu.
Przeszukaj dokładnie schron i zbierz wszystkie przedmioty, a następnie z niego wyjdź. Tuż po wyjściu trafisz na Szczątkowe Wspomnienia - wyciągnij Komunikator, by je aktywować. Wyjdź z pomieszczenia na zewnątrz, by zyskać nowe zadanie.
Przeszukaj teatr
Po wyjściu z pomieszczenia czeka cię walka z kilkoma przeciwnikami, którzy kręcą się przy budynku. Pozbieraj przedmioty, które wyrzucili i udaj się w stronę ogrodzenia, nad którym jest olbrzymie niebieskie oko. Wejdź w interakcję ze znajdującymi się przy wejściu obrazami, a po krótkiej wymianie zdań rozdział dobiegnie końca.