Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Within 2 - poradnik do gry

Evil Within 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 1 - W płomienie | Opis przejścia Evil Within 2 Poradnik Evil Within 2

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

W tym rozdziale znajdziesz opis przejścia pierwszego rozdziału w grze - nie napotkasz tutaj żadnych wrogów i nie będzie do znalezienia ani jeden przedmiot użytkowy.

Wróć do koszmarnego świata, by uratować swoją córkę

Obiekty, z którymi wejść można w interakcję, oznaczone są białym kółkiem. - Rozdział 1 - W płomienie | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Obiekty, z którymi wejść można w interakcję, oznaczone są białym kółkiem.

Po serii scen przerywnikowych zyskasz wreszcie kontrolę nad postacią. Twoim pierwszym celem jest dotarcie do płonącego budynku - spokojnie, w całym pierwszym rozdziale nie ma żadnego przedmiotu kolekcjonerskiego (znajdźki) do zebrania, nie trzeba się więc rozglądać. Wejdź do budynku, przejdź do kuchni, a od niej odbij w lewo i otwórz zaznaczone drzwi.

Trzeba przejść pod płonącą belką. - Rozdział 1 - W płomienie | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Trzeba przejść pod płonącą belką.

Wejdź teraz po schodach na górę. Zignoruj uszkodzone drzwi i skieruj się w stronę powalonej barierki, pod którą trzeba przejść - na ekranie wyświetlona zostanie informacja, w jaki sposób kucnąć. Teraz wystarczy tylko wejść do pomieszczenia za zakrętem by aktywować bardzo długą serię scen przerywnikowych.

Podniesienie tego telefonu zakończy ten bardzo krótki rozdział. - Rozdział 1 - W płomienie | Opis przejścia Evil Within 2 - Evil Within 2 - poradnik do gry
Podniesienie tego telefonu zakończy ten bardzo krótki rozdział.

Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, kieruj się po prostu przed siebie. Co jakiś czas musisz obracać kamerą, by odkryć nowy obiekt na horyzoncie, a następnie skierować się w jego stronę. Po krótkim marszu dojdziesz do biurka, na którym leży telefon - wejście w interakcję przeniesie cię do biura i zakończy ten bardzo krótki rozdział.