Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Elex - poradnik do gry

Elex - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wygnani bez przyczyny | Edan | Zadania poboczne | Solucja Elex poradnik Elex

Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019

Wygnani bez przyczyny to jeden z pobocznych questów gry Elex. Możesz w ramach zaliczania go pomóc kobiecie w imieniu Katta w powrocie z wygnania po tym jak została niesłusznie oskarżona przez berserkerów o kradzież.

Jak odblokować quest: Rozmowa z Kattą na wyspie Wyspa berserków.

Wyspa berserków znajduje się na południowym krańcu mapy i pokazuje ją powyższy obrazek - Wygnani bez przyczyny | Edan | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry

Wyspa berserków znajduje się na południowym krańcu mapy i pokazuje ją powyższy obrazek. Możesz do niej bezproblemowo dopłynąć i po dotarciu na miejsce odkryjesz wioskę rybacką. Porozmawiaj tu z Kattą, od której dowiesz się o jej niesłusznym wygnaniu z Goliet. Możesz pomóc w odzyskaniu jej dobrego imienia.

1 - Wygnani bez przyczyny | Edan | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry
Przenieś się do Goliet i porozmawiaj z Alrikiem (200XP), który obmyśli plan oczyszczenia Katty z zarzutów i obciążenia dowodami winowajcy Droga - Wygnani bez przyczyny | Edan | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry

Przenieś się do Goliet i porozmawiaj z Alrikiem (200XP), który obmyśli plan oczyszczenia Katty z zarzutów i obciążenia dowodami winowajcy Droga. Odbierz od Alrika 3 pazury Claw oraz opcjonalnie również zestaw kluczy Alrik's Keyring (jeśli nie upomnisz się o nie to będziesz musiał polegać na umiejętności Lockpicking (Otwieranie zamków)).

Pierwsza część planu to włamanie się do skrzyń Borna i Sindy. Zakradnij się do ich domów nocą żeby nie zostać wykrytym i użyj kluczy od Alrika lub umiejętności włamywania się do zamków żeby otworzyć ich skrzynie. Zabierz ze skrzyń kosztowności Borna Born's Valuables i kosztowności Sindy Sinda's Valuables. To nie wszystko, bo musisz pozostawić w każdej ze skrzyń jeden pazur, który pomoże później w oskarżeniu Droga o kradzież. Przejdź do drugiej zakładki (wkładanie przedmiotów do skrzyni), odszukaj pazury w inwentarzu bohatera (obrazek 1), wybierz jedną sztukę i skorzystaj z opcji umieszczenia obiektu w skrzyni okradzionej osoby (obrazek 2).

Druga część planu to umieszczenie skradzionych rzeczy w skrzyni Droga, do której również musisz się zakraść - Wygnani bez przyczyny | Edan | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry

Druga część planu to umieszczenie skradzionych rzeczy w skrzyni Droga, do której również musisz się zakraść. Umieść w skrzyni 1 pazur Claw, kosztowności Borna oraz kosztowności Sindy. "Finałową" zawartość skrzyni prezentuje obrazek.

Na sam koniec powróć do Alrika i poinformuj go o zakończeniu przygotowań. Drog zostanie oskarżony o kradzież i Katta otrzyma pozwolenie na powrót do Goliet (200XP). Możesz z nią spotkać się - będzie pilnowała głównego wejścia do wioski. Otrzymasz 1000XP, 114 odłamków i pazur Katty Katta's Claw (przedmiot questowy - jest on związany z kryjówką Pazurów (Claws) w lokacji Miasto pod Kopułą - szczegóły na stronach z opisami questów Dziwny mechanizm i W imieniu szponów).

NPC w zadaniu: Sinda, Born, Alrik, Katta