Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Elex - poradnik do gry

Elex - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pod wpływem substancji | Ignadon | Zadania poboczne | Solucja Elex poradnik Elex

Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019

Pod wpływem substancji to jeden z większych pobocznych questów do odblokowania w lokacji Hort. Zaliczenie go pozwoli ci znacząco poprawić relacje z klerykami i zwiększyć prawdopodobieństwo dołączenia do tego ugrupowania. Misja dotyczy odnalezienia osoby handlującej Elexem i śledztwo w tej sprawie zakłada zbadanie wielu różnych śladów.

Jak odblokować quest: Rozmowa z Reinholdem w katedrze Katedra w Hort.

Odblokowanie questu Pod wpływem substancji

Judykatur Reinhold stoi na czele frakcji Kleryków i możesz otrzymać od niego zadanie zidentyfikowania osoby handlującej nielegalnie Elexem. Od Reinholda otrzymasz pierwsze poszlaki związane z trzema osobami podejrzanymi o łamanie prawa.

To nie wszystko, bo po więcej informacji na temat nielegalnego handlu możesz udać się do Dietricha z budynku administracyjnego. On z kolei zasugeruje sprawdzenie obozowiska kleryków w poszukiwaniu dostawcy Elexu i na potrzeby tej misji otrzymasz nakaz przeszukania (Dietrich's Search Warrant).

Zidentyfikowanie dostawcy (zadanie od Dietricha - Dostawca)

Lokacja, którą musisz odwiedzić, to ruiny zamku Ruiny zamku w zachodnim Ignadonie daleko na południowy-zachód od Hort - Pod wpływem substancji | Ignadon | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry

Lokacja, którą musisz odwiedzić, to ruiny zamku Ruiny zamku w zachodnim Ignadonie daleko na południowy-zachód od Hort. W drodze do ruin uważaj na silne potwory (m.in. Skex) i wybierz to wejście do zamku, w pobliżu którego nie ma silnych kreatur. Na terenie zamku musisz przepytać trzech członków frakcji Kleryków.

Gerd pilnuje jednego z wejść do fortu. Możesz użyć 5 punktów umiejętności Walka i otrzymać 25XP oraz 6 Komórek plazmowych. Przedstaw mu nakaz rewizji i wysłuchaj jego odpowiedzi.

Dirk przebywa na piętrze głównego budynku ruin. Przedstaw mu nakaz rewizji, a uzyskasz kod 4979 do jego sejfu. Rozejrzyj się za sejfem w bocznym pomieszczeniu (obrazek) i przejrzyj jego zawartość. Nie odnajdziesz w nim nic podejrzanego.

Karsten podróżuje po forcie - Pod wpływem substancji | Ignadon | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry

Karsten podróżuje po forcie. Przedstaw mu nakaz rewizji i odbierz od niego notatkę Karsten's Security Code z kodem 8195 do jego sejfu. Odszukaj w obozowisku sejf Karstena (obrazek) i zabierz z niego ubrania banitów (Bundle of Outlaw Clothing) (100XP). Powróć z ubraniami do Karstena i przedstaw swoje oskarżenia. Możesz zachować się na dwa sposoby:

  1. Nawiązać współpracę z Karstenem. Otrzymasz 200XP i 75 Elexitu na rozpoczęcie współpracy wspólnego handlowania Elexem.
  2. Spróbować przepędzić Karstena. Zaatakuje on bohatera i musisz go pokonać w walce jeden na jednego (325XP).

Niezależnie jaki wariant wybrałeś powróć do Dietricha w Hort. Powiedz mu o zamordowaniu Karstena i zatrzymaniu procesu handlu Elexem lub skłam, że pozbyłeś się bezimiennego dostawcy i przedstaw jako dowód zabrane z sejfu ubrania banitów. Otrzymasz 500XP i 50 Elexitu.

Przepytanie strażników (zadanie od Reinholda - Nocny interes)

Xander może nakazać bohaterowi wytypowanie Siegfrieda jako handlarza Elexem - Pod wpływem substancji | Ignadon | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry
Xander może nakazać bohaterowi wytypowanie Siegfrieda jako handlarza Elexem

W ramach tej części questu musisz spotkać się z trzema strażnikami z Hort:

  1. Strażnik Dziupli przekaże ci raport z monitoringu 1 (Surveillance Report 1).
  2. Strażnik fabryki przekaże ci raport z monitoringu 2 (Surveillance Report 2).
  3. Xander jest w posiadaniu raportu z monitoringu 3 (Surveillance Report 3). Jeśli wcześniej poprosiłeś Xandera o wejście do miasta to zmusi teraz bohatera do wyświadczenia mu przysługi i wytypowania Siegfrieda jako osoby uprawiającej nielegalny handel (200XP). Jeśli nie byłeś mu wcześniej nic winien to spełnieniem jego prośby możesz dobrowolnie się zająć.

Zakończenie questu

Moment wytypowanie handlarza Elexem - Pod wpływem substancji | Ignadon | Zadania poboczne | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry
Moment wytypowanie handlarza Elexem

Quest ten możesz teoretycznie zakończyć od razu i "na ślepo" wytypować sprawcę. Najlepiej jest jednak powrócić do Reinholda w Katedrze dopiero gdy wykonasz wszystkie opisane wyżej kroki. Musisz wytypować handlarza Elexem i kandydaci to Hagen, Siegfried oraz Oswald. Wybierz (niewinnego) Siegfrieda jeśli chcesz przypodobać się Xanderowi lub Oswalda jeśli chcesz oskarżyć prawdziwego handlarza nielegalnym towarem. Reinhold uwierzy w każdą z "kandydatur" i od razu otrzymasz 500XP. Po tym jak wytypowana osoba zostanie sprawdzona możesz ponownie (już dobrowolnie) porozmawiać z Reinholdem w dalszej części gry. Jeśli wytypowałeś złą osobę to Reinhold będzie na Ciebie zły, a jeśli dobrą (Oswalda) to otrzymasz dodatkowe 400 Elexitu.

Uwaga - Jeśli byłeś winny Xanderowi przysługę i nie wytypowałeś Siegfrieda jako handlarza to strażnik zemści się i dowiesz się, że handlarze z Hort przestaną oferować bohaterowi swoje towary. Problem ten możesz rozwiązać na dwa sposoby - zapłacić Xanderowi 400 Elexitu lub użyć na nim opcji dialogowej wymuszającej posiadanie 6 punktów umiejętności Charyzma. W obu przypadkach dostaniesz 400XP i handlarze ponownie otworzą dla Jaxa swoje sklepy.

Uwaga - Możesz otrzymać dodatkową nagrodę za zaliczenie tego questu z poprawnym wytypowaniem handlarza - 3000XP i 500 Elexitu. Zdobędziesz ją automatycznie jeśli dołączysz do frakcji Kleryków. Jeśli wybrałeś jedną z dwóch pozostałych frakcji to mimo wszystko spotkaj się z Reinholdem, który wynagrodzi bohatera.

NPC w zadaniu: Reinhold, Xander, Hagen, Siegfried, Oswald