Podróż samotnego kleryka [Falk] | Zadania towarzyszy | Solucja Elex poradnik Elex
Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019
Podróż samotnego Kleryka to quest towarzysza w grze Elex powiązany z tytułowym klerykiem Falkiem. Zaliczenie tego opcjonalnego questu pozwoli ci przyłączyć na stałe Falka do drużyny, ale najpierw musisz przedostać się na dach konwertera gdzie Falk został uwięziony po pojawieniu się potworów.
Jak odblokować quest: Rozmowa z Falkiem w Konwerter w Edan.
Odnalezienie Falka nie jest łatwym zadaniem, bo ukrywa się on na dachu konwertera Konwerter w Edan. Konwerter znajduje się na północny-zachód od Goliet, ale nie badaj tego miejsca zbyt wcześnie, bo spotkasz w okolicy Albów i dość silne potwory.
Zacznij od odnalezienia wejścia do konwertera u jego podstawy. W pobliżu może przebywać dwóch Albów z głównego questu Kontakt - zabij ich lub omiń. Niedaleko konwertera rozstawiony jest też potężny mech Kolos bojowy, ale nie musisz z nim walczyć.
Podróż na szczyt konwertera odbywa się na zasadzie docierania do kolejnych wind. Oprócz tego na wyższych piętrach musisz pokonywać potwory Threatening Rotboar (zmutowane dziki). Do zabicia są w sumie cztery dziki i otrzymasz z tego tytułu 500XP. Na jednym z pięter czeka ponadto nieco silniejszy Deadly Slime Drakon. Otrzymasz 160XP za zabicie Drakona i kolejne 500XP za oczyszczenie konwertera ze wszystkich (w sumie pięciu) potworów.
Falka spotkasz po dotarciu na dach konwertera (powyższy obrazek). Jeśli pominąłeś jakieś potwory z konwertera to powróć do nich i zajmi się nimi. W przeciwnym razie poinformuj Falka o oczyszczeniu drogi do wyjścia (możesz też zażądać zapłaty za robotę - otrzymasz 150 Elexitu, ale pogorszysz relacje z Falkiem). Na sam koniec spotkania możesz zaprosić Falka do drużyny (500XP). Przy okazji odblokujesz też nowy związany z nim quest - Elementy techniczne potrzebne Falkowi.
NPC w zadaniu: Falk