Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Elex - poradnik do gry

Elex - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przyszłość Magalanu | Finał gry | Zadania główne Elex poradnik Elex

Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019

Przyszłość Magalanu to quest związany z rozegraniem epilogu gry Elex. Zakłada on spotkanie się z najważniejszymi postaciami w świecie gry już po rozprawieniu się z Hybrydą. W zależności od rozmówcy otrzymasz doświadczenie lub możesz zostać zmuszony do podjęcia dodatkowej decyzji czy stoczenia opcjonalnej walki.

Jak odblokować quest: Automatycznie po ukończeniu zadania Gniazdo bestii.

Możesz pozwolić Zardomowi odejść lub go zabić - Przyszłość Magalanu | Finał gry | Zadania główne Elex - Elex - poradnik do gry
Możesz pozwolić Zardomowi odejść lub go zabić

W ramach tego questu możesz spotkać się z uczestnikami niedawnej bitwy oraz z innymi ważnymi postaciami świata gry. Oto lista potencjalnych rozmówców (wszyscy są widoczni na mapie świata po ustawieniu tego questu jako aktywnego w dzienniku):

  1. Judykator Ulbricht - Tylko jeśli nie zginął w finałowej bitwie lub we wcześniejszym zadaniu Wielka ofensywa Ulbrichta (1400XP).
  2. Książę Logan - Tylko jeśli nie zginął w walkach (1400XP). On i pozostali banici mogą być niezadowoleni z decyzji podjętej w sprawie Hybrydy. Spodziewaj się ataku z ich strony - pokonaj wszystkich wrogów lub ucieknij z pola bitwy jeśli stanowią zbyt duże wyzwanie dla bohatera.
  3. Thorald - Tylko jeśli nie zginął w walkach (1400XP).
  4. Sestak - Tylko jeśli nie zginął w walkach i tylko jeśli separatyści wzięli udział w finałowej bitwie (1400XP).
  5. Tarek - Przebywa on wewnątrz pałacu i dzięki rozmowie z nim poznasz aktualne miejsce pobytu Zardoma - mini-zadanie Zardom musi umrzeć (1400XP).
  6. Zardom - Ukrywa się w bazie w górach w krainie Xakor (uwaga na potwory z okolicy) (1400XP). Zardomowi możesz pozwolić odejść lub doprowadzić do walki z nim z zamiarem zabicia go (3750XP).
  7. Ragnar z Goliet (1400XP)
  8. Judykator Reinhold z Hort (1400XP i 2000 Elexitu)
  9. William z Fort (1400XP) - On i pozostali banici mogą być niezadowoleni z decyzji podjętej w sprawie Hybrydy. Spodziewaj się ataku ze strony Williama oraz tego, że wszyscy mieszkańcy fortu staną się wrogami głównego bohatera (wskazana jest ucieczka z miasta).
  10. Alois z Miasta pod Kopułą - Tylko jeśli nie zginął po ataku Albów na miasto (1400XP).
  11. Lloyd z wioski Matecznik (1400XP)
  12. Harley z wioski Matecznik (1400XP)
  13. Towarzysze (powrócą do obozowiska drużyny w wiosce Matecznik) - Tylko ci, którzy nie zginęli w walkach. Każda rozmowa to 1400XP.

Uwaga - W przypadku osób, które zginęły zadbaj przynajmniej o zbadanie ich ciał, dzięki czemu ich znacznik zostanie usunięty z mapy świata.

NPC w zadaniu: Ulbricht, Książe Logan, Thorald, Sestak, Tarek, Zardom, Ragnar, Reinhold, William, Alois, Lloyd, Harley

Obejrzyj zakończenie gry Elex: