Awans do rangi Wojownik | Berserkerowie | Zadania frakcji | Solucja Elex poradnik Elex
Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019
Po tym jak przyłączony zostaniesz do frakcji Berserków w grze Elex (zadanie Średniowieczni sprzymierzeńcy) uzyskasz najniższą rangę ogrodnika (Cultivator). Możesz poczynić starania o awansowanie na wyższą rangę wojownika (Warrior). Stanie się to możliwe po tym jak porozmawiasz z Ragnarem i spełnisz następujące wymagania:
- Awansowanie Jaxa na co najmniej 15 poziom doświadczenia.
- Zaliczenie zadania Szybki wzrost dla Ragnara
- Zaliczenie zadania Pocieszenie Cormaga dla Cormaga.
- Zaliczenie zadania Za społeczność dla Angrima.
Poniżej znajdziecie rozwiązania questów dla Berserków.
Szybki wzrost
Jak odblokować quest: Rozmowa z Ragnarem w ruinach hotelu Ruiny Hotelu w Goliet.

Ragnar chce żeby w Dolinie Potępionych Dolina Wyklętych odnaleźć Gunnara. Lokacja ta jest na zachód od Wielkiej Windy Wielki podnośnik w krainie Edan i musisz liczyć się z tym, że po dotarciu do niej napotkasz wielu wrogo nastawionych bandytów. Staraj się ich po kolei odciągać od reszty wrogów. Nie zapędzaj się też w stronę centralnej części doliny, bo przebywają tam silne potwory (chyba że chcesz doprowadzić do rozpoczęcia walk między potworami i bandytami). Zbadaj północne wzgórze w dolinie. Po rozprawieniu się z kolejnymi wrogami zlokalizuj martwego Gunnara i zbadaj jego zwłoki (400XP) żeby pozyskać dziennik Gunnara (Gunnar's Journal). Możesz już przekazać złe wieści Ragnarowi (800XP).
NPC w zadaniu: Ragnar
Pocieszenie Cormaga
Jak odblokować quest: Rozmowa z Cormagiem w Goliet.

Cormag oczekuje od bohatera tego żeby pomógł w pracy na roli i musisz w związku z tym zgłosić się do Borna z północnej części wioski (200XP). Born zleci ci pozbycie się piętnastu korzeni Gralla (Gralla Root). Docieraj do nich w dowolnej kolejności i wyrywaj je z ziemi. Po zebraniu wszystkich korzeni (100XP) udaj się z nimi do beczki przy chatce i wyrzuć je do niej (100XP). Powróć do Borna i na sam koniec do Cormaga (200XP).
NPC w zadaniu: Cormag
Za społeczność
Jak odblokować quest: Rozmowa z Angrimem w Goliet.

Angrim chce żeby główny bohater przyjrzeć się Zerwasowi odpowiedzialnemu za zbieranie opłat od mieszkańców wioski. Zadaniem tym najlepiej od razu się zająć, bo Zerwas wkrótce wyruszy na obchód. Śledź go i ustawiaj się zawsze blisko osób, z którymi się spotyka (na tyle blisko żeby móc usłyszeć przebieg rozmowy). Musisz w sumie podsłuchać trzy rozmowy i zaczekaj aż Zerwas powróci z zebranymi pieniędzmi do Angrima.
Porozmawiaj z Angrimem i zadecyduj jak chcesz się zachować. Możesz:
- Skłamać i powiedzieć, że Zerwas oddał wszystkie odłamki lub że dopłacił z własnej kieszeni. Nie wybieraj tych wariantów jeśli nie chcesz mieć później problemów.
- Powiedzieć prawdę, że Zerwas nie oddał Angrimowi wszystkich pieniędzy.

Jeśli wybrałeś wyjawienie prawdy i jeśli jesteś dłużny Angrimowi to może on dodatkowo wymusić na bohaterze żeby ten zamordował Zerwasa. Przystań na tę propozycję jeśli nie chcesz utracić jego poparcia. Zgodnie z planem Angrima musisz wyruszyć za Zerwasem i zaczekać aż opuści wioskę. Dopiero wtedy zaatakuj go (bez ostrzeżenia) i zabij (300XP). Powróć do Angrima i poinformuj go o wykonanej misji (500XP).
NPC w zadaniu: Zerwas, Angrim
Awans na wojownika
Po zaliczeniu wszystkich powyższych questów i po awansowaniu na co najmniej 15 poziom doświadczenia powróć do Ragnara i poproś go o awans na wojownika. Otrzymasz 3000XP i Magiczna Pięść (Magical Fist) (jedno z trzech do wyboru - ogień, lód lub trucizna). Dodatkowo u zbrojmistrza (Armor Smith) dostępne staną się do zakupu nowe elementy pancerza wojownika i będziesz mógł podjąć starania o awansowanie do rangi paladyna - opis na kolejnej stronie.