Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Call of Cthulhu - poradnik do gry

Call of Cthulhu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 7 - Bezimienna księgarnia | Solucja Call of Cthulhu Call of Cthulhu poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 listopada 2018

Na tej stronie poradnika do gry Call of Cthulhu znajdziesz opis siódmego rozdziału w grze, zatytułowanego "Bezimienna księgarnia". Po batalii z Tułaczem z poprzedniego rozdziału, przyszedł czas na spokojną eksplorację opuszczonej księgarni.

Zbadaj księgarnię

Pierwszy z wielu przedmiotów, które można tutaj znaleźć. - Rozdział 7 - Bezimienna księgarnia | Solucja Call of Cthulhu - Call of Cthulhu - poradnik do gry
Pierwszy z wielu przedmiotów, które można tutaj znaleźć.

Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad postacią, zbierz leżącą na biblioteczce po prawej stronie książkę zwiększającą Medycynę, The Interpretation of Dreams. Teraz skieruj się na lewo od wejścia i zbierz leżącą na stercie książek Diary of the pastor's wife, Volume 4.

Kolejna księga do zebrania. - Rozdział 7 - Bezimienna księgarnia | Solucja Call of Cthulhu - Call of Cthulhu - poradnik do gry
Kolejna księga do zebrania.

Idź teraz w głąb księgarni, trzymając się prawej strony, gdzie znajdziesz kolejną książkę do zebrania - History of Darkwater, Volume 2. Wejdź do małego pomieszczenia po lewej stronie, gdzie znajdziesz z kolei History of Darkwater, Volume 4.

Tutaj z kolei ukryta księga zwiększająca Okultyzm. - Rozdział 7 - Bezimienna księgarnia | Solucja Call of Cthulhu - Call of Cthulhu - poradnik do gry
Tutaj z kolei ukryta księga zwiększająca Okultyzm.

Wyjdź teraz z małego pomieszczenia i idź na drugi koniec księgarni. W przedostatnim rzędzie biblioteczek, na wprost od lady, znajdziesz księgę zwiększającą Medycynę, Breviary of Medicine, Tome III. Tuż obok niej znajdziesz Book of Dzyan, która podniesie poziom Okultyzmu postaci. W kolejnym, ostatnim rzędzie biblioteczek, będzie kolejna tego typu księga, Handbook on Anatomy and Dissection, Book II.

Malleus Bestiarium, jedna z ksiąg okultystycznych. - Rozdział 7 - Bezimienna księgarnia | Solucja Call of Cthulhu - Call of Cthulhu - poradnik do gry
Malleus Bestiarium, jedna z ksiąg okultystycznych.

W rogu pomieszczenia, w którym właśnie jesteś (naprzeciw biblioteczki z poprzednią księgą), na ziemi znajdziesz małe pudełko. Wyciągnij lampę, by je oświetlić, otwórz je i wejdź w interakcję z księgą - Malleus Bestiarium - by ją przeczytać i zwiększyć poziom Okultyzmu. Wejdź teraz do pomieszczenia za ladą.

Ledwo widoczny amulet przypominający psa. - Rozdział 7 - Bezimienna księgarnia | Solucja Call of Cthulhu - Call of Cthulhu - poradnik do gry
Ledwo widoczny amulet przypominający psa.

Tutaj trafisz na kolejną rekonstrukcję. Zanim ją jednak aktywujesz, podejdź do biblioteczki znajdującej się na wprost od wejścia i zbierz księgę zwiększającą Medycynę - Handbook on Anatomy and Dissection, Book 1. Na prawo od niej, na ziemi, między książkami, znajdziesz Amulet in the shape of dog, który podniesie poziom Okultyzmu. Aktywuj teraz rekonstrukcję.

Malowidło do zbadania podczas retrospekcji. - Rozdział 7 - Bezimienna księgarnia | Solucja Call of Cthulhu - Call of Cthulhu - poradnik do gry
Malowidło do zbadania podczas retrospekcji.

Wpierw zbadaj drzwi. Podejdź teraz kawałek do przodu i przy wejściu do małego pomieszczenia zbadaj ślad stopy. Następnie podejdź do lady i zbadaj znajdujący się tam element. Wejdź teraz do pomieszczenia za ladą i zbadaj znajdujące się tam malowidło i okoliczne obiekty.

Kolejne elementy do zbadania podczas tej rekonstrukcji. - Rozdział 7 - Bezimienna księgarnia | Solucja Call of Cthulhu - Call of Cthulhu - poradnik do gry
Kolejne elementy do zbadania podczas tej rekonstrukcji.

Teraz zbadaj sejf i poczekaj, aż scenka się skończy, a następnie zbadaj lewitującego w powietrzu człowieka. Teraz do zbadania będą kolejno sylwetka Sary Hawkins, jak i książka, którą kobieta wkłada do sejfu. Na koniec zbadaj człowieka stojącego za obrazem i wyjdź z rekonstrukcji.

Otwórz sejf

Kolejne tabletki nasenne. - Rozdział 7 - Bezimienna księgarnia | Solucja Call of Cthulhu - Call of Cthulhu - poradnik do gry
Kolejne tabletki nasenne.

Zanim wyjdziesz z pomieszczenia, zbadaj biurko - tam do znalezienia będą tabletki nasenne (Sleeping Pills), a w szufladzie także do przeczytania Key of R'lyeh file. Podejdź teraz do biblioteczki ulokowanej na prawo od sejfu - tam, między książkami, znajdziesz notkę Drake's Memories, gdzie zapisane są wskazówki jak otworzyć sejf.

Skrytka, za którą schowane są fonogramy. - Rozdział 7 - Bezimienna księgarnia | Solucja Call of Cthulhu - Call of Cthulhu - poradnik do gry
Skrytka, za którą schowane są fonogramy.

Wróć teraz do głównego pomieszczenia księgarni i podejdź do ostatniego rzędu biblioteczek. Będzie tam tablica, z którą będzie można wejść w interakcje - za nią skryte są dwa nowe cylindry, Drake's Cylinder 2 i 3. Idź teraz do małego pomieszczenia znajdującego się obok wejścia do księgarni.

Kielich (Goblet), jeden z przedmiotów-wskazówek przydatnych, otworzyć sejf. - Rozdział 7 - Bezimienna księgarnia | Solucja Call of Cthulhu - Call of Cthulhu - poradnik do gry
Kielich (Goblet), jeden z przedmiotów-wskazówek przydatnych, otworzyć sejf.

Podejdź do stosu książek przy oknie i zbadaj kielich (Goblet). Sprawdź teraz rozłożone na stole szachy, a na koniec podejdź do fonografu i odsłuchaj wszystkich nagrań z cylindrów. Są one wskazówką do otwarcia sejfu:

  1. Cylinder 1 - nawiązuje do kielicha (Goblet) z tego pomieszczenia. Wskazuje na liczbę 5
  2. Cylinder 2 - nawiązuje do szachownicy na stole i figur broniących królową. Wskazuje na liczbę 3.
  3. Cylinder 3 - nawiązuje do ksiąg, które znaleźć możesz teraz na ladzie i do łącznej ilości. Wskazuje liczbę 9.
Prawidłowa kombinacja wymagana, by otworzyć sejf. - Rozdział 7 - Bezimienna księgarnia | Solucja Call of Cthulhu - Call of Cthulhu - poradnik do gry
Prawidłowa kombinacja wymagana, by otworzyć sejf.

Udaj się teraz do sejfu i ustaw następującą kombinację: 5, 3 i 9. Potwierdź teraz wybór. Aktywuje to scenę przerywnikową, po której rozdział dobiegnie końca.