Jak otworzyć sejf w rozdziale 7 Call of Cthulhu? Call of Cthulhu poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 listopada 2018
Na koniec 7 rozdziału w grze Call of Cthulhu, zwanego Bezimienna Księgarnia, trafisz na sejf, którego otwarcie będzie konieczne, by pchnąć fabułę do przodu. By otworzyć sejf, trzeba będzie ustawić odpowiednią kombinację - tą znaleźć można podczas badania samej księgarni.
Gdy rekonstrukcja z sejfem dobiegnie końca i odzyskasz kontrolę nad postacią, podejdź do biblioteczki ustawionej na prawo od sejfu. Tam, pomiędzy książkami, do zebrania jest notka Drake's Memories, gdzie zapisane znajdziesz wskazówki dotyczące otwarcia sejfu.
Teraz udaj się do głównego pomieszczenia księgarni i podejdź do ostatniego rzędu biblioteczek. Będzie tam tablica, z którą będzie można wejść w interakcje - za nią znajdziesz nowe cylindry, Drake's Cylinder 2 i 3. Idź teraz do małego pomieszczenia znajdującego się obok wejścia do księgarni.
Zbliż się teraz do stosu książek przy oknie i zbadaj kielich (Goblet). Następnie sprawdź rozłożone na stole szachy, a na koniec podejdź do fonografu i odsłuchaj wszystkich nagrań z cylindrów. Są one wskazówką do otwarcia sejfu:
- Cylinder 1 - nawiązuje do kielicha (Goblet) z tego pomieszczenia. Wskazuje na liczbę 5.
- Cylinder 2 - nawiązuje do szachownicy na stole i figur broniących królową. Wskazuje na liczbę 3.
- Cylinder 3 - nawiązuje do ksiąg, które znaleźć możesz teraz na ladzie i do łącznej ich ilości. Wskazuje na liczbę 9.
Podejdź teraz do sejfu i ustaw następującą kombinację liczb: 5, 3 a na koniec 9. Potwierdź wybór, a sejf zostanie otwarty, odpali się scenka przerywnikowa i rozdział dobiegnie końca.