Jak otworzyć klapę w Darkwater w Call of Cthulhu? Call of Cthulhu poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 października 2018
Przemierzając lokację Darkwater Port z drugiego rozdziału gry Call of Cthulhu, trafisz do pomieszczenia z wielką metalową klapą ustawioną na podłodze, która blokować będzie dostęp do podziemnego tunelu. Tunel sam w sobie prowadzi do magazynu 36 i jest alternatywną drogą do tego budynku. Niniejszy rozdział wyjaśnia, jak rozwiązać zagadkę z klapą, by się tam dostać.
Gdy będziesz w pomieszczeniu z klapą, do odnalezienia będą łącznie 3 przedmioty. W pierwszej kolejności zbierz Dźwignię (Lever) - ta znajduje się na lewo od wejścia do pomieszczenia, za pudełkiem.
Drugim przedmiotem jest Urządzenie z zapadką (Ratchet Device) - to znajdziesz tuż obok dźwigni, za zniszczonym wozem.
Ostatni przedmiot do odnalezienia to Tryb (Cogwheel) - znajduje się on na wprost od wejścia do budynku, niedaleko drabiny prowadzącej na górę.
Gdy pozyskasz przedmioty, wdrap się na górę po drabinie i dobiegnij do mechanizmu znajdującego się na końcu platformy. Wejdź z nim w interakcję i zamontuj zdobyte części w następującej kolejności: dźwignia, tryb, urządzenie z zapadką. Teraz aktywuj mechanizm, by po chwili otworzyć przejście w podłodze.
Teraz tajemnicze przejście będzie już otwarte. Możesz zejść na dół, a następnie wejść do zagazowanego pomieszczenia. Teraz wystarczy tylko przejść przez zalaną jaskinię - po drodze bohater zostanie wciągnięty przez potwora pod wodę, a po krótkiej chwili wróci na powierzchnię. Otrzymasz za to osiągnięcie Detektyw z urojeniami (The delusional Detective). Po krótkim marszu dotrzesz do wnętrza magazynu 36.