Rozdział 11 - Posterunek policji Darkwater | Solucja Call of Cthulhu Call of Cthulhu poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 listopada 2018
Na tej stronie poradnika do gry Call of Cthulhu znajdziesz opis jedenastego rozdziału w grze, ponownie noszącego tytuł "Posterunek policji Darkwater". Akcja wraca tutaj po wydarzeniach z rozdziału 10, w których Sara Hawkins i Drake Algernon wypędzają Tułacza raz na zawsze.
W celi
Rozdział rozpoczyna się w więzieniu, w którym dalej siedzi główny bohater. Po chwili podejdzie do Ciebie dwójka policjantów, która jednak szybko ulotni się z więzienia, zostawiając Cię w celi. Nie da się stąd wydostać, odwróć się więc i połóż na ławce, by pchnąć fabułę do przodu.
Po chwili do więzienia znów przybędzie Leviathan. Podczas rozmowy do wybrania będzie 6 odpowiedzi, wszystkie jednak w języku R'lyehian. Po chwili drzwi celi się otworzą i będzie można ją opuścić.
Skieruj się w lewo, zaglądając po kolei do poszczególnych cel, by zobaczyć scenki z udziałem głównych bohaterów. Po krótkim czasie dotrzesz do drzwi biura głównego bohatera, po czym aktywuje się krótka scenka i akcja przeniesie się w inne miejsce.
Zbadaj zwłoki
Trafisz teraz do skóry Cat. Po krótkiej scenie przerywnikowej, dotrzesz do dwójki zbirów, którzy doprowadzili do śmierci oficera Henrego Westa. Cat musi ich teraz przesłuchać. Możesz wybrać dowolne opcje dialogowe, jednak jest tutaj możliwość odblokowania dodatkowego osiągnięcia, Parszywe Szczury (The Rats in the Walls), wybierając opcje dialogowe na dole (Punch the one on the left bądź Punch the one on the right).
Po wybraniu dowolnej opcji dialogowej, otrzymasz nowe zadanie, by zbadać zwłoki w magazynie. Wejdź do budynku i skieruj się do drzwi po lewej stronie, na podwyższeniu - trzeba obejść cały magazyn dookoła.
Gdy tam dotrzesz, aktywuj rekonstrukcję. Zbadaj zwłoki Henrego Westa. Teraz wyjdź z pomieszczenia i zbadaj pobliską plamę krwi na ziemi, a potem sprawdź ślad zlokalizowany na ziemi, przy wejściu do magazynu. Teraz zbadać trzeba broń na ziemi, kultystę, a po tym papierosy leżące na ławce, przy przedziurawionej łodzi. Zakończ rekonstrukcję sprawdzając jednego z kultystów.
Wróć do Murphiego
Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, otrzymasz broń palną. Ta, lekko mówiąc, nie jest zbyt dobrze dopracowana w grze - można w prosty sposób chybić, strzelając do wroga praktycznie z przybliżenia. Niemniej jednak musisz wykorzystać ją do obrony. Wyjdź z pomieszczenia, zabij dwójkę wrogów zmierzających w twoim kierunku, a potem wyjdź z magazynu. Aktywuje to scenę przerywnikową i zakończy ten krótki rozdział.