Zdjęcie Angeliny | Rozdział 2 | Black Mirror III poradnik Black Mirror III
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Zdjęcie Angeliny
Dotarłszy pod bramę Black Mirror, spłosz siedzącego z lewej strony ogrodzenia kruka (zdjęcie nr 3), po czym przejdź przez otwartą furtkę po prawej, skieruj się do głównego wejścia i kliknij drzwi do holu. Adrian usłyszy wewnątrz głosy robotników, co oznacza, że nie może tędy dostać się do zamku. Maszeruj więc do kuchennych drzwi, znajdujących się przy zamkowym ogrodzie (2x w prawo).
Znalazłszy się w zrujnowanej kuchni, spróbuj wejść do holu (prawy dolny róg ekranu). Adrian upewni się, że są tam robotnicy i zdecyduje się ich stamtąd przepłoszyć. Wyjdź na zewnątrz i pogrzeb w leżących przy drzwiach kuchennych śmieciach, okaże się, że są wśród nich resztki petard, co podda bohaterowi pewien pomysł. Potrzebujesz do tego paru rekwizytów.
Jednym z nich jest stojąca na kredensie w kuchni po prawej świeca - weź ją. Drugim paczka papierosów bez filtra - jeśli nie zabrałeś takowej z piwnicy w dawnym domu Hermanna, druga leży w kuchni na podłodze (mniej więcej w centrum ekranu).
Kolejne niezbędne do dalszej operacji przedmioty to obcęgi i amunicja, jeśli nie masz ich przy sobie, musisz po nie wrócić. Po obcęgi do hotelu - znajdują się w skrzynce z narzędziami, która stoi w korytarzyku przy pokojach gości.
Po amunicję do dawnego domu Hermanna - jeśli podczas ostatniego tam pobytu załadowałeś nabojami broń, którą potem zostawiłeś w śmietniku, możesz wziąć z szuflady biurka Phila kolejną paczkę amunicji. Goń z powrotem do Black Mirror i maszeruj pod główne wejście.
Przy pomocy obcęgów skradzionych ze skrzynki z hotelowego korytarza wydobądź proch strzelniczy z nabojów do pistoletu. Napełnij nim zabraną ze śmietnika przy domu Hermanna tekturowa rolkę. Zapalniczką zapal świecę i zalakuj woskiem rolkę z prochem. Teraz połącz ją z papierosem z paczki, po czym tak otrzymaną petardę domowej roboty zamontuj na lampie przed głównym wejściem do zamku (po prawej). Maszeruj do kuchni, skąd przejdź do holu.
Kiedy robotnicy wyjdą przed budynek, zobaczyć, co się dzieje, Adrian po schodach po prawej przemknie na piętro. Spróbuj dostać się do pokoju Victorii, po czym zagadnij leżącą w łóżku prababkę. Porozmawiaj z nią o Angelinie, Zakonie, Białej Damie widzianej w lesie, której portret wisi nad łóżkiem, klątwie ciążącej nad rodem Gordonów, Komnacie Rytuałów, Mordredzie i wizjach.