Zdjęcie Angeliny | Rozdział 2 | Black Mirror III poradnik Black Mirror III
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Zdjęcie Angeliny
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Dotarłszy pod bramę Black Mirror, spłosz siedzącego z lewej strony ogrodzenia kruka (zdjęcie nr 3), po czym przejdź przez otwartą furtkę po prawej, skieruj się do głównego wejścia i kliknij drzwi do holu. Adrian usłyszy wewnątrz głosy robotników, co oznacza, że nie może tędy dostać się do zamku. Maszeruj więc do kuchennych drzwi, znajdujących się przy zamkowym ogrodzie (2x w prawo).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Znalazłszy się w zrujnowanej kuchni, spróbuj wejść do holu (prawy dolny róg ekranu). Adrian upewni się, że są tam robotnicy i zdecyduje się ich stamtąd przepłoszyć. Wyjdź na zewnątrz i pogrzeb w leżących przy drzwiach kuchennych śmieciach, okaże się, że są wśród nich resztki petard, co podda bohaterowi pewien pomysł. Potrzebujesz do tego paru rekwizytów.
Jednym z nich jest stojąca na kredensie w kuchni po prawej świeca - weź ją. Drugim paczka papierosów bez filtra - jeśli nie zabrałeś takowej z piwnicy w dawnym domu Hermanna, druga leży w kuchni na podłodze (mniej więcej w centrum ekranu).
![]() | ![]() |
Kolejne niezbędne do dalszej operacji przedmioty to obcęgi i amunicja, jeśli nie masz ich przy sobie, musisz po nie wrócić. Po obcęgi do hotelu - znajdują się w skrzynce z narzędziami, która stoi w korytarzyku przy pokojach gości.
Po amunicję do dawnego domu Hermanna - jeśli podczas ostatniego tam pobytu załadowałeś nabojami broń, którą potem zostawiłeś w śmietniku, możesz wziąć z szuflady biurka Phila kolejną paczkę amunicji. Goń z powrotem do Black Mirror i maszeruj pod główne wejście.
![]() | ![]() |
Przy pomocy obcęgów skradzionych ze skrzynki z hotelowego korytarza wydobądź proch strzelniczy z nabojów do pistoletu. Napełnij nim zabraną ze śmietnika przy domu Hermanna tekturowa rolkę. Zapalniczką zapal świecę i zalakuj woskiem rolkę z prochem. Teraz połącz ją z papierosem z paczki, po czym tak otrzymaną petardę domowej roboty zamontuj na lampie przed głównym wejściem do zamku (po prawej). Maszeruj do kuchni, skąd przejdź do holu.
![]() | ![]() |
Kiedy robotnicy wyjdą przed budynek, zobaczyć, co się dzieje, Adrian po schodach po prawej przemknie na piętro. Spróbuj dostać się do pokoju Victorii, po czym zagadnij leżącą w łóżku prababkę. Porozmawiaj z nią o Angelinie, Zakonie, Białej Damie widzianej w lesie, której portret wisi nad łóżkiem, klątwie ciążącej nad rodem Gordonów, Komnacie Rytuałów, Mordredzie i wizjach.