Układanie szkieletu | Rozdział 6 | Black Mirror III poradnik Black Mirror III
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Układanie szkieletu
![]() | ![]() |
Na początek zrób polaroidem zdjęcie Mordredowym kościom, które posłuży jako ściąga podczas układania szkieletu. Następnie wyjmij szkielet Mordreda z sarkofagu i udaj się do pieczary ze zwierciadłem Black Mirror.
![]() | ![]() |
Przyjrzyj się ołtarzowi, po czym ulokuj na nim szczątki Mordreda. Kliknij ołtarz, by przywołać zbliżenie - jak widzisz, masz na nim w każdej chwili do wglądu fotkę układu kości w szkielecie.

![]() | ![]() |
Zacznij od kręgosłupa (1), który przeciągnij do głowy. Powinieneś zobaczyć dwa fosforyzujące punkty między głową a kręgosłupem, przesuń ten ostatni tak, by owe punkty nałożyły się na siebie, tworząc jedną świecącą plamkę - to znaczy, że kręgosłup ma być właśnie w tym miejscu przytwierdzony do głowy. Wówczas puść przycisk myszki - kręgosłup powinien znaleźć się we właściwym położeniu.
![]() | ![]() |
Teraz weź kość lewej (określenia stron podaję z perspektywy gracza) łopatki (2) i przymocuj ją z lewej strony kręgosłupa, w jego górnej części. Biała plamka powinna pojawić się mniej więcej na wysokości drugiego kręgu od góry.
![]() | ![]() |
Jako następną weź kość prawej łopatki (3). Tę kość trzeba obrócić (1xPPM) do prawidłowego położenia (wypustką do góry). Przymocuj ją z prawej strony kręgosłupa, w jego górnej części. Biała plamka powinna pojawić się mniej więcej na wysokości drugiego kręgu od góry.
![]() | ![]() |
Proponuję zająć się teraz kośćmi miednicy. Weź lewą (4), obróć ją (1xPPM) do prawidłowego położenia (szerszą częścią do góry) i przyczep z lewej strony w dole kręgosłupa. Biała plamka powinna pojawić się nieco poniżej ostatniego kręgu.
![]() | ![]() |
Następnie weź prawą kość miednicy (5), obróć ją (1xPPM) do prawidłowego położenia (szerszą częścią do góry) i przyczep z prawej strony w dole kręgosłupa. Biała plamka powinna pojawić się nieco poniżej ostatniego kręgu.
![]() | ![]() |
Pora na ręce szkieletu. Weź lewą kość ramienia (6), obróć ją (2xPPM) do prawidłowego położenia (wystający bardziej w bok koniec kości powinien znaleźć się u góry i być skierowany do wewnątrz) i przyczep do lewej łopatki, tam gdzie u góry wychodzi z niej coś w rodzaju wypustki.
![]() | ![]() |
Teraz weź prawą kość ramienia (7), obróć ją (3xPPM) do prawidłowego położenia (wystający bardziej w bok koniec kości powinien znaleźć się u góry i być skierowany do wewnątrz) i przyczep do prawej łopatki, tam gdzie u góry wychodzi z niej coś w rodzaju wypustki.
![]() | ![]() |
W dalszej kolejności weź lewą (podwójną) kość przedramienia (8), obróć ją (2xPPM) do prawidłowego położenia (ciemniejsze złączenie obu kości powinno znajdować się u góry, a dłuższa z nich - na zewnątrz) i przyczep do dolnego końca lewej kości ramienia.
![]() | ![]() |
Następnie weź prawą (podwójną) kość przedramienia (9), obróć ją (2xPPM) do prawidłowego położenia (ciemniejsze złączenie obu kości powinno znajdować się u góry, a dłuższa z nich - na zewnątrz) i przyczep do dolnego końca prawej kości ramienia.
![]() | ![]() |
Czas na żebra - weź lewe (10) i przyczep je z lewej strony kręgosłupa. Biała plamka powinna pojawić się pomiędzy 4 a 5 kręgiem.
![]() | ![]() |
Teraz weź prawe żebro (11) i przyczep je z prawej strony kręgosłupa. Biała plamka powinna pojawić się pomiędzy 4 a 5 kręgiem.
![]() | ![]() |
Na koniec zostały nogi. Weź prawą kość udową (12), obróć ją (1xPPM) do prawidłowego położenia (wystający wyrostek powinien znajdować się u góry i być skierowany do wewnątrz) i przyczep do dolnej wypustki prawej kości miednicy.
![]() | ![]() |
Po niej weź lewą kość udową (13), obróć ją (3xPPM) do prawidłowego położenia (wystający wyrostek powinien znajdować się u góry i być skierowany do wewnątrz) i przyczep do dolnej wypustki lewej kości miednicy.
![]() | ![]() |
Wreszcie weź (podwójną) lewą kość podudzia (14), obróć ją (1xPPM) do prawidłowego położenia (wystający wyrostek powinien znajdować się u góry i być skierowany na zewnątrz) i przyczep do dolnego końca lewej kości udowej.
![]() | ![]() |
Pozostała już tylko (podwójna) prawa kość podudzia (13). Weź ją, obróć (3xPPM) do prawidłowego położenia (wystający wyrostek powinien znajdować się u góry i być skierowany na zewnątrz) i przyczep do dolnego końca prawej kości udowej.

Prawidłowo ułożony szkielet na obrazku powyżej. Jeśli zrobiłeś wszystko dobrze, zbliżenie na układankę automatycznie zniknie, a Adrian powie, że wszystko jest jak należy (odblokujesz też minigrę nr 2). Przełącz sterowanie na Valentinę.