Układanie szkieletu | Rozdział 6 | Black Mirror III poradnik Black Mirror III
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Układanie szkieletu
Na początek zrób polaroidem zdjęcie Mordredowym kościom, które posłuży jako ściąga podczas układania szkieletu. Następnie wyjmij szkielet Mordreda z sarkofagu i udaj się do pieczary ze zwierciadłem Black Mirror.
Przyjrzyj się ołtarzowi, po czym ulokuj na nim szczątki Mordreda. Kliknij ołtarz, by przywołać zbliżenie - jak widzisz, masz na nim w każdej chwili do wglądu fotkę układu kości w szkielecie.
Zacznij od kręgosłupa (1), który przeciągnij do głowy. Powinieneś zobaczyć dwa fosforyzujące punkty między głową a kręgosłupem, przesuń ten ostatni tak, by owe punkty nałożyły się na siebie, tworząc jedną świecącą plamkę - to znaczy, że kręgosłup ma być właśnie w tym miejscu przytwierdzony do głowy. Wówczas puść przycisk myszki - kręgosłup powinien znaleźć się we właściwym położeniu.
Teraz weź kość lewej (określenia stron podaję z perspektywy gracza) łopatki (2) i przymocuj ją z lewej strony kręgosłupa, w jego górnej części. Biała plamka powinna pojawić się mniej więcej na wysokości drugiego kręgu od góry.
Jako następną weź kość prawej łopatki (3). Tę kość trzeba obrócić (1xPPM) do prawidłowego położenia (wypustką do góry). Przymocuj ją z prawej strony kręgosłupa, w jego górnej części. Biała plamka powinna pojawić się mniej więcej na wysokości drugiego kręgu od góry.
Proponuję zająć się teraz kośćmi miednicy. Weź lewą (4), obróć ją (1xPPM) do prawidłowego położenia (szerszą częścią do góry) i przyczep z lewej strony w dole kręgosłupa. Biała plamka powinna pojawić się nieco poniżej ostatniego kręgu.
Następnie weź prawą kość miednicy (5), obróć ją (1xPPM) do prawidłowego położenia (szerszą częścią do góry) i przyczep z prawej strony w dole kręgosłupa. Biała plamka powinna pojawić się nieco poniżej ostatniego kręgu.
Pora na ręce szkieletu. Weź lewą kość ramienia (6), obróć ją (2xPPM) do prawidłowego położenia (wystający bardziej w bok koniec kości powinien znaleźć się u góry i być skierowany do wewnątrz) i przyczep do lewej łopatki, tam gdzie u góry wychodzi z niej coś w rodzaju wypustki.
Teraz weź prawą kość ramienia (7), obróć ją (3xPPM) do prawidłowego położenia (wystający bardziej w bok koniec kości powinien znaleźć się u góry i być skierowany do wewnątrz) i przyczep do prawej łopatki, tam gdzie u góry wychodzi z niej coś w rodzaju wypustki.
W dalszej kolejności weź lewą (podwójną) kość przedramienia (8), obróć ją (2xPPM) do prawidłowego położenia (ciemniejsze złączenie obu kości powinno znajdować się u góry, a dłuższa z nich - na zewnątrz) i przyczep do dolnego końca lewej kości ramienia.
Następnie weź prawą (podwójną) kość przedramienia (9), obróć ją (2xPPM) do prawidłowego położenia (ciemniejsze złączenie obu kości powinno znajdować się u góry, a dłuższa z nich - na zewnątrz) i przyczep do dolnego końca prawej kości ramienia.
Czas na żebra - weź lewe (10) i przyczep je z lewej strony kręgosłupa. Biała plamka powinna pojawić się pomiędzy 4 a 5 kręgiem.
Teraz weź prawe żebro (11) i przyczep je z prawej strony kręgosłupa. Biała plamka powinna pojawić się pomiędzy 4 a 5 kręgiem.
Na koniec zostały nogi. Weź prawą kość udową (12), obróć ją (1xPPM) do prawidłowego położenia (wystający wyrostek powinien znajdować się u góry i być skierowany do wewnątrz) i przyczep do dolnej wypustki prawej kości miednicy.
Po niej weź lewą kość udową (13), obróć ją (3xPPM) do prawidłowego położenia (wystający wyrostek powinien znajdować się u góry i być skierowany do wewnątrz) i przyczep do dolnej wypustki lewej kości miednicy.
Wreszcie weź (podwójną) lewą kość podudzia (14), obróć ją (1xPPM) do prawidłowego położenia (wystający wyrostek powinien znajdować się u góry i być skierowany na zewnątrz) i przyczep do dolnego końca lewej kości udowej.
Pozostała już tylko (podwójna) prawa kość podudzia (13). Weź ją, obróć (3xPPM) do prawidłowego położenia (wystający wyrostek powinien znajdować się u góry i być skierowany na zewnątrz) i przyczep do dolnego końca prawej kości udowej.
Prawidłowo ułożony szkielet na obrazku powyżej. Jeśli zrobiłeś wszystko dobrze, zbliżenie na układankę automatycznie zniknie, a Adrian powie, że wszystko jest jak należy (odblokujesz też minigrę nr 2). Przełącz sterowanie na Valentinę.