Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black Mirror III - poradnik do gry

Black Mirror III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tajemne przejście | Rozdział 6 | Black Mirror III poradnik Black Mirror III

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Tajemne przejście

1 - Tajemne przejście | Rozdział 6 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
2 - Tajemne przejście | Rozdział 6 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
3 - Tajemne przejście | Rozdział 6 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Tym razem sterujesz Valentiną - Tajemne przejście | Rozdział 6 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Tym razem sterujesz Valentiną. Na początek przejrzyj akta Gordona, które masz w swoim ekwipunku. Następnie skorzystaj z telefonu w bibliotece, żeby zadzwonić do biskupa. Dowiesz się, że masz szukać tajnego przejścia.

Rzuć zatem okiem na kolumnę pomiędzy lewą i prawą częścią biblioteczki. Poświeć sobie w tym miejscu zapałkami. Valentina stwierdzi, że jest przeciąg, co może oznaczać istnienie sekretnego przejścia. Przyjrzyj się więc kolumnie w zbliżeniu i obadaj dziurkę o dziwnym kształcie.

4 - Tajemne przejście | Rozdział 6 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Opuść bibliotekę i udaj się na piętro - Tajemne przejście | Rozdział 6 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Opuść bibliotekę i udaj się na piętro. Wejdź do pokoju Victorii. Z jej toaletki (po prawej) zabierz drewniane pudełko z biżuterią. Po wyjściu z pokoju w korytarzu natkniesz się na obudzonego już Adriana. (Od tej pory możesz przełączać się pomiędzy dwójką bohaterów, klikając na widoczne w gorze ekranu ich wizerunki. Aktywna jest ta postać, której "kółko" ma zieloną otoczkę). Porozmawiaj z Gordonem, po czym wręcz mu pudełko prababki. Adrian "otworzy" je i odda Valentinie ukrytą w nim złotą rękojeść miecza wysadzaną rubinami. Przyjrzyj się jej (PPM), a zauważysz, że brak jednego kamienia.

5 - Tajemne przejście | Rozdział 6 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Maszeruj do biblioteki, przywołaj zbliżenie kolumny i spróbuj wetknąć rękojeść miecza do dziurki o dziwnym kształcie - Tajemne przejście | Rozdział 6 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie