Zdjęcia (11-24) | Dodatki | Black Mirror III poradnik Black Mirror III
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Zdjęcie nr 11
Kostnica w dawnym domu Hermanna - szkic ten można odblokować w rozdziale drugim,(ewentualnie w szóstym, istotne jest, aby była noc) po uwolnieniu się z kostnicy. Po wyjściu ze zrujnowanego domu Hermanna trzeba kliknąć siedzącego na jego dachu (po lewej) kruka. Czynność ta jest całkowicie opcjonalna i nie ma wpływu na przebieg fabuły. Najwygodniej zrobić to, kończąc zadanie: Kim jest Phil.
Zdjęcie nr 12
Hol w dawnym domu Hermanna - szkic ten można odblokować w rozdziale drugim, kiedy dostawszy się do sejfu Murraya, zdobywa się kopertę z fotografiami i negatywami. Następnie trzeba przejrzeć jej zawartość, klikając ją w ekwipunku PPM. Jakkolwiek wykradnięcie koperty z sejfu jest ściśle powiązane z fabułą, to już zbadanie jej zawartości nie ma wpływu na rozwój wydarzeń, oprócz pozyskania dodatkowych informacji o bohaterach gry i uaktywnienia później pewnej kwestii dialogowej. Najwygodniej zrobić to, wykonując zadanie: Zniszcz dowód.
Zdjęcie nr 13
Chata w lesie - szkic ten można odblokować w rozdziale szóstym (ewentualnie nawet już pod koniec drugiego, istotne jest, aby była noc) po odwiedzeniu chaty Ralpha i przepłoszeniu siedzącego na beczce (z prawej strony chaty) kruka. Czynność ta jest całkowicie opcjonalna i nie ma wpływu na przebieg fabuły. Najwygodniej zrobić to, wykonując zadanie: Tajemne przejście.
Zdjęcie nr 14
Zwierciadło Black Miror - szkic ten można odblokować w rozdziale czwartym, kiedy w starej części cmentarza przy kościele w Warhmhill odnajdzie się kopiącego grób grabarza i porozmawia z nim o kurhanach. Czynność ta jest całkowicie opcjonalna i nie ma wpływu na przebieg fabuły, poza uzyskaniem paru nieszczególnie istotnych informacji. Najwygodniej zrobić to, wykonując zadanie: Czarna kula.
Zdjęcie nr 15
Drugoplanowi bohaterowie gry - rysunek ten można odblokować w rozdziale piątym, ponownie odczytując czwartą wiadomość o Strażnikach, która leży na biurku w pokoju na piętrze zamku (tym, do którego włamał się Adrian). Wiadomość trzeba kliknąć PPM w ekwipunku, po tym jak Gordon przeczyta ją automatycznie. Czynność ta jest całkowicie opcjonalna i nie ma wpływu na przebieg fabuły. Najwygodniej zrobić to, wykonując zadanie: Moje pierwsze egzorcyzmy.
Zdjęcie nr 16
Adrian Gordon - rysunek ten można odblokować w rozdziale trzecim, klikając kruka siedzącego na drzewie rosnącym z lewej strony bagien. Czynność ta jest całkowicie opcjonalna i nie ma wpływu na przebieg fabuły. Najwygodniej zrobić to, wykonując zadanie: Menhiry.
Zdjęcie nr 17
Adrian próbujący wydostać się ze zwierciadła Black Mirror - rysunek ten można odblokować w rozdziale czwartym, ponownie odczytując trzecią wiadomość o Strażnikach, którą Adrian znajduje na wschodnim bagnie w stosie kamieni. Wiadomość trzeba wyjąć z listu, po czym kliknąć PPM w ekwipunku, po tym jak Gordon przeczyta ją automatycznie. Czynność ta jest całkowicie opcjonalna i nie ma wpływu na przebieg fabuły. Najwygodniej zrobić to, wykonując zadanie: Gdzie jesteś, Mordred.
Zdjęcie nr 18
Adrian na tle płonącego zamku w towarzystwie inspektora Spoonera i posterunkowego Zaka - rysunek ten można odblokować w rozdziale trzecim, ponownie odczytując drugą wiadomość o Strażnikach, którą Adrian znajduje w zamkowej skrzynce na listy. Wiadomość trzeba wyjąć z listu, po czym kliknąć PPM w ekwipunku, po tym jak Gordon przeczyta ją automatycznie. Czynność ta jest całkowicie opcjonalna i nie ma wpływu na przebieg fabuły. Najwygodniej zrobić to, wykonując zadanie: Pan na włościach/ Praca dla robotników budowlanych.
Zdjęcie nr 19
Pracownia malarska w zamku - szkic ten można odblokować w rozdziale pierwszym (ewentualnie w następnych, warunkiem jest, by stało się to za dnia), klikając na kruka siedzącego na drzewie rosnącym z prawej strony rozwidlenia dróg przed Black Mirror (jedna z nich prowadzi do Warmhill, druga do zamku). Czynność ta jest całkowicie opcjonalna i nie ma wpływu na przebieg fabuły. Najwygodniej zrobić to, wykonując zadanie: Victoria.
Zdjęcie nr 20
Uliczka w Willow Creek - szkic ten można odblokować w rozdziale trzecim (ewentualnie w następnych, warunkiem jest, by stało się to za dnia), klikając na kruka siedzącego na drzewie rosnącym w ruinach Akademii (po prawej, przy kupie gruzu). Czynność ta jest całkowicie opcjonalna i nie ma wpływu na przebieg fabuły. Najwygodniej zrobić to, wykonując zadanie: Menhiry.
Zdjęcie nr 21
Kawiarnia w Willow Creek - rysunek ten można odblokować w rozdziale drugim, dzwoniąc do wróżki z budki telefonicznej na rynku w Willow Creek. Czynność ta jest całkowicie opcjonalna i nie ma wpływu na przebieg fabuły. Najwygodniej zrobić to, wykonując zadanie: Przesyłka dla Murraya
Zdjęcie nr 22
Portal w jaskini - szkic ten można odblokować w rozdziale trzecim (ewentualnie w następnych, warunkiem jest, by stało się to za dnia), klikając na kruka siedzącego na trawie przy latarni morskiej (mniej więcej w centrum ekranu). Czynność ta jest całkowicie opcjonalna i nie ma wpływu na przebieg fabuły. Najwygodniej zrobić to, wykonując zadanie: Menhiry.
Zdjęcie nr 23
Biuro Murraya - szkic ten można odblokować w rozdziale trzecim, udawszy się do hotelu po wyjęciu z zamkowej skrzynki listu od Murraya i porozmawiawszy z hotelarzem. Czynność ta jest całkowicie opcjonalna i nie ma wpływu na przebieg fabuły, niemniej jest to istotny fragment z punktu widzenia całej opowieści. Najwygodniej zrobić to na koniec zadania: Pan na włościach/ Praca dla robotników budowlanych.
Zdjęcie nr 24
Pieczara ze zwierciadłem Black Mirror - szkic ten odblokowuje się automatycznie w rozdziale szóstym po dotarciu do podziemnej jaskini ze zwierciadłem. Ma to miejsce podczas wykonywania zadania: Black Mirror.