Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black Mirror III - poradnik do gry

Black Mirror III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Fałszywe zeznanie Murraya | Rozdział 1 | Black Mirror III poradnik Black Mirror III

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Fałszywe zeznanie Murraya

1 - Fałszywe zeznanie Murraya | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
2 - Fałszywe zeznanie Murraya | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
3 - Fałszywe zeznanie Murraya | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Po lekturze akt Adrian ma do pomówienia z Murrayem, zanim jednak pomaszerujesz do hotelu, wejdź na moment do sklepiku (pomiędzy komisariatem a kawiarnią) - Fałszywe zeznanie Murraya | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Po lekturze akt Adrian ma do pomówienia z Murrayem, zanim jednak pomaszerujesz do hotelu, wejdź na moment do sklepiku (pomiędzy komisariatem a kawiarnią). Porozmawiaj ze sprzedawczynią Abayą, po czym przyjrzyj się mapom turystycznym na ladzie po prawej. Przestraszona dziewczyna pozwoli Adrianowi wziąć jedną (dzięki niej będziesz mógł błyskawicznie przenosić się w miejsca, które już odwiedziłeś). Jeśli chcesz zrobić większe wrażenie na Abai, zainteresuj się nożami po lewej. Wreszcie opuść sklep (kursor w prawym dolnym rogu ekranu).

4 - Fałszywe zeznanie Murraya | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
5 - Fałszywe zeznanie Murraya | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
6 - Fałszywe zeznanie Murraya | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Przejdź przez mostek na wprost gospody Toma, a po drugiej stronie maszeruj w prawo - do hotelu - Fałszywe zeznanie Murraya | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Przejdź przez mostek na wprost gospody Toma, a po drugiej stronie maszeruj w prawo - do hotelu. Wejdź do budynku, gdzie Adrian natychmiast ofiaruje się do Murraya w sprawie jego zeznań. Kiedy panowie już się dogadają, w ekwipunku bohatera wyląduje polaroid, plecak Samuela Gordona (jedna ze sprzedawanych przez Murraya turystom "pamiątek") i klucz do pokoju nr 2. Opuść hotel i udaj się do Willow Creek (kursor w dole ekranu albo w centrum mapy) - życzenie Murraya (fotka na tle zamku) pokrywa się bowiem z pragnieniem Adriana, by spotkać się z prababką.