Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black Mirror III - poradnik do gry

Black Mirror III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wejście do portalu | Rozdział 3 | Black Mirror III poradnik Black Mirror III

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Wejście do portalu

1 - Wejście do portalu | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Udaj się na skrzyżowanie w lesie i na ścieżkę po lewej - Wejście do portalu | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Udaj się na skrzyżowanie w lesie i na ścieżkę po lewej. Podnieś gałąź leżącą przy drzewie po prawej. By bezpiecznie przejść dalej w lewo (w głąb lasu), kliknij na kursorze kierunkowym (ścieżka) naprawionym wykrywaczem metali. Adrian wykorzysta fosforyzujące naklejki do oznaczenia pułapek.

2 - Wejście do portalu | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Trafisz w miejsce, w którym znajduje się kamienny krąg (w pierwszej części BM zginął tu mały Vic) i niewątpliwie kolejny portal, tylko trzeba się do niego dostać - Wejście do portalu | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Trafisz w miejsce, w którym znajduje się kamienny krąg (w pierwszej części BM zginął tu mały Vic) i niewątpliwie kolejny portal, tylko trzeba się do niego dostać. Przyjrzyj się menhirom i centralnie leżącemu głazowi. Wejście jest najprawdopodobniej pod nim. Pogrzeb gałęzią w szparze po lewej (nagranie nr 20). Upewnisz się, że pod skałą jest jaskinia.

3 - Wejście do portalu | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Musisz pozbyć się głazu zagradzającego wejście do portalu - Wejście do portalu | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Musisz pozbyć się głazu zagradzającego wejście do portalu. Potrzebujesz zatem wiertarki. Wróć więc do zamku i obadaj stojącą na lewo od głównego wejścia wiertarkę, którą wcześniej pracował Steve. Okaże się, że zabrakło paliwa. Weź stojący nieopodal pusty kanister.

4 - Wejście do portalu | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Przejdź do szklarni i podnieś leżący po prawej wąż ogrodowy - Wejście do portalu | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Przejdź do szklarni i podnieś leżący po prawej wąż ogrodowy. Teraz przenieś się pod dawny dom dr. Hermanna. Zlokalizuj z prawej strony samochodu Phila bak, wetknij tam węża, przez który Adrian napełni kanister benzyną.

5 - Wejście do portalu | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Skoro już tu jesteś, wejdź do domu i (jeśli jeszcze jej nie masz) z biurka z komputerem zwiń pustą plastikową butelkę (po lewej) - Wejście do portalu | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Skoro już tu jesteś, wejdź do domu i (jeśli jeszcze jej nie masz) z biurka z komputerem zwiń pustą plastikową butelkę (po lewej). Udaj się pod hotel i napełnij ją wodą z fontanny.

6 - Wejście do portalu | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Maszeruj do zamku i nalej paliwa do wiertarki - Wejście do portalu | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Maszeruj do zamku i nalej paliwa do wiertarki. Zabierz ją. Wejdź do budowli i przejdź do piwnicy. Z półki nad beczkami (po lewej) weź puszkę szybko twardniejącej budowlanej pianki uszczelniającej.

7 - Wejście do portalu | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
8 - Wejście do portalu | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
9 - Wejście do portalu | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Teraz wróć do lasu, do kamiennego kręgu, czyli miejsca z wielkim głazem (na mapie w dole po lewej) - Wejście do portalu | Rozdział 3 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Teraz wróć do lasu, do kamiennego kręgu, czyli miejsca z wielkim głazem (na mapie w dole po lewej). Zabierz się za wiercenie w nim dziur. Kiedy Adrian skończy, zapadnie zmrok i zrobi się zimno. Do wywierconych dziur wlej wodę z butelki. Następnie uszczelnij je pianką. Pozostaje już tylko zaczekać, aż woda zamarznie i jaki przyniesie to efekt. Przenieś się w międzyczasie pod zamkową bramę. Spotkasz tam Bobby'ego. Porozmawiaj z nim (nagranie nr 19).