Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black Mirror III - poradnik do gry

Black Mirror III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nareszcie wolny! | Rozdział 1 | Black Mirror III poradnik Black Mirror III

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Nareszcie wolny!

1 - Nareszcie wolny! | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Po rozmowie z inspektorem Spoonerem (ktoś wpłacił za Adriana kaucję) przejdź do cel po swoje rzeczy (w lewo) - Nareszcie wolny! | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Po rozmowie z inspektorem Spoonerem (ktoś wpłacił za Adriana kaucję) przejdź do cel po swoje rzeczy (w lewo). Wejdź do pierwszej celi przez otwarte drzwi po lewej i rzuć okiem na szafkę (w głębi, na prawo od sedesu). Znajdziesz ołówek, natomiast nie będzie dziennika. Zapytaj o to Matta, aresztanta z sąsiedniej celi (nagranie nr 4). Odzyskawszy część kartek z dziennika, wróć do policyjnego biura (w lewo).

2 - Nareszcie wolny! | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Po podpisaniu stosownych dokumentów i otrzymaniu wizytówki adwokata - pana Jonesa znajdziesz się na zewnątrz - Nareszcie wolny! | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Po podpisaniu stosownych dokumentów i otrzymaniu wizytówki adwokata - pana Jonesa znajdziesz się na zewnątrz. Podejdź do budki telefonicznej przytulonej do boku budynku po lewej i zadzwoń do swego prawnika (użyj jego wizytówki na telefonie wewnątrz budki). Porozmawiaj z nim na wszystkie tematy.

3 - Nareszcie wolny! | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Następnie zwróć uwagę na karteczkę wetkniętą za pręty otwartych drzwi budki telefonicznej - Nareszcie wolny! | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Następnie zwróć uwagę na karteczkę wetkniętą za pręty otwartych drzwi budki telefonicznej. Weź ją - to wizytówka wróżki. Skorzystaj z niej i zadzwoń pod podany numer (identycznie jak poprzednio). Dowiesz się, że Adrianowi grozi śmierć - zostanie rozszarpany przez dzikie bestie. Jednak zdoła tego uniknąć, jeśli będzie trzymać się od nich z daleka.

Jak się zapewne domyślasz, rozmowy z wróżką to swego rodzaju podpowiedź, w jakich okolicznościach może bohatera spotkać zgon w danym rozdziale.