Chata w lesie | Rozdział 1 | Black Mirror III poradnik Black Mirror III
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Chata w lesie
Podejdź do stolika przy łóżku (w prawym górnym kącie pomieszczenia) i zapalniczką zapal stojącą na nim lampę olejową. Adrian usłyszy pukanie w szybę i dostrzeże za oknem zjawę (nagranie nr 3). Zauważ, że lampa rzuca dziwny cień na ścianę. Przyjrzyj mu jej, po czym wyjmij z lampy zardzewiały klucz.
Obadaj teraz stojące obok łóżko, Adrian zorientuje się, że coś jest pod spodem. Jednak nie może tego dosięgnąć, weź więc grabie stojące przy umywalce po lewej i wyciągnij nimi spod łóżka kartonowe pudełko. Sprawdź jego zawartość - bohater zyska pewność, że chatka jest schronieniem Ralpha, w pudełku znajdzie bowiem Pana Bubby'ego, a także fluorescencyjną naklejkę, identyczną jak te nad łóżkiem, oraz korek od wina.
Zainteresuj się także stojącą pod oknem zamkniętą skrzynią - jej kłódkę da się otworzyć wydostanym z lampy kluczem. Wyjmij schowane w niej rzeczy: przebranie członka Zakonu, w którym Adrian znajdzie podniszczoną karteczkę, którą oczywiście przeczyta, a także korkociąg, miarkę i piłę łańcuchową.
Pora poszukać drogi ucieczki, bowiem drzwi, którymi Adrian dostał się do chaty, są - o dziwo! - zablokowane od zewnątrz, a drugie (w głębi pomieszczenia) prowadzą do składziku drewna i są nim przywalone z tamtej strony. W tej sytuacji sprawdź deski podłogowe przy tychże drzwiach. Wymierz je miarką, okaże się, że jest pod nimi wolna przestrzeń, wystarczy zrobić dziurę. Niestety - zbiornik piły jest pusty, na szczęście na półce nad stolikiem znajdziesz puszkę benzyny. Zatankuj nią piłę, której wlew zatkaj korkiem z wyciągniętego spod łóżka pudełka Ralpha.
Teraz możesz wyciąć piłą otwór w podłodze przy tylnych drzwiach, przez który wydostań się na zewnątrz.