Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black Mirror III - poradnik do gry

Black Mirror III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Victoria | Rozdział 1 | Black Mirror III poradnik Black Mirror III

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Victoria

1 - Victoria | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Kiedy znajdziesz się na uliczce w Willow Creek (przy muzeum i gabinecie dr Winterbottom), nie przechodź przez most, tylko idź do końca (w lewo) wzdłuż budynku, stamtąd wejdź na drogę do lasu - Victoria | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Kiedy znajdziesz się na uliczce w Willow Creek (przy muzeum i gabinecie dr Winterbottom), nie przechodź przez most, tylko idź do końca (w lewo) wzdłuż budynku, stamtąd wejdź na drogę do lasu. Maszeruj nią cały czas przed siebie (do zamku). Na rozstaju dwu dróg, z których jedna wiedzie w lewo, a druga w prawo, pod zamkową bramę, zatrzymaj się na moment, by przepłoszyć skrzeczącego kruka, który siedzi wysoko na drzewie po prawej (zdjęcie nr 19).

2 - Victoria | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Podejdź do domofonu z prawej strony furtki i wciśnij guzik - Victoria | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Podejdź do domofonu z prawej strony furtki i wciśnij guzik. Opiekująca się Victorią siostra Valentina wpuści Adriana do zamku. Zamień z nią parę zdań przed pokojem chorej, po czym Adrian wejdzie do sypialni prababki. Porozmawiaj z Victorią (nagranie nr 5).

3 - Victoria | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry
Kiedy bohater wyląduje ponownie przed bramą, nadejdzie pora, by spełnić prośbę Murraya - Victoria | Rozdział 1 | Black Mirror III - Black Mirror III - poradnik do gry

Kiedy bohater wyląduje ponownie przed bramą, nadejdzie pora, by spełnić prośbę Murraya. W tym celu rozpakuj plecak (PPM), potrzebny jest bowiem rekwizyt, czyli zakrwawiony plastikowy nóż (do ekwipunku trafi także zapalniczka z podobizną Samuela Grodona i znany z drugiej części plastikowy klucz duszy, czyli latarka). Przy pomocy polaroidu (kliknij nim na widocznym zza krat bramy zamku Black Mirror) zrób Adrianowi zdjęcie na tle rodowej posiadłości. I wracaj do hotelu - możesz skorzystać z mapy. Porozmawiaj z Murrayem na wszystkie tematy, zwłaszcza o zdjęciu, na którym tak mu zależy.