Rozdział 5 Intelligent Artifice (4) | Opis przejścia Binary Domain Binary Domain poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Gdy kompani otworzą wrota przechodzimy przez nie i wspinamy się na skrzynie by ruszyć wąskim tunelem.
Po minięciu ładowarki wpadniemy do korytarza ze stertami złomu [7]. Posuwając się naprzód przyjdzie nam się przedzierać przez spore zastępy robo-zombie.
Na końcu korytarza przechodzimy przez kontener po prawej stronie i lądujemy na balkonie prowadzącym dokoła pieca.
Torując sobie drogę po trupach przeciwników obchodzimy zbiornik z rozgrzanymi metalami i wskakujemy do windy.
Po wyjechaniu na górę podążamy za kompanem pustymi korytarzami. Obserwując cały czas lewą stronę odnajdziemy mały składzik z wyposażeniem. Uzupełniamy zapasy i po chwili wpadamy na członków Rust Crew zgubionych podczas zajazdu na linie.
Gdy zakończy się przerywnik dostaniemy 15 minut by dotrzeć na dach i zniszczyć antenę [8]. Jak najszybciej przedzieramy się przez kolejne korytarze rozprawiając się na szybko z przeciwnikami. Pomoże nam w tym Big Bo, który chętnie poprowadzi szarżę.
Gdy tylko dotrzemy do windy wchodzimy do środka i wyjeżdżamy na dach. Pokonujemy blokadę wchodząc po drabinie i zeskakujemy w dół by stanąć do walki z robotem zwanym Cerberus.
Nasz przeciwnik atakuje gryząc, szarżując oraz skacząc, starajmy się unikać jego ataków trzymając się na dystans i odskakując na bok tuż przed jego atakiem.
Podczas walki bestia będzie wskakiwać na lampę, skąd poprowadzi ostrzał przy pomocy działka zamontowanego na ogonie.
Dodatkowo przeszkadzać nam będą roboty czające się na budynku po drugiej stronie areny naszych zmagań z Cerberusem. Pozwalamy zająć się nimi naszym kompanom albo sami się ich pozbywamy, gdy bestia jest ogłuszona lub czai się na lampie.
By pokonać przeciwnika, tradycyjnie lokalizujemy na jego ciele rdzenie (jeden na głowie i jeden na podbrzuszu) i doprowadzamy do ich zniszczenia.
Gdy porządnie okaleczymy Cerberusa, straci on tylne kończy i zacznie na nas wyjątkowo agresywnie szarżować. W tym momencie należy jak najszybciej dokończyć walkę Dezaktywując bestie i niszcząc jej rdzeń umiejscowiony na głowie.
Po starciu podbiegamy do budynku, z którego byliśmy ostrzeliwani przez roboty ochrony. Odbieramy wyrzutnie rakiet od naszego kompana i przechodzimy przez budynek.
Samotnie rozprawiamy się z robotami chowającymi się za tarczami i wspinamy się po drabinie na pobliską wierzę. Wystarczy teraz złapać za wyrzutnie i posłać rakietę w sam środek anteny.
Po przerywniku rzucamy się do ucieczki z walącego się budynku. Biegnąc za kompanami zwracamy szczególną uwagę na lewą stronę by nie przegapić ładowarki (będzie nam potrzebny jeden strzał).
Zaraz po jej minięciu niszczymy metalowe rury zagradzające nam drogę przy użyciu pocisku energetycznego i wskakujemy na drabinę przed nami [9].
Oglądając walącą się antenę dobiegniemy do zapadającego się pomostu prowadzącego do jednego z zewnętrznych budynków Amada.
Biegnąc przez walący się pomost omijamy powstałe dziury by na koniec pokonać walający się filar i doskoczyć do naszych kompanów.