Rozdział 1 Hit and Run (2) | Opis przejścia Binary Domain Binary Domain poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Po dokonaniu zakupów udajemy się w dalszą drogę. Wkrótce zejdziemy po schodach i trafimy do większego pomieszczenia, w którym stoczymy starcie. Naszymi przeciwnikami będą głównie roboty spotkane wcześniej. Największym problemem będzie działko opancerzone znajdujące się na drugim końcu pomieszczenia. Jeżeli uda nam się nieco podejść, będziemy mogli je łatwo zlikwidować przy pomocy granatów lub pocisku energetycznego.
Gdy już pozbędziemy się działka, ruszamy do przodu i eliminujemy przeciwników wyskakujących na nas między innymi z góry po prawej oraz lekko z dołu po lewej.
Całe starcie zakończy krótka pochwała od Big Bo (odpowiedź Yeah podniesie poziom zaufania), po której ruszymy przez rozsuwane drzwi znajdujące się na końcu pomieszczenia.
Po przejściu przez niewielki przedsionek trafimy na ślepy zaułek. W pobliżu znajduje się panel sterujący żurawiem, do którego został podwieszony kontener. Musimy teraz obrócić kontener o 90 stopni i przesunąć go do końca w prawo.
Niestety operowanie żurawiem zostanie nam przerwane przez drona, który przywoła oddziały wroga.
Big Bo będzie sobie z nimi marnie radził, więc zostawiamy na chwilę panel i pomagamy mu rozprawić się z przeciwnikami. Eliminujemy w pierwszej kolejności drona, a następnie pozbywamy się reszty jednostek. Roboty latające można zabić zestrzeliwując doczepiane do nich transportery, są one stosunkowo duże i łatwo w nie trafić.
Gdy oczyścimy teren przesuwamy do końca kontener. Opuszczamy pomost z panelem sterujący i przebiegamy przez ustawiony kontener. Przechodząc przez korytarz toczymy krótki dialog z Big Bo i przechodzimy przez rozsuwane drzwi.
Po wyjściu po schodach możemy udać się w prawo by odnaleźć szybko strzelny karabin lub przejść przez drzwi po lewej na teren naszych przyszłych zmagań. Podczas wchodzenia do pomieszczenia rozprawiamy się z oddziałem robotów.
Posuwając się w głąb pomieszczenia zostaniemy zaatakowani przez czerwone roboty. Jest to zwinniejsza i wytrzymalsza wersja spotykanych do tej pory zielonych maszyn. Schemat zachowań obu przeciwników jest bardzo podobny. Po rozprawieniu się z pierwszą grupą przez drzwi na końcu pomieszczenia przybędą posiłki.
Gdy już oczyścimy pomieszczenie zbieramy amunicje i ogniwa [4]. Po przejściu przez drzwi trafimy do przedsionka, w którym natrafimy na sklep. Przez rozbitą szybę dostrzeżemy grupę zielonych przeciwników wspartą przez większego robota wyposażonego w działko obrotowe.
Starcie najlepiej prowadzić nie wychodząc z przedsionka. Dobrym rozpoczęciem jest rzut gratem w niczego niespodziewającą się grupę. Po porządnym otwarciu eliminujemy pomniejszych przeciwników i zajmujemy się większym robotem. Jednym ze sposobów na jego pokonanie jest odstrzelenie mu ramienia z działkiem, dzięki czemu walka stanie się całkiem prosta o ile będziemy trzymali się na dystans.
Gdy wyjdziemy z przedsionka zaatakuje nas kolejna fala przeciwników. Możemy sobie z nimi łatwo poradzić, jeżeli podniesiemy ciężkie działko obrotowe, którym posługiwał się czarno-czerwony robot.
Na oczyszczonym terenie znajdują się rozsuwane wrota. Wraz z naszym kompanem podchodzimy do dwóch przełączników i czekamy aż otworzy się przejście. Gdy przejdziemy przez wrota od tyłu zaatakują nas przeciwnicy. Chowamy się za zasłoną i odpieramy ataki dopóki nie zamknie się przejście za nami.
Po krótkim przerywniku staniemy do walki ze spotkanym wcześniej olbrzymim robotem. Nasza broń na niewiele się zda, więc czym prędzej uciekamy pod wejście i chowamy się za zasłoną.
Będąc po lewej stronie, unikając walki, przekradamy się za rozstawionymi skrzyniami do panelu sterującego podwieszanym dźwigiem.
Podczas gdy Big Bo odwraca uwagę przeciwnika my ustawiamy kontener nad robotem i staramy się go ogłuszyć uderzeniem w głowę.
Gdy ogłuszymy robota zeskakujemy na ziemię i wraz z kompanem otwieramy metalowe wrota.
Kiedy tylko otworzy się przejście wbiegamy do kolejnego składu i wspinamy się na górę po drabinie przed nami. Dostaniemy się w ten sposób do kolejnego panelu sterującego.
Musimy teraz poczekać na robota i przyłożyć mu metalowymi belkami.
Gdy zakończy się dłuższy przerywnik, zyskamy kontrolę nad Danem zjeżdżającym szybko pochyłą rynną. Podczas zjazdu musimy manewrować tak by nie zderzyć się z rurami.