Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain Binary Domain poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Kiedy tylko się do nas zbliży biegniemy za towarzyszami i wchodzimy do budynku. Schodzimy po schodach i podnosimy wyrzutnię rakiet.
Naszym zadaniem jest zestrzelenie czterech silników maszyny. Każdy silnik musimy chwilę namierzać zanim będziemy mogli posłać w jego kierunku celny strzał. Niestety zadanie nie jest takie proste, na jakie wygląda. Pojazd latający ostrzeliwuje nas pociskami samo naprowadzającymi, które z łatwością nas powalą wytrącając przy okazji naszą rakietnicę.
Dodatkowym utrudnieniem są latające drony ostrzeliwujące nas z karabinków, na szczęście nie zadają one sporych obrażeń. Małe jednostki powinniśmy zostawić naszym kompanom i skupić się na ostrzale głównej maszyny. Próbując posłać rakietę okaże się, że musimy również zadbać o czystą linie strzału, przeszkadzać nam w tym będą nadlatujące pociski oraz wspomniane przed chwilą drony.
Najbezpieczniejszym miejscem jakie znajdziemy jest wnętrze budynku, w którym znaleźliśmy wyrzutnię rakiet. Starajmy się trzymać w jego pobliżu na wypadek konieczności podleczenia się. W dalszych zakątkach terenu odnajdziemy dodatkowe apteczki oraz rakiety, które możemy również zdobyć zestrzeliwując latające transportowce.
Gdy zakończymy starcie warto jest rozejrzeć się po okolicy i uzupełnić zapasy [5]. Jak tylko podejdziemy do towarzyszy obejrzymy przerywnik i wejdziemy do kanałów.
Przechadzając się ściekami wpadniemy na małe czerwone pajączki [6], które po zbliżeniu się do nas zwijają się w kłębek i wybuchają.
Walcząc z nim dotrzemy do końca korytarza, gdzie pozbędziemy się kilku robotów walczących wręcz i przypominających małpiatki. Gdy wykończymy przeciwników wspinamy się po drabinie i przechodzimy do owalnego pomieszczenia.
Po wskoczeniu do wody pozbywamy się małpich robotów i eliminujemy dwie zielone jednostki. Wchodzimy na podest, z którego byliśmy ostrzeliwani i spokojnymi korytarzami dochodzimy do windy.
Nieobecni z nami członkowie drużyny zostaną przygwożdżeni i samotnie ruszymy im na ratunek. Cofając się wpadniemy na kilku przeciwników. Pozbywamy się ich i po dojściu do zamkniętych drzwi i udajemy się w lewo na drabinę.
Po wyjściu na górę przebiegamy przez korytarz odpierając nacierających wrogów. Po wejściu do pomieszczenia z biurkami [7] odnajdujemy oświetlone na czerwono drzwi i przechodzimy przez nie do owalnego pomieszczenia.
Zobaczymy naszych kompanów uciekających wewnętrznym szybem przed podnoszącym się poziomem wody.
Musimy teraz przyspieszyć kroku i na szybko pokonać kolejne poziomy rusztowania umiejscowionego pod ścianą pomieszczenia. Gdy miniemy "ładowarkę" rozbijamy barykadę z trzech skrzyń przy pomocy alternatywnego trybu naszego karabinu.
Wychodzimy po drabinie i wdzieramy się do pomieszczeń kontrolnych. Eliminujemy przeciwników i przechodzimy do ostatniego pomieszczenia. Odnajdziemy w nim pulpit, dzięki któremu uratujemy naszych kompanów. Z pomieszczenia przed pokojem kontrolnym zabieramy nanomachines i schodzimy w dół by dołączyć do naszych sojuszników.
Wraz z towarzyszami udajemy się do windy prowadzącej do górnej części miasta. Zaraz po przyzwaniu windy zaatakuje nas rój małpich robotów.
Odpieramy przeciwników dopóki nie nadjedzie winda. Po wskoczeniu do windy jeden z naszych kompanów zawiśnie na krawędzi obciążany robotami. Dan wyciągnie pistolet i naszym zadaniem stanie się zdejmowanie przeciwników z sojusznika. Musimy być przy tym dosyć szybcy, bo inaczej stracimy członka zespołu. Jeżeli uda nam się odpędzić małpy to ukończymy rozdział.