Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain Binary Domain poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Biegnąc za towarzyszami dotrzemy do baru, w który natrafimy na resztę Rust Crew i obejrzymy dłuższy przerywnik. Gdy tylko się zakończy wybieramy towarzyszy dalszej drogi i udajemy się za nimi.
Rozglądając się po okolicy odnajdziemy nieuzbrojonego robota, który dostarczy na zbiornik paliwa.
W tym momencie na placu pojawią się wrogie jednostki. Musimy z nimi walczyć i przesuwać pojemnik z wybuchową substancją pod wielkie wrota. Przesuwanie pojemnika najlepiej pozostawić jednemu z naszych kompanów i samemu zająć się wykonaniem ciekawszej części zadania.
Musimy w miarę szybko rozprawiać się z kolejnymi falami przeciwników, starając się nie ściągać ich ognia w stronę przesuwanego pojemnika. Przy okazji powinniśmy zwrócić uwagę na porozstawiane butle z gazem. Pomogą nam, jeśli w nie strzelimy, gdy znajdą się przy nich przeciwnicy i przeszkodzą, jeśli postanowimy się przy nich schować.
Gdy już pojemnik będzie pod drzwiami wysadzamy go i ruszamy otwartym przejściem.
Przechodząc przez zacienione rumowisko spotkamy kilku niegroźnych przeciwników [2].
Gdy wyjdziemy na otwarty teren zaskoczy nas kolejny rodzaj ogromnego robota zwany Spider.
Rakiety wystrzeliwane przez naszego przeciwnika uszkodzą budynki i będziemy musieli rzucić się do ucieczki pod spadającymi blokami betonu.
Po dotarciu do budynku prowadzimy pogawędkę z kompanami i wchodzimy po schodach na drugie piętro mijając po drodze sklepik.
Przez przestronne okno dostrzeżemy przeciwników ostrzeliwujących nas z dachu. Rozprawiamy się z nimi a następnie wychodzimy przez okno z budynku.
Wpadniemy na posiłki wrogów. Możemy na nie nacierać od frontu lub udać się w lewo i zajść ich z flanki eliminując pojedyncze jednostki. Podczas starcia należy uważać na snajperów czających się w oddali.
Po oczyszczeniu terenu udajemy się na rusztowania przylegające do budynku po lewej.
Przeskakując nad zasłonami eliminujemy zielone oraz szturmowe roboty.
Przez rusztowania wejdziemy do budynku i wpadniemy na większego robota uzbrojonego w działko obrotowe wraz z niewielką obstawą. Oczyszczamy teren z pomniejszych wrogów najlepiej korzystając z granatów i zajmujemy głównym przeciwnikiem.
Po walce przejdziemy przez metalowe drzwi i biegnąc przez pomost zostaniemy strąceni na ziemię wprost pod nadciągającego Spidera.
Nie mamy dokąd uciec, więc tym razem stajemy do walki z bestią. Słabym punktem Spidera są odnóża. Używając wyrzutni rakiet pozbywamy się pancerza z dolnej lub górnej części kończyny by odsłonić świecący rdzeń.
W odsłonięty rdzeń możemy strzelać zarówno z karabinu jak i z wyrzutni, jednak rakiety lepiej jest zachować do ściągania pancerza.
Zanim zniszczymy pierwsze odnóże dobrze jest rozejrzeć się po arenie starcia i poszukać składów amunicji oraz apteczek. Na placu odnajdziemy również zniszczony budynek z klatką schodową. Wspinając się po niej odnajdziemy sklepik i ciekawą pozycję strzelecką [3]. Po szybkim rozpoznaniu przyjdzie czas na niszczenie kolejnych odnóży. Podczas starcia musimy uważać by nie zostać zdeptanym oraz rozstrzelanym z działka. Unikniemy śmierci, jeżeli będziemy trzymali się na dystans i chowali za zasłonami.