Rozdział 3 Bad Ground (2) | Opis przejścia Binary Domain Binary Domain poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Zanim do nas zjedzie będziemy musieli odpierać nadciągające roboty. Z za porządnej osłony prowadzimy wymianę ognia z przeciwnikami i wskakujemy do windy jak tylko się pojawi. Uważać należy na snajperów, którzy będą nas ostrzeliwali z okolic wejścia. Możemy ich zignorować chowając się na w widzie.
Po wejściu do pomieszczenia z labiryntem regałów [5] zostaniemy zaatakowani przez malutkie roboty, które będą się starały na nas wskoczyć i porazić. Jeżeli nas dopadną pozbywamy się ich atakiem wręcz.
Do małych robotów dołączy ochrona. Będą to raczej małe grupki, ale należy na nie uważać szczególnie wtedy, gdy dojdzie do zwarcia wręcz. Dodatkowo miejmy oczy dokoła głowy, bo możemy zostać ostrzelani z kładek powyżej.
Gdy już oczyścimy teren przechodzimy przez metalowe rozsuwane wrota do pomieszczenia z pomarańczowymi kontenerami.
Tutaj również zostaniemy napadnięci przez niewielki oddział ochrony budynku. W jej składzie znajdzie się snajper chowający się koło windy, z której skorzystamy po starciu.
Gdy wyjedziemy windą trafimy na wagoniki, do których wskakujemy by wyruszyć w dalszą drogę.
System kontroli jakości włączy alarm po odnalezieniu ludzi w wagonikach i rozpoczniemy wymianę ognia z przeciwnikami.
Podczas jazdy musimy strzelać do świecących na czerwono przełączników. Jeżeli ich nie zestrzelimy nasze wagoniki staną i będziemy musieli odpierać ataki robotów. Niektóre z nich są niezwykle wytrzymałe.
Najlepiej jest skupić się na rozwalaniu przełączników i po dojechaniu do końca trasy rozprawić się z resztą przeciwników.
Gdy opuścimy wagoniki wchodzimy do windy i wyjeżdżamy na kolejne piętro. Dokonujemy zakupów i ruszam naprzód. Będziemy musieli na chwilę zostawić jednego członka drużyny. Ze sobą bierzemy Caina o ile wybraliśmy go wcześniej, nie jest to konieczne, ale ułatwi nam życie w następnym pomieszczeniu.
Wraz z jednym kompanem zostaniemy zamknięci w pomieszczeniu z przeciwnikami. Jak najszybciej eliminujemy pierwszą grupę.
Do pomieszczenia zacznie dostawać się trujący gaz, a naszym celem stanie się zniszczenie czterech skrzynek przyczepionych do pojemników z gazem.
Pierwszy pojemnik znajduje się nad drzwiami wejściowymi.
Drugi pojemnik znajdziemy po prawej stronie za robotami ochrony, które zniszczyliśmy na początku.
Musimy teraz pokonać długą prostą niszcząc po drodze roboty. Na końcu tej prostej odnajdziemy komorę, w której należy się na chwilę schować by oczyścić płuca. Jeżeli nie mamy ze sobą Caina to przed zamknięciem komory czekamy aż wbiegnie do niej również nasz towarzysz.
Trzeci pojemnik znajdziemy obok komory, skrzynka do rozwalenia znajduje się po jego drugiej stronie zaraz koło "ładowarki". Po zniszczeniu skrzynki przedzieramy się przez kolejna alejkę i wbiegamy do drugiej komory by zaczerpnąć świeżego powietrza.
Po wyjściu z komory skręcamy w prawo i strzałem energii rozbijamy zbiorniki blokujące drogę.
Za zakrętem odnajdziemy czwarty pojemnik z trującą substancją. Uważając na przeciwników obchodzimy go dookoła i niszczymy skrzynkę [6]. Dzięki temu drzwi wyjściowe otworzą się i będziemy mogli dołączyć do zostawionego wcześniej kompana.
Wraz z towarzyszami udajemy się do windy i wyjeżdżamy nią na ostatnie piętro. Po wyjściu z windy skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi by znaleźć się wraz zresztą Rust Crew na dachu budynku.
Po przerywniku przyjdzie nam osłaniać ewakuację reszty drużyny [7]. Staniemy do walki z licznymi lekkimi jednostkami dostarczanymi na miejsce akcji przez transportowce.
Koniec starcia zapowie robot uzbrojony w działko obrotowe. Pozbywamy się go jak najszybciej i na rozkaz do odwrotu wspinamy się na drabinę prowadzącą do Caina.