Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Binary Domain - poradnik do gry

Binary Domain - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain Binary Domain poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

W odpowiednich momentach będziemy musieli położyć się na płasko by prześlizgnąć się pod nisko zawieszonymi blokadami - Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

W odpowiednich momentach będziemy musieli położyć się na płasko by prześlizgnąć się pod nisko zawieszonymi blokadami. Ostrą przejażdżkę zakończymy twardym lądowaniem na poziomym gruncie.

Posuwając się naprzód natrafimy na walczące ze sobą grupki przeciwników - Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Posuwając się naprzód natrafimy na walczące ze sobą grupki przeciwników. Po obejrzeniu kilku eksplozji wkroczymy do walki.

Przedzierając się przez oddziały wrogów dojdziemy do drogi prowadzącej na wzniesienie - Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Przedzierając się przez oddziały wrogów dojdziemy do drogi prowadzącej na wzniesienie.

Po dotarciu na szczyt zrzucona zostanie większa grupa przeciwników, składająca się z czerwonych modeli - Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Po dotarciu na szczyt zrzucona zostanie większa grupa przeciwników, składająca się z czerwonych modeli. W tym momencie dobrze jest cofnąć się na lepszą pozycję by bezpieczniej rozprawić się z przeciwnikami.

Gdy skończymy pogawędkę z Big Bo biegniemy dalej drogą, podnosimy nanomachines i przeskakujemy nad barykadą by trafić na szerszą drogę - Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Gdy skończymy pogawędkę z Big Bo biegniemy dalej drogą, podnosimy nanomachines i przeskakujemy nad barykadą by trafić na szerszą drogę.

Przed zasłoną, za którą schował się Big Bo leży na skrzyni karabin snajperski - Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Przed zasłoną, za którą schował się Big Bo leży na skrzyni karabin snajperski. Bedzie on nam potrzebny do ściągnięcia kilku snajperów, których wkrótce spotkamy.

Big Bo zagra jako przynęta, podążając za nim ściągamy snajperów którzy się wyłonią - Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Big Bo zagra jako przynęta, podążając za nim ściągamy snajperów którzy się wyłonią. Pierwszego z nich znajdziemy na wprost, jak tylko zaczniemy poruszać się wzdłuż drogi.

Kolejni snajperzy wyłonią się z prawej i lewej strony wraz z tym jak będziemy poruszali się naprzód - Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Kolejni snajperzy wyłonią się z prawej i lewej strony wraz z tym jak będziemy poruszali się naprzód. Łatwo ich zlokalizujemy dzięki czerwonym wiązkom ich celowników laserowych. Przejście przez aleję snajperów bez uszczerbku na zdrowiu Big Bo zwiększy jego zaufanie do nas.

Przed wejściem do tunelu będziemy musieli rozgromić całkiem sporą grupę przeciwników - Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Przed wejściem do tunelu będziemy musieli rozgromić całkiem sporą grupę przeciwników. Szczególną uwagę należy poświęcić czarnym robotom szturmowym szybko nacierającym na naszą pozycję.

Po walce a przed wejściem do tuneli warto zainteresować się niewielkim budynkiem - Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Po walce a przed wejściem do tuneli warto zainteresować się niewielkim budynkiem. Przed nim znajdziemy sklep, a w środku natrafimy na apteczkę i amunicję [5].

Gdy wejdziemy do tunelu eliminujemy resztki przeciwników i zapuszczamy się coraz głębiej - Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Gdy wejdziemy do tunelu eliminujemy resztki przeciwników i zapuszczamy się coraz głębiej. Przy sklepiku porozmawiamy przez chwilę z Big Bo po czym ruszymy naprzód.

Dotrzemy do zamkniętych metalowych wrót, zanim je otworzymy przyciskiem po lewej warto skorzystać z ładowarki znajdującej się po prawej stronie - Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Dotrzemy do zamkniętych metalowych wrót, zanim je otworzymy przyciskiem po lewej warto skorzystać z ładowarki znajdującej się po prawej stronie.

Po otwarciu drzwi staniemy do walki z szeregiem robotów z tarczami - Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Po otwarciu drzwi staniemy do walki z szeregiem robotów z tarczami. Jeden z nich zasiadał będzie za działkiem opancerzonym. Z przeciwnikami najlepiej rozprawić się korzystając ze skoncentrowanej wiązki energii naszego karabinu. Jest ona wstanie przebić się przez tarcze, a w razie wyczerpania energii możemy ją łatwo podładować.

W połowie walki zrzucony zostanie oddział czarnych robotów szturmujących - Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

W połowie walki zrzucony zostanie oddział czarnych robotów szturmujących. Warto w tym momencie zastanowić się nad wycofaniem się w głąb tunelu do czasu eliminacji nowych przeciwników.

Gdy pozbędziemy się jednostek szturmowych wystarczy dobić resztki robotów chowających się za tarczami i opuścić tunel - Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Gdy pozbędziemy się jednostek szturmowych wystarczy dobić resztki robotów chowających się za tarczami i opuścić tunel.

Po przerywniku ruszymy przed siebie przez ruiny - Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Po przerywniku ruszymy przed siebie przez ruiny. Gdy wyjdziemy na otwartą przestrzeń wpadniemy na silny oddział wroga złożony z zielonych i czerwonych jednostek, wspieranych z powietrza oraz przez większego robota z działkiem obrotowym [6]. Ponieważ wokół nas rozgorzeje niemała jatka musimy jak najszybciej zabrać się za eliminację przeciwników. Początek starcia to głównie obrona naszej pozycji przed szturmującymi jednostkami.

Gdy już nasza pozycja będzie względnie bezpieczna, eliminujemy resztę słabszych przeciwników i rozprawiamy się z największym robotem - Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Gdy już nasza pozycja będzie względnie bezpieczna, eliminujemy resztę słabszych przeciwników i rozprawiamy się z największym robotem. Podczas starcia dobrze jest odstrzelić kilku maszynom głowy by wprowadzić zamieszanie w szeregach wroga, ale nie będzie to najłatwiejsze zadanie ze względu na ostrzał ze wszystkich stron.

Kierując się w stronę punktu zbornego (migającego na wierzy światełka) wpadniemy na białego olbrzyma i zakończymy rozdział spotkaniem z resztą oddziału Rust Crew - Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Kierując się w stronę punktu zbornego (migającego na wierzy światełka) wpadniemy na białego olbrzyma i zakończymy rozdział spotkaniem z resztą oddziału Rust Crew.