Rozdział 4 Reafuse and Resist (2) | Opis przejścia Binary Domain Binary Domain poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Jak tylko przejdziemy przez barierki prowadzące na plac, zaatakuje nas wielki robot zwany Gorilla.

Jest to przeciwnik walczący wręcz z rzadka rzucający w nas większymi przedmiotami. Najsłabszym jego ciosem jest uderzenie pięścią w pobliskiego przeciwnika, jest to ważne ostrzeżenie, że znaleźliśmy się za blisko.

Bardziej niebezpieczne ataki to szarża oraz skok zakończony potężnym uderzeniem.

Praktycznie wszystkich ciosów unikniemy dbając by przez cały czas pomiędzy nami i bestią znajdowała się jakaś przeszkoda terenowa. Świetnie spisują się w tej roli kwadratowe filary oraz schody, przy których znajdziemy sporo wyposażenia.

Aby pokonać bestię należy skupić się na ostrzeliwaniu jego głowy. Pancerze na rękach skutecznie zablokują możliwość ich odstrzelenia.

Najbezpieczniejsze momenty, w których powinniśmy prowadzić ostrzał to te, w których Gorilla atakuje naszych kompanów lub hologramy powstałe po rzuceniu specjalnych granatów. Znajdziemy je przy schodach w środkowej części areny naszych zmagań.

Aby wytworzyć dobry moment do ostrzału możemy robota unieruchomić pociskiem energetyczny lub odpowiednimi granatami.

Po pokonaniu bestii możemy skorzystać ze sklepiku (jest on dostępny również w trakcie walki), a następnie udać się za kompanami.

Dołączą do nas siły ruchu oporu i wraz z sojusznikami przedrzemy się przez dwa korytarze pełne przeciwników. Będzie ich sporo, ale nas też mało nie jest. Na naszej drodze spotkamy tylko standardowe modele czerwone, zielone oraz czarne (szturmowe) [5]. Po dotarciu do taśmowego parkingu obejrzymy dłuższy przerywnik zakończony nadejściem przeciwników.

Podczas pierwszego starcia zostaniemy wezwani do poprowadzenia natarcia, jeżeli się zgodzimy zyskamy przychylność sojuszników. Należy przy tym zaznaczyć, że nie jest to najłatwiejsze zadanie i łatwo jest się w ten sposób wpakować między przeciwników.

Szczególną uwagę powinniśmy zwrócić na snajpera czającego się na balkonie na końcu pomieszczenia. Jego zabiciem powinniśmy się zająć, gdy trochę podejdziemy i wyeliminujemy część robotów.
![W ostatniej kolejności zajmujemy się największym robotem uzbrojonym w działko obrotowe [6] i przechodzimy do następnego hangaru - Rozdział 4 Reafuse and Resist (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1230/415434968.jpg)
W ostatniej kolejności zajmujemy się największym robotem uzbrojonym w działko obrotowe [6] i przechodzimy do następnego hangaru.

Zanim zbiegniemy po schodach dobrze jest wykończyć wrogów rozstawionych na balkonie po prawej stronie, ponieważ nie schowamy się przed nimi za zasłonami na niższym poziomie.

Gdy już pozbędziemy się ostrzału z góry możemy zejść na dół lub wystrzelać resztę przeciwników z góry.

Po dotarciu do czerwonych wrót zostaniemy zaatakowani od tyłu. Wybieramy jednego kompana i wraz z nim odpieramy natarcie. Pierwszą falę stanowią podstawowe zielone jednostki. Przerzedzamy ich szeregi korzystając z granatów i strzału energetycznego.

Gdy na placu boju pozostanie już tylko kilka jednostek nadciągnie kolejny oddział składający się z robotów szturmowych oraz snajperów. Pozbywamy się czarnych robotów, a potem wykańczamy snajperów. Ustawieni są oni dosyć daleko, dlatego jeżeli nie posiadamy snajperki podchodzimy ostrożnie pod ich pozycje i ściągamy ich z bliska.

Gdy ponownie podejdziemy pod czerwone wrota pojawi się Gorilla. Szarżuje on na czerwone wrota i powinniśmy zejściu mu z drogi.

Gdy bestia rozwali drzwi podążamy za nią. Naszym celem jest powstrzymać robota Gorilla zanim dojdzie do bazy ruchu oporu.

Przy pierwszej barykadzie obsadzonej sojusznikami skręcamy w lewo i wychodzimy po drobinie. Biegnąc za kompanem ominiemy pierwsze wrota, które za chwilę rozniesie Gorilla.